-
-
Svar på tråden Hjälp
-
Meddelande borttaget
-
Nej . Man kan inte rå för vad man känner och jag känner att han är den rätta.
-
Och det skulle kännas bättre om ni har ett kk förhållande där du är hans tredejalternativ när han är kåt under ett år eller två och sen hittar han den rätta och bryter alla kontakt?Anonymakvinnan1200 skrev 2025-05-21 07:33:38 följande:
-
Jag har inget intresse av att prata eller träffa någon annan man än han som jag pratar med just nu. För tillfället så struntar jag i om jag blir sårad och får mitt hjärta krossat bara jag får träffa honom.
-
Du gör så klart som du vill men jag skulle råda dig att söka hjälp för att jobba på din självkänsla. Att klänga på en person som uttryckt sitt ointresse är både självdestruktivt och ogenomtänkt. Det är som att bjuda in problem med öppna armar. Önskar dig allt väl och hoppas innerligt att du lär dig fatta kloka beslut som bygger upp dig och inte tvärtom.Anonymakvinnan1200 skrev 2025-05-21 07:38:22 följande:
Jag har inget intresse av att prata eller träffa någon annan man än han som jag pratar med just nu. För tillfället så struntar jag i om jag blir sårad och får mitt hjärta krossat bara jag får träffa honom.
-
Hur kan han vara den rätta när han klart och tydligt sagt att han inte är intresserad?Anonymakvinnan1200 skrev 2025-05-21 07:33:38 följande:
-
Han har inte sagt att han totalt ointresserad av mig iaf. Och om han nu kanske vill träffas som kk måste det väl ändå finnas något sexuellt intresse.
-
Nej, han är inte den rätta. Minimumkravet för att vara den rätta är att han känner något intresse för dig också.Anonymakvinnan1200 skrev 2025-05-21 07:33:38 följande:
-
Han har sagt "kanske" till din invit - det säger väl allt? En genuint intresserad person hade tackat ja utan förbehållning.Anonymakvinnan1200 skrev 2025-05-21 08:33:43 följande:
Han har inte sagt att han totalt ointresserad av mig iaf. Och om han nu kanske vill träffas som kk måste det väl ändå finnas något sexuellt intresse.
Även om han skulle gå med på att ha sex med dig i det här läget så är det viktigt att du är medveten om att det inte är dig han är intresserad av, utan möjligheten till sex. Det finns många människor som skulle tacka ja till ett sådant tillfälle, oavsett vem som erbjuder det. -
Svar till anonym iq12 : ja jag skulle hellre träffa han så ett tag än att inte träffa han alls. Sen kanske det är inte är bra men det bryr jag mig inte om.