• Anonymakvinnan1200

Hjälp

Hej! En kille jag gick på dejt med i helgen hörde av sig idag och sa att han tyvärr bara kände vänskaps känslor och inte ville träffas på ett romantiskt sätt mer. Jag frågade om han ville träffas som typ kk istället, bara träffas och ha skönt sex och mysa lite då och då och då svarade han kanske. Jag tycker han är sjukt snygg och han gör mig jävligt kåt. Är det en bra idé att träffas och bara ha sex ibland om både han vill ligga och jag vill ligga ? kan hans känslor för mig ändras om vi blir kk ?

• Svar på tråden Hjälp
  • Anonym (Hanna)

Varför inte bara lyssna på vad hän säger? Han känner inte det du hoppas på. 
    Att bli kk i detta läge känns desperat och kommer bara sluta med att du får krossat hjärta när han träffat någon annan... 

Vart är din självrespekt? 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Lynx123

Nej. Ha lite självrespekt och slösa inte tid åt jeppar som.inte ens gillar dig.

• KimLinnefeldt

Det låter som om du hoppas att det ska bli något mer än kk så småningom. Du kan ha det skönt och kul med honom, men riskerar att bli sårad den dag han inte vill ligga längre och fortfarande inte vill fördjupa relationen.

Är inte detta en riktig klassiker? "Jag vill ha dig, javisst, jag ska skilja mig, snart, inte riktigt ännu men snart..."

• Anonym (Nej)

Han har ju bara vänskapskänslor och känner ingen sexuell attraktion till dig. Han svarar "kanske" på frågan om kk.

Dålig idé!
    Glöm honom.

• Anonymakvinnan1200

Om han nu inte har någon som helst sexuell attraktion till mig så varför kysstes vi när vi sågs då ? Varför slickade han mig och pullade mig ? Och varför låg vi sked och myste  och varför hade han stånd om han inte har någon som helst sexuell attraktion till mig isåfall ?

• Anonym (M)
    Anonymakvinnan1200 skrev 2025-05-20 18:58:22 följande:

Om han nu inte har någon som helst sexuell attraktion till mig så varför kysstes vi när vi sågs då ? Varför slickade han mig och pullade mig ? Och varför låg vi sked och myste  och varför hade han stånd om han inte har någon som helst sexuell attraktion till mig isåfall ?

Han var väl kåt. Nu har han fått vad han vill och är inte intresserad längre. 
Svar på tråden Hjälp