-
-
Svar på tråden Hjälp
-
Varför inte bara lyssna på vad hän säger? Han känner inte det du hoppas på.
Att bli kk i detta läge känns desperat och kommer bara sluta med att du får krossat hjärta när han träffat någon annan...
Vart är din självrespekt? -
Meddelande borttaget
-
Glöm honom och gå vidare
-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Nej. Ha lite självrespekt och slösa inte tid åt jeppar som.inte ens gillar dig.
-
Det låter som om du hoppas att det ska bli något mer än kk så småningom. Du kan ha det skönt och kul med honom, men riskerar att bli sårad den dag han inte vill ligga längre och fortfarande inte vill fördjupa relationen.
Är inte detta en riktig klassiker? "Jag vill ha dig, javisst, jag ska skilja mig, snart, inte riktigt ännu men snart..."
-
Han har ju bara vänskapskänslor och känner ingen sexuell attraktion till dig. Han svarar "kanske" på frågan om kk.
Dålig idé!
Glöm honom. -
Om han nu inte har någon som helst sexuell attraktion till mig så varför kysstes vi när vi sågs då ? Varför slickade han mig och pullade mig ? Och varför låg vi sked och myste och varför hade han stånd om han inte har någon som helst sexuell attraktion till mig isåfall ?
-
Han var väl kåt. Nu har han fått vad han vill och är inte intresserad längre.Anonymakvinnan1200 skrev 2025-05-20 18:58:22 följande:
Om han nu inte har någon som helst sexuell attraktion till mig så varför kysstes vi när vi sågs då ? Varför slickade han mig och pullade mig ? Och varför låg vi sked och myste och varför hade han stånd om han inte har någon som helst sexuell attraktion till mig isåfall ?