-
-
Svar på tråden Hjälp
-
Jaha men om han nu inte vill vara kk med mig heller så borde han väl ha skrivit nej när jag frågade om han ville träffas som kk istället för att skriva kanske ?
-
Och vi hade inte penetrerande sex vi hade bara smeksex och oralsex när vi träffades
-
Han har gjort fullständigt klart för dig att han inte är intresserad. Du misstolkar sexuell aktivitet med sexuell attraktion.
Det är samma typ av attraktion han kände som om han skulle känna om han köpte sex av någon. Är det verkligen det du vill ha?
Glöm honom, försök vara lite mer kräsen i ditt val av sexuella partners i framtiden.
-
Skit i kvinnorna här som trycker ner dig. Fan vad synd att du fick gå igenom detta, kan förstå att det säkert känns jobbigt när en man sa att han enbart såg detta som vänskap efter att ni haft en intim stund. Förstår att du måste känna dig förrvirrad. Men queen you will meet another hotter man som kommer se dig för allt du är! som svar på din fråga tror jag inte han kommer få känslor för dig om ni är kk, män brukar bestämma sig ganska snabbt om sånt. Han verkar dessutom väldigt manipulativ som är intim med dig och sedan säger att han känner vänskapskänslor. Du förtjänar bättre, tro mig fattar att det känns som en bra idé just nu när du är sårad men detta kommer bara leda till ännu mer sårbarhet och känslor som inte känns ömsesidiga.
-
Lägg ner honom. NU! Han är inte intresserad och du gör dig själv bara illa om du fortsätter klänga på honom. Som sagt: självrespekt. Du är.värd mycket mer än detta
-
Killar kan bli kåta och ha sex utan att ha några känslor för den han har sex med.Anonymakvinnan1200 skrev 2025-05-20 18:58:22 följande:
Om han nu inte har någon som helst sexuell attraktion till mig så varför kysstes vi när vi sågs då ? Varför slickade han mig och pullade mig ? Och varför låg vi sked och myste och varför hade han stånd om han inte har någon som helst sexuell attraktion till mig isåfall ?
Är det verkligen vad du vill ha? Tycker du inte att du förtjänar bättre?
Du kanske riskerar att missa honom med stor H om du fortsätter med den här killen. -
Och som svar på din fråga. Nej,det är inte alls säkert att han kommer att utveckla känslor om ni blir KK.molly50 skrev 2025-05-20 22:23:34 följande:Killar kan bli kåta och ha sex utan att ha några känslor för den han har sex med.
Är det verkligen vad du vill ha? Tycker du inte att du förtjänar bättre?
Du kanske riskerar att missa honom med stor H om du fortsätter med den här killen.
Risken är dessutom att du blir sårad om han skulle träffa någon annan.
Som flera redan har skrivit så behöver du skaffa dig lite självrespekt. -
Jag tror redan han är den rätta mannen för mig .
-
Anonymakvinnan1200 skrev 2025-05-20 23:09:18 följande:
Jag tror redan han är den rätta mannen för mig .
Grattis, du har helt rätt!
Även om en kille indikerat att han inte är så intresserad av en relation så kan han såklart ändra sig.
Alla som skriver att du skall lägga ner gör det för att de antingen inte vågar förföra eller inte kan förföra en man, eller att dom är rädda för att bli sårade. Det är begränsade och begränsande människor som inte kan se kärlek längre!
Dagens sista tips: Var inte en sådan människa -
Blir du KK med honom enbart med fokus att förändra hans känslor så är det dumt att misslyckas.
Bli KK bör du enbart bli om du är tillfreds med att vara KK enbart. Sen vet man aldrig vad som händer.