• Anonym (Anonym)

Kk relation

Hej! Jag och en kille som jag dejtade har kommit överens om att vi inte ska fortsätta träffas på ett romantiskt sätt mera då vi bara känner vänskaps känslor för varandra men vi har pratat om att träffas som kk  istället då vi känner sexuell attraktion till varandra. Hur ofta ska man höras och träffas som kk ? Är det ok att mysa , kolla film/tv , fika och sova ihop om man är kk eller är det bara sex som gäller ?

• Svar på tråden Kk relation
  • Anonym (M)

Du verkar inte kunna skilja på begreppen.
    Bara vänskapskänslor = man ligger inte med varandra.
    Kk = inget förhållande. Man har bara sex. 

Nej, han kommer inte ändra sig och vilja vara ett par.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (M) skrev 2025-05-23 17:46:36 följande:

Du verkar inte kunna skilja på begreppen.
    Bara vänskapskänslor = man ligger inte med varandra.
    Kk = inget förhållande. Man har bara sex. 

Nej, han kommer inte ändra sig och vilja vara ett par.

Jag har inte sagt att jag vill ha ett förhållande med honom.
  • UngGubbeinorr

Tycker mer det låter som "vänner med förmåner". Inget fel i det så länge det passar er båda. Ni har era liv, träffas när det passar och njuter, av varandra, lite närhet, god mat och kanske någon upplevelse. Samtidigt som ni håller den grå vardagen för er själva. Kan vara riktigt trevligt, å vem vet.. om många år kanske ni ser tillbaks och inser att ni fortfarande gör det, trivs ihop.

• Anonym (Lol)

Fråga honom istället?  han vill bara ha sex med dig varför skulle han vilja fika, mysa och sova med dig? Det gör man ju med någon som man har känslor för inte någon som man bara ser som ett utlopp för sina behov. Kk är att bara kontakta varandra när man vill ha sex, om du vill ha sex fem gånger i veckan så skriver ni fem gånger i veckan.

• Anonym (Stepside)

I de kk relationer jag haft är det bara sex som gäller sover man i hop innebär det sex på kvällen och sex på morgonen 
    Inga känslor utan bara sex 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Stepside) skrev 2025-05-23 17:58:19 följande:

I de kk relationer jag haft är det bara sex som gäller sover man i hop innebär det sex på kvällen och sex på morgonen 
    Inga känslor utan bara sex 

Ok, ja jag hade kanske tänkt fråga om han ville träffas nånting nu i helgen men jag vet att han ska göra en sak imorgon på eftermiddagen och på söndag så är det ju morsdag så det kanske inte blir något den här helgen 
  • UngGubbeinorr
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-23 18:39:56 följande:
    ... på eftermiddagen och på söndag så är det ju morsdag så det kanske inte blir något den här helgen 
    Applicera inte din tro på honom, annars kanske han ligger hemma, uttråkad och längtar efter dig, undrandes varför du inte hör av dig. Kommunicera!
  • Anonym (Anonym)
    UngGubbeinorr skrev 2025-05-23 19:44:31 följande:
    Applicera inte din tro på honom, annars kanske han ligger hemma, uttråkad och längtar efter dig, undrandes varför du inte hör av dig. Kommunicera!
    Ok, vad ska man skriva i meddelandet om man hör av sig då eller ska man skicka en bild ? 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anno nym)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-23 17:29:08 följande:
    Kk relation

Hej! Jag och en kille som jag dejtade har kommit överens om att vi inte ska fortsätta träffas på ett romantiskt sätt mera då vi bara känner vänskaps känslor för varandra men vi har pratat om att träffas som kk  istället då vi känner sexuell attraktion till varandra. Hur ofta ska man höras och träffas som kk ? Är det ok att mysa , kolla film/tv , fika och sova ihop om man är kk eller är det bara sex som gäller ?

Hur är ert sex idag?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anno nym) skrev 2025-05-24 11:10:56 följande:
    Hur är ert sex idag?
     Vårat sex är bra. 
  • UngGubbeinorr
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-24 07:04:59 följande:
    Ok, vad ska man skriva i meddelandet om man hör av sig då eller ska man skicka en bild ? 
    Ska vi ses i helgen? Svårare än så behöver det inte vara. 

Även om det bara handlar om att sas hålla kontakten, var inte en "torrtextare". Svara utförligt på frågor och ställ frågor själv. Att hålla liv i en kontakt innebär ömsesidig kommunikation, inte en monolog.
  • beli
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-24 07:04:59 följande:
    På dina inlägg låter det nästan som om ni inte känner varandra. Ni har ju varit ihop? Känn efter istället för att fråga oss. Är du rädd för att han ska tolka nåt fel?
  • Anonym (Anonym)
    beli skrev 2025-05-24 17:00:13 följande:
    På dina inlägg låter det nästan som om ni inte känner varandra. Ni har ju varit ihop? Känn efter istället för att fråga oss. Är du rädd för att han ska tolka nåt fel?
    Nej vi har inte varit tillsammans vi har gått på några dejter. Ja lite.
  • Anonym (Anonym)
    UngGubbeinorr skrev 2025-05-24 16:04:41 följande:
    Ska vi ses i helgen? Svårare än så behöver det inte vara. 

Även om det bara handlar om att sas hålla kontakten, var inte en "torrtextare". Svara utförligt på frågor och ställ frågor själv. Att hålla liv i en kontakt innebär ömsesidig kommunikation, inte en monolog.
    Ok , vi kommer nog inte träffas i helgen iaf men vi får se.
  • Anonym (Lol)

Så nyfiken kring detta, vad hände slutligen?

• Balkongsong89

Finns inget rätt eller fel i detta sålänge ingen såras och hålls fast med falska förhoppningar. Jag har en KK, vi myser på morgonen. Ses kanske var tredje vecka. Intimitet är en del av sex för mig och jag bryr mig och tycker om personer även om jag inte vill dela relation långsiktigt. 

• Anonym (anonym kk)

Hej !  Jag har haft en KK i snart 15 år och allt har varit på samma villkor för oss
    båda två och för oss var det bara sex inget annat och det funkade många år
    men risken finns hela tiden och då tänker jag på känslorna man kan få för den andra icke att förglömma
    Konstigt nog så kom känslorna med i bilden och på oss båda två samtidigt vilket 
    kan tyckas märkligt men så var det och hur gör man då om ingen vill ha ett 
    förhållande som är stadigt som ett äkta par ?
    Vi tog en paus i från varandra i 1 år och efter det så har vi träffats igen men nu är
    vi världens bästa vänner och inget annat och det känns jätte härligt 

• Anonym (anon)
    Anonym (anonym kk) skrev 2025-05-29 12:59:36 följande:

Hej !  Jag har haft en KK i snart 15 år och allt har varit på samma villkor för oss
    båda två och för oss var det bara sex inget annat och det funkade många år
    men risken finns hela tiden och då tänker jag på känslorna man kan få för den andra icke att förglömma
    Konstigt nog så kom känslorna med i bilden och på oss båda två samtidigt vilket 
    kan tyckas märkligt men så var det och hur gör man då om ingen vill ha ett 
    förhållande som är stadigt som ett äkta par ?
    Vi tog en paus i från varandra i 1 år och efter det så har vi träffats igen men nu är
    vi världens bästa vänner och inget annat och det känns jätte härligt 

Intressant! Så idag är ni bara vänner, eller vänner som också har sex med varann?
  • KimLinnefeldt

Övertänk inte. Ta en dag i sänder. Ligg med varandra om det känns bra. Sov över om det känns bra. Se en film och skratta om ni vill. Livet låter sig inte alltid planeras. Ni kanske njuter av varandra under en tid, eller så växer ni ihop. Tänk inte på det. 

Det värsta som kan hända är att den ena vill ha ett mer seriöst förhållande än den andra. Det får ni lösa om den dagen kommer.

Idag finns bara idag.

Svar på tråden Kk relation