Hur många lån och avbetalningar har du?
CSN är avbetalt och min man har tjänstebil så vi har bara bolån just nu. Men funderar på att köpa en mobil med abonnemang om det dyker upp någon bra kampanj.
CSN är avbetalt och min man har tjänstebil så vi har bara bolån just nu. Men funderar på att köpa en mobil med abonnemang om det dyker upp någon bra kampanj.
Bolån + CSN.
Jag har inga lån längre.
Bolån och CSN. Skulle aldrig få för mig att ta andra lån.
Bolån, 20% av värdet. Uppskov med vinstskatt. Inget annat. Leasar min bil.
Vi har bolån och mobiler på delbetalningar ( bra deals) varav vi har betalat av 1 av 2 och snart är även den andra avbetald.
Inga andra krediter eller lån.
Bolån. Vi har två mobiler som vi tog på räntefri avbetalning men som vi betalde av på 6 månader. På Telia är det jättelätt att betala av extra. Vi köper nya mobiler och behåller dem länge. De är en av våra mest använda prylar vi äger och vill ha bra grejer som synkar med smartklockor och annat.
Enda lånet jag nånsin haft är CSN och det var borta när jag var 35...
Bolån
CSN
Ett billån på ca 20tkr (bil värd 200tkr) som ska betalas av innan årets slut har jag tänkt.
Bara ett CSN-lån som snart är helt återbetalat. Jag har tyvärr för låg inkomst för att ha någon realistisk chans att bli beviljad bolån.
Bara ett CSN-lån som snart är helt återbetalat. Jag har tyvärr för låg inkomst för att ha någon realistisk chans att bli beviljad bolån.