• Anonym (Blötdjur)

Hjälp min fru blir så våt

Kn kanske uppfattas som ett lyxproblem men sedan en tid tillbaks så blir min frun så våt under sex så det nästan inte känns något för mig, halkar mest omkring och har fått svårt att komma. Frun börjar närma sig klimakteriet, hon är 45 år. Någon som upplevt liknande? 

• Svar på tråden Hjälp min fru blir så våt
  • Faile

Klimakteriet kan ställa till massor. Men om detta är det enda problemet ni har så är ni ändå lyckligt lottade. Ni får antingen se bort från det pinsamma ( torka henne ) eller så får du hjälpa dig själv samtidigt. Hon kanske gillar det? 

Sluta jiddra, börja trolla!
  • StudierKemi

Jag tror att jag har blivit "för blöt" många gånger i mitt liv, det var inte kul. Jag började tänka och tänka ifall det finns något sätt att förebygga det här? För så ville jag inte ha det. 

På grund av ekonomiska problem gick jag nu tillbaka till ett av mina ex. Så jag har en pojkvän nu... Jag kommer inte glömma vad han gjorde för mig för ett par veckor sedan, så jag är lojal nu... Vi har mycket sex, jag gillar hans ansikte och det att han är extrovert, det hade inte gått annars. :) 

Men innan vi har sex så planerar jag innan det, jag har mycket flytningar naturligt, samt sperma kvar från samlaget innan. Detta måste komma ut lite, annars blir man för blöt & sen rider man inte med samma goda självförtroende. 

Jag brukar antingen rida en bred/tjock dildo (längd 12 cm, rörlig "hud", men orörlig hud fungerar säkert också. Från TEMU), och när jag rider denna 30 min innan pojkvännen kommer hem till mig, så kommer mina flytningar ut till stor del. Det guppar ett 30-talsgånger när den är fast med propp i golvet, och då har jag tömt mig på gammal sperma m.m., massa vitt blött kommer ut och stannar på dildon istället för inuti mig. Sedan har jag sex med honom och får höra att jag är tight. Men jag gör knipövningar också, t.ex. håller mig kissnödig ibland ganska länge (det behövs inte göras så ofta, tror jag).

Eller så använder jag menskopp för att flytningar och gammal sperma ska rinna ner i koppen, sedan har jag tömt/rengjort så det räcker. Jag har inga problem med att säga till pojkvännen att jag ska sätta i menskoppen lite (trots att jag inte har mens). Jag tror att jag rider honom helt magiskt bra! Jag har mina knep, experimenterar med vinklar! Är alltid superförsiktig så inte jag klämmer/bryter penisen, så jag rider med sånt fokus på hans kön... Hoppas att det hjälpte lite.

• Anonym (Hm)

Samma problem som din fru. Började när jag var runt 30. Har inget med klimakteriet att göra utan ibland förändras bara kroppen. Har tycärr inte hittat någon lösning 5 år senare och problemet kvarstår. Sexlivet har dött ut mkt pga detta då min man bara fick mig att skämmas över situationen. Gör inte det misstaget 

• Anonym (Kvinna 40+)

Vi har samma problem! Är särskilt jag som inte känner så mycket i vissa ställningar. Brukar avbryta och torka av flera gånger under samlaget. 

Har faktiskt sökt till vc eftersom det här är något nytt men de gjorde inte mer än svampodling som var normal. Fått remiss till kvinnokliniken.

• Anonym (Kalle)

Nej brudar, ni kan inte bli för våta! Skvätt ner mig säger jag bara! 

Och ni karlar; man the F up! Om er brud blir plaskvåt så har ni vunnit på lotto. 

Låt det ta tid, njut av er kvinna. Se till att hon kommer om och om igen. Min uppkevelse är att tjejer som blir väldigt våta i början av sexet efter en stunds sex med många orgasmer blir mindre våta och då ökar friktionen.

Om friktionen uteblir så att det blir ett problem för er män; prisa henne ändå, var diskret, ha en handduk nära till hands och torka av dig själv (absolut inte henne). 

• Kontakt
    Anonym (Hm) skrev 2025-06-07 09:52:22 följande:

Samma problem som din fru. Började när jag var runt 30. Har inget med klimakteriet att göra utan ibland förändras bara kroppen. Har tycärr inte hittat någon lösning 5 år senare och problemet kvarstår. Sexlivet har dött ut mkt pga detta då min man bara fick mig att skämmas över situationen. Gör inte det misstaget 

va är det för man du är ihopmed?
    Ärligt talat, du bär på en guldgruva och din man går inte ner å slickar!
  • Anonym (Byt ställning)

När jag blir sjöblöt så han bara "glider runt" så byter vi bara ställning så det känns bättre för oss båda. För jag gillar inte heller när jag inte känner honom. 

• Allan 1

Säger också att tjejer, nä ni kan inte bli för blöt. Det är ju bara så underbart. Älskar att gå ner och känna hur det blir bara våtare och våtare.  Och höra och känna när hon njuter ♡ och orgasmerna kommer 
    Aldrig upplevt problem av den anledningen 

• Anonym (Blötdjur)

Förtydligande,

jag tycker det är extremt upphetsande att hon blir så våt, i vissa ställningar rinner det ur henne. Hur häftigt som helst. Problemet blir för mig då känseln minskar och jag får svårt att komma. Är 50 så de går inte lika lätt som när man var 20. Då räckte det att man såg en damcykel. Vill på ett sätt inte att hon skulle vara annorlunda men saknar att komma av samlag?. Ibland suger hon av mig men är tyvärr ingen stjärna på det så de blir bökigt för mig att komma av det också. Hon ger sig inte riktigt hän om ni förstår vad jag menar, verkar inte gilla det lika mycket som jag gillar att slicka henne, då blir det lätt hjärnspöken också, man försöker skynda sig för hennes skull. Blir inget bra men svårt att styra över tankarna tyvärr.

• Anonym (cder)
    Anonym (Blötdjur) skrev 2025-06-07 20:28:50 följande:

Förtydligande,

jag tycker det är extremt upphetsande att hon blir så våt, i vissa ställningar rinner det ur henne. Hur häftigt som helst. Problemet blir för mig då känseln minskar och jag får svårt att komma. Är 50 så de går inte lika lätt som när man var 20. Då räckte det att man såg en damcykel. Vill på ett sätt inte att hon skulle vara annorlunda men saknar att komma av samlag?. Ibland suger hon av mig men är tyvärr ingen stjärna på det så de blir bökigt för mig att komma av det också. Hon ger sig inte riktigt hän om ni förstår vad jag menar, verkar inte gilla det lika mycket som jag gillar att slicka henne, då blir det lätt hjärnspöken också, man försöker skynda sig för hennes skull. Blir inget bra men svårt att styra över tankarna tyvärr.

Jag bad min dam knipa för jag kände inget heller. När hon knep, då hände det saker. Haha
  • Anonym (Bertil bläckfisk)

Det är ett lyxproblem.

När det händer tar man lite paus, mannen torkar av sig och hon leker lite med honom istället. Sen kör man igen.

• Anonym (vanilj)

Positivt problem.. Ikea har madrasskydd .👍. så skönt att somna tillsammans  i sked   och sen bara fortsätta .
    värre när det får torrt... Blir det för blött byt  ställing  och passa på torka av snoppen och musen ... 
    Madrass skyddet och handduken sparkar man ner till fotänden bara och stoppar i tvätten .   Har  små handdukar i en trave vid nattduksbordet . Och bäddar med madrass skyddet  eller ett badlakan . 

• Anonym (Långt, men innehållsrikt)

Tänker att det inte borde vara något att skämmas för. Snarare som tjej är det ett lite typ ?Fy, det är ditt fel, du gör mig så våt?
    Eller som kille ?berömma? ens partner att ?va kåt jag blir av att jag gör dig så våt?. 
    Bästa för ert sexliv är om hon känner att du tycker det är sexigt att hon blir så våt. Att du går igång på det osv.
    Det absolut viktigast tror jag är att hon inte börjar känna att det blir något negativt, för då kommer det troligen gå ut över ert sexliv på ett väldigt dåligt sätt. 

(Nu blir det lite sidsteg här, men likväl relevant enligt min mening.
    Och vet detta att säkert låter skittaskigt, men säger det för perspektiv. Det är nog rätt vanligt förekommande att kvinnor drar den vita lögnen att de kommit även fast de inte gjort det, för kvinnor har oftare svårare att komma än män (enligt min uppfattning)

Jag drar den lögnen hyfsat ofta, för har supersvårt att komma. Och när jag inte säger att jag kommit så vill han, gulligt nog, fortsätta tills jag kommer, vilket i sin tur ökar pressen att komma, vilket gör det typ omöjligt att faktiskt komma. Men ljuger inte om att jag njutit av sexet, för sex kan ju vara vansinnigt skönt även om man inte ?fullföljer?, så med det sagt, det kanske inte är hela världen om du inte kommer. Ni har fått en fin stund och tack vare att du inte kom kanske för att ni kan köra igen om någon timme)

Att ta för vana att ta ett stort badlakan och lägga på sängen innan ?rajraj? är också ett bra sätt. Så gör jag tex om jag ska ha sex när jag har mens. Tänker också att en ?sexhandduk? gör att man slipper tänka på jaha, nu var det nybäddat och vi har kladdat ner hela sägen. 
    Och då kan du oxå lätt torka av dig själv lite mellan ställningsbyten tex. 
    Eventuellt ha en stor på sängen, och en lite nära till hands. Men OBS, torka av dig själ, inte henne. OM hon vill så kan hon själv torka sig. En annan sak tänker är att hon kanske kan börja hjälpa till mer med handen. Ex massera kulorna och samtidigt ?trycka till? lite mot roten.
    Eller rent av låta fingrarna ?grabba tag? för att trycka till samtidigt som det penetreras. 

Ett annat rent sexsätt kan vara om du vet något du tycker är väldigt skönt för dig vid en avsugning så kör en vit lögn. Säg att du och polarna (ev nästa gång ni ses för ett par öl här i sommar, så) pratade om avsugningae och så berättade någon om något nytt han prövat som varit så vansinnigt skönt, ?så hade vi kunnat testa det? Hade du velat göra det på mig?
    Det blir också då ett naturligt sätt att prata om vad som är skönt och inte. 
    Och nej, man ska såklart inte ljuga, men en liten vit lögn för att få upp ett samtal som kan hjälpa ert sexliv ser jag det inte som något större problem.

Och sist men inte minst. 
    (Nu vet jag inte om du tror det skulle bli bättre friktion om hon tränat upp tighthet, men känns som att det borde kunna göra skillnad.
    Där tänker jag att ett alternativ kan också vara att köpa en sexleksak till henne. Finns så kallade knipkulor men OBS, köp EJ bara vanliga knipkulor till henne, utan i så fall får det vara med vibrator i. Vill du vara riktigt vågad finns det ju även såna som har en fjärrkontroll till sig också, vilket skulle innebära att du styr när och hur mycket hon ska få njuta. 

Ett alternativ här kan vara att du köper tex en vibrerande penisring el liknande med fjärrkontroll till dig, så att det liksom blir en sak av att ni nu ska kunna göra så med/mot varandra  

Bara det kan ju ge en rejäl nytändning 😊

Här kan du läsa på lite om såna kulor. Men du får tänka att det ska vara just en sexleksak, inte bara något som är till för enbara knipövninga, som då nästan säger ?jag tycker du är slapp?, så välj väl 😅

Lycka till med en 😊

https://www.familjeliv.se/forum/thread/83429616-hjalp-min-fru-blir-sa-vat

• Noname00
    StudierKemi skrev 2025-06-07 09:27:56 följande:

Jag tror att jag har blivit "för blöt" många gånger i mitt liv, det var inte kul. Jag började tänka och tänka ifall det finns något sätt att förebygga det här? För så ville jag inte ha det. 

På grund av ekonomiska problem gick jag nu tillbaka till ett av mina ex. Så jag har en pojkvän nu... Jag kommer inte glömma vad han gjorde för mig för ett par veckor sedan, så jag är lojal nu... Vi har mycket sex, jag gillar hans ansikte och det att han är extrovert, det hade inte gått annars. :) 

Men innan vi har sex så planerar jag innan det, jag har mycket flytningar naturligt, samt sperma kvar från samlaget innan. Detta måste komma ut lite, annars blir man för blöt & sen rider man inte med samma goda självförtroende. 

Jag brukar antingen rida en bred/tjock dildo (längd 12 cm, rörlig "hud", men orörlig hud fungerar säkert också. Från TEMU), och när jag rider denna 30 min innan pojkvännen kommer hem till mig, så kommer mina flytningar ut till stor del. Det guppar ett 30-talsgånger när den är fast med propp i golvet, och då har jag tömt mig på gammal sperma m.m., massa vitt blött kommer ut och stannar på dildon istället för inuti mig. Sedan har jag sex med honom och får höra att jag är tight. Men jag gör knipövningar också, t.ex. håller mig kissnödig ibland ganska länge (det behövs inte göras så ofta, tror jag).

Eller så använder jag menskopp för att flytningar och gammal sperma ska rinna ner i koppen, sedan har jag tömt/rengjort så det räcker. Jag har inga problem med att säga till pojkvännen att jag ska sätta i menskoppen lite (trots att jag inte har mens). Jag tror att jag rider honom helt magiskt bra! Jag har mina knep, experimenterar med vinklar! Är alltid superförsiktig så inte jag klämmer/bryter penisen, så jag rider med sånt fokus på hans kön... Hoppas att det hjälpte lite.

Hej.

Vad glad jag blir för din skull.
    Härligt att du har mycket sex och får rejält med njutning.
    Du får gärna berätta.

Kul att du också har nytta av grejerna från temu.

Men kul passa på och njut rejält nu av bra sex.
  • Anonym (Samma)

Problemet är bekant. "Halkar omkring och inte kan känna något". Jag har aldrig haft jättelätt för att komma vid samlag, men det har småningom blivit allt svårare. Frun är kanske inte den tightaste och efter tre barn har det inte heller blivit mera av den varan. Samtidigt har hon blivit våtare och jag behöver mera stimulans för att komma. Man är ju inte 20 längre som någon skrev :) Sammantaget gör detta att det börjar bli nästan hopplöst för mig att komma fram till utlösning.

• Noname00
    StudierKemi skrev 2025-06-07 09:27:56 följande:

Men det är vähärligt att du fåt höra att du är tight.

Känner ni varandra innan så vet ni ju hur ni vill ha det vid sex.

Svar på tråden Hjälp min fru blir så våt