Tänker att det inte borde vara något att skämmas för. Snarare som tjej är det ett lite typ ?Fy, det är ditt fel, du gör mig så våt?
Eller som kille ?berömma? ens partner att ?va kåt jag blir av att jag gör dig så våt?.
Bästa för ert sexliv är om hon känner att du tycker det är sexigt att hon blir så våt. Att du går igång på det osv.
Det absolut viktigast tror jag är att hon inte börjar känna att det blir något negativt, för då kommer det troligen gå ut över ert sexliv på ett väldigt dåligt sätt.
(Nu blir det lite sidsteg här, men likväl relevant enligt min mening.
Och vet detta att säkert låter skittaskigt, men säger det för perspektiv. Det är nog rätt vanligt förekommande att kvinnor drar den vita lögnen att de kommit även fast de inte gjort det, för kvinnor har oftare svårare att komma än män (enligt min uppfattning)
Jag drar den lögnen hyfsat ofta, för har supersvårt att komma. Och när jag inte säger att jag kommit så vill han, gulligt nog, fortsätta tills jag kommer, vilket i sin tur ökar pressen att komma, vilket gör det typ omöjligt att faktiskt komma. Men ljuger inte om att jag njutit av sexet, för sex kan ju vara vansinnigt skönt även om man inte ?fullföljer?, så med det sagt, det kanske inte är hela världen om du inte kommer. Ni har fått en fin stund och tack vare att du inte kom kanske för att ni kan köra igen om någon timme)
Att ta för vana att ta ett stort badlakan och lägga på sängen innan ?rajraj? är också ett bra sätt. Så gör jag tex om jag ska ha sex när jag har mens. Tänker också att en ?sexhandduk? gör att man slipper tänka på jaha, nu var det nybäddat och vi har kladdat ner hela sägen.
Och då kan du oxå lätt torka av dig själv lite mellan ställningsbyten tex.
Eventuellt ha en stor på sängen, och en lite nära till hands. Men OBS, torka av dig själ, inte henne. OM hon vill så kan hon själv torka sig. En annan sak tänker är att hon kanske kan börja hjälpa till mer med handen. Ex massera kulorna och samtidigt ?trycka till? lite mot roten.
Eller rent av låta fingrarna ?grabba tag? för att trycka till samtidigt som det penetreras.
Ett annat rent sexsätt kan vara om du vet något du tycker är väldigt skönt för dig vid en avsugning så kör en vit lögn. Säg att du och polarna (ev nästa gång ni ses för ett par öl här i sommar, så) pratade om avsugningae och så berättade någon om något nytt han prövat som varit så vansinnigt skönt, ?så hade vi kunnat testa det? Hade du velat göra det på mig?
Det blir också då ett naturligt sätt att prata om vad som är skönt och inte.
Och nej, man ska såklart inte ljuga, men en liten vit lögn för att få upp ett samtal som kan hjälpa ert sexliv ser jag det inte som något större problem.
Och sist men inte minst.
(Nu vet jag inte om du tror det skulle bli bättre friktion om hon tränat upp tighthet, men känns som att det borde kunna göra skillnad.
Där tänker jag att ett alternativ kan också vara att köpa en sexleksak till henne. Finns så kallade knipkulor men OBS, köp EJ bara vanliga knipkulor till henne, utan i så fall får det vara med vibrator i. Vill du vara riktigt vågad finns det ju även såna som har en fjärrkontroll till sig också, vilket skulle innebära att du styr när och hur mycket hon ska få njuta.
Ett alternativ här kan vara att du köper tex en vibrerande penisring el liknande med fjärrkontroll till dig, så att det liksom blir en sak av att ni nu ska kunna göra så med/mot varandra
Bara det kan ju ge en rejäl nytändning 😊
Här kan du läsa på lite om såna kulor. Men du får tänka att det ska vara just en sexleksak, inte bara något som är till för enbara knipövninga, som då nästan säger ?jag tycker du är slapp?, så välj väl 😅
Lycka till med en 😊
https://www.familjeliv.se/forum/thread/83429616-hjalp-min-fru-blir-sa-vat