Anonym (Anynom) skrev 2025-06-13 04:41:11 följande:
Jo vi har träffats under de 3 veckorna, jag åkte hem dagen innan han gick ut när jag kom tillbaka några dagar senare var det samma lakan. Jag pendlar mycket och vi träffas varje vecka.
Nej, du skriver i TS att nästa gång du kom tillbaka så var det bara fyra kvar.
Anonym (Anynom) skrev 2025-06-11 15:52:03 följande:
Jag har märkt att det fattas en kondom hos min pojkvän. Det var 5 stycken från början och när jag kom tillbaka nästa gång var det 4 stycken.
Sen skriver du att det var tre veckor emellan de två tillfällena och det går inte ihop.
Anonym (Anynom) skrev 2025-06-13 04:20:46 följande:
Under dessa ca 3 veckorna gick han enbart ut en gång. jag menar inte att han tagit med en fall i fall.
Vilka tre veckor? Det var ju bara några dagar sa du ju?
Anonym (Anynom) skrev 2025-06-13 04:41:11 följande:
Jag har tänkt samma tanke som du. Att han kanske skrivit med någon på nätet o åkt hem till henne.
Nej, du har sagt hela tiden att du tror att han träffade nån ute på krogen. Du har tjatat om utekvälllen hela tiden och inte nämnt ett ord om nåt nätragg. Så den tanken har du inte alls tänkt. Dumt av mig att serva dig med alternativ förklaring men det går så fruktansvärt trögt annars.
Anonym (Anynom) skrev 2025-06-13 04:20:46 följande:
Tänker mer om någon av hans vänner inte haft någon kondom o bett honom om en innan de drog ut?
Menar du att nån kompis skulle skickat sms och bett honom ta med en kondom när de skulle ses ute på krogen? Kompisen kunde väl köpt själv på vägen om han nu visste innan att han skulle behöva en efter krogen? Och hur visste han att just din kille hade kondomer hemma? Vore det inte mer logiskt att be nån av de andra kompisarna som är singlar att ta med en kondom? Och OM det nu var så, skulle han bara tagit med en kondom då? Då skulle han väl tagit med hela paketet med de fem kondomerna eftersom ni inte använder kondom längre? Hur gamla är ni? Känns det troligt att hans kompis skriver "Tja! Har slut på gummi. Kan du ta med?? Man vet ju aldrig hehe... Ses snart!"? I så fall kan du ju be honom visa sms;et. Nu kommer förklaringen om att kompisen ringde och bad om en kondom - jättebra, då kan han visa samtalslistan.
Eftersom han alltid träffar sina vänner ute så antar jag att de inte var hemma hos honom (nu kommer förstås förklaringen om att de nog visst var hemma hos honom och förfestade just den här gången).
Anonym (Anynom) skrev 2025-06-13 04:23:20 följande:
Sen träffar han alltid sina vänner ute, under denna kvällen precis som alla andra när han gått ut så har vi haft regelbunden kontakt.