• Anonym (orimligt)

Vad blir du orimligt irriterad över?

Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv, 

Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.  

• Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?
  • Anonym (Mat_mat_och_mat)
    Anonym (Renic) skrev 2025-11-30 01:22:23 följande:

Smilfinkar, inte fågeln utan folk som beter sig på det sättet. 

Typ inställsamma människor?
  • Anonym (Abc)

Vänsterns vanföreställning att de är de goda.

• Anonym (Sign)

Människor som inte plockar upp sin hundskit

Folk som smäller smällare på andra dagar än nyårsafton

De irriterar inte bara mig. Jag avskyr dem!

• Anonym (Sign)

Glömde en sak till:
    Personer som inte kan skriva ett inlägg utan att använda sig av härskartekniker.

• Anonym (Stolpskott)

Tvärsäkra människor som går i taket när de stöter på åsikter som inte går i linje med deras egna och som av samma anledning måste reducera sina meningsmotståndare med diverse nedsättande epitet och tillmälen.

• Tobben

Jag irriterar mig på appar som utvecklas till det sämre och appar som inte fungerar. Är det så extremt svårt att få vardagsteknik att fyngera?

En annan sak är bilister som skapar köer helt i onödan. T ex de som tror att det är stopplikt i alla cirkulationsplatser så de stannar även om det är helt tomt på bilar.

• Anonym (Mat_mat_och_mat)
    Anonym (Stolpskott) skrev 2025-11-30 10:28:47 följande:

Tvärsäkra människor som går i taket när de stöter på åsikter som inte går i linje med deras egna och som av samma anledning måste reducera sina meningsmotståndare med diverse nedsättande epitet och tillmälen.

Vanligt på FL. En del ser en annan åsikt eller synsätt än deras egen/eget som "kränkande" och som att personen är fientligt inställd.
  • Anonym (Renic)
    Anonym (Mat_mat_och_mat) skrev 2025-11-30 05:12:56 följande:
    Typ inställsamma människor?
    Ja, fjäskare och falska typer som låtsas vara så käcka av sig.
  • Anonym (V)
    Anonym (Renic) skrev 2025-11-30 13:35:31 följande:
    Ja, fjäskare och falska typer som låtsas vara så käcka av sig.
    Hu, ja.
  • Anonym (Surgubbe)

Kappvändare - alltså de som byter åsikt beroende på sällskap.
    Och de som bryter ett förtroende. Men det är inte att bli orimligt irriterad utan det är att bli fullt befogat irriterad.

• Mayjel

Edgelords. begreppet i sig finner jag ganska roligt faktiskt men individer med den personligheten är inte roliga att prata med, bara tröttsamma.

Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?