Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Såna där inlägg på facebook där hundratals människor taggas med texten "tack till alla som gratulerade mig" eller liknande. Får så många såna notiser att jag blir galen. Jag har försökt stänga av dem men det kommer ändå nya hela tiden 🤣
En annan sak är när folk delar att de varit facebookvänner med någon ett x antal år och så skriver de "vi har ju känt varandra längre än så". Nämen, menar du verkligen det! Kan man känna folk innan man blir vänner på Facebook, det hade jag ingen aning om! 😁
Vet inte varför men denna emoji: 😩, tycker jag är så ful, jag blir irriterad varje gång jag ser den. Och nu måste jag ha den bland senaste emojis ett tag bara därför 😂
Att allt verkar gå ut på att äta och visa upp sin mat på sociala medier idag. Precis som att livet bara går ut på att stoppa i sig en massa mat och godsaker och göda magen och tillfredsställa smaklökarna. Har vuxna människor verkligen inte mer fantasi än så? Sen att folk överlag blivit så fruktansvärt egoistiska numer. Inte ens de som är släkt och vänner verkar bry sig mycket om varandra.
Folk som alltid måste hänvisa till undersökningar och statistik för att "bevisa" att någon har fel. Varken undersökningar, forskning eller statistik kan "motbevisa" en människas upplevelse och/ eller erfarenhet av något.
Datorer. Blir irriterad redan innan de börjar krångla. Har gjort ett aktivt val att inte äga någon dator.
Stora barn med napp.
Över tre, stör mig fast jag borde inte bry mig.
Jag HATAR turister. Bor i en liten sömnig stad där det inte händer särskilt mycket vilket passar mig utmärkt. Tills sommaren kommer vill säga...
Vår lilla stad huserar en av landets mest besökta temaparker och den drar hit tyskar, danskar, nederländare, norrmän, stockholmare, fan och hans moster!!!!!
Det blir en invasion i klass med Egyptens gräshoppor. Ingen av dem verkar ha tagit med hjärnan på semestern. Jag har varit med om att husbilar backat i rondeller, backat mot enkelriktat, folk som stannar i rondeller och korsningar för att läsa kartan, folk som campat i lekparker, tyska ungar som använt frysdiskarna på Ica som klätterställningar.
De beter sig som om hela stan är en enda stor semesteranläggning och att vi som bor här finns till för turisternas nöje och bekvämlighet. ÅK HEM FÖR HELVETE!!!
Folk som prompt ska envisas med att prata i mobilen med högtalare på bussen, i kön på Ica eller what ever man än är. För helvete
Folk som sitter i bilen på parkeringen och pratar handsfree via högtalare i bilen...snälla.. precis ALLA hör att du grälar på barnen, pratar intima saker med doktorn, att mamma måste läggas in eller att du pratar konfidentiellt med kollegor... 😬
Att allt verkar gå ut på att äta och visa upp sin mat på sociala medier idag. Precis som att livet bara går ut på att stoppa i sig en massa mat och godsaker och göda magen och tillfredsställa smaklökarna. Har vuxna människor verkligen inte mer fantasi än så? Sen att folk överlag blivit så fruktansvärt egoistiska numer. Inte ens de som är släkt och vänner verkar bry sig mycket om varandra.
Folk som alltid måste hänvisa till undersökningar och statistik för att "bevisa" att någon har fel. Varken undersökningar, forskning eller statistik kan "motbevisa" en människas upplevelse och/ eller erfarenhet av något.
Ekorrarna som kommer och äter upp maten jag lagt ut åt kaninen.
Människor som, när de gått med i en ny Facebookgrupp, skriver ?Tack för insläpp!? Sjukt irriterande.