Ruvardagar
Hej hoppar in här ! Gjorde FET I februari som tyvär slutade i MA.
Imorgon är det dax för en ny insättning och jag blir äntligen ruvare igen med skräckblandad förtjusning 😅 Roligt om vi kan följas åt 🤗
Hej hoppar in här ! Gjorde FET I februari som tyvär slutade i MA.
Imorgon är det dax för en ny insättning och jag blir äntligen ruvare igen med skräckblandad förtjusning 😅 Roligt om vi kan följas åt 🤗
Upptiningen och återförandet idag gick bra . Nu är jag äntligen ruvare igen av ett 5 dagars blastocyst. Så nu är det dax för dom lååååånga 2 veckorna innan test😅
Lycka till allihopa 🌸
Hurra! Jag är snart med dig hoppas jag. Har du planerat nåt för att distrahera dig så att tiden går snabbare?
ttcjuliaa: Jag håller tummarna hårt för dig imorgon I alla fall! Och tänk också att det är tidigt med rd5. Jag plussade först på äl+11 så (rd6 eller 7 översatt till 5-dagars blasto). Då var det suupersvagt.
Vad är "ruvar dagar"?
Min tjuvtestardag slutade i nedtur, kritvita tester på RD6.
Har inte känt av någonting men igårkväll fick jag upp hoppet för det spände i livmodern, precis sådär som det känns när den växer så jag trodde det skulle bli positivt på stickan idag. Är jätteledsen nu. Tror ni det är kört?
Tack! Skönt med lite pepp. Har du nåt tips på sysselsättning? Jag tränar vanligtvis en del men tucler det är läskigt under ruvningen? iaf första veckan.
Vi jobbar mot ett första nu och hoppas så att det går vägen.
När har du testdag Jassan?
Tack! Skönt med lite pepp. Har du nåt tips på sysselsättning? Jag tränar vanligtvis en del men tucler det är läskigt under ruvningen? iaf första veckan.
Vi jobbar mot ett första nu och hoppas så att det går vägen.
När har du testdag Jassan?