Dejta en överviktig
Att jag har problem med feta män som seriös partners har jag aldrig sagt emot. Så det är inget du behöver försöka övertyga mig om.
Jag tycker du ska avsluta er kk-förhållande helt och hållet.
Om du fortsätter så blir han bara sårad när han inser att han aldrig kan få dig. Du leker bara med honom.
Blir bara så frustrerad av att vissa inte gör något åt sin övervikt. Och varför låter man det gå sådär långt?
Och nu svarar kanske con att han får ju sex ändå. Ja men livet är väl mer än sex, det är ju farligt att vara sådär. och kan inte vara speciellt kul heller att leva med den kroppen
Fast jag kan se poänger även om jag svarade på hela inlägget och inte bara det att han nog inte kommer ändras
Jag tycker att du tänker lite konstigt när du gärna ligger med en överviktig man men kan absolut inte dejta honom, är det för vad andra ska tycka?
Oavsett så bör relationen ni har nu avslutas, när ena partern i ett kk förhållande vill mer så kommer det bara sluta med hjärtekross, du behöver inte säga att det är pga vikten, du kan säga att ni inte vill samma saker, det kommer aldrig bli ett förhållande och det behöver du vara övertydlig med