• Anonym (Anonym)

Jag dumpade toppen tjej, är jag en fubbick?

Tja, 

Jag var tillsammans med en smart tjej som tog sitt phD inom kemisk engineering vid 26 på KTH. Hon skulle få jobb på CERN.

Hon var rolig och charmig men framför allt mycket kärleksfull. men jag tyckte att hon inte var så snygg som jag hade velat att en tjej skulle vara. Hon var en 6a utseendemässigt. 

Är jag en fubbick som dumpade henne pga utseendet? 

Skulle du varit tillsammans med en 6a?

• Svar på tråden Jag dumpade toppen tjej, är jag en fubbick?
  • Anonym (m)

Jag gillar inte sådana där betygsättningar i siffror, varför liksom. All info som behövs är ju att du inte fann henne tillräckligt attraktiv och då är det inte fel att gå vidare.

• Anonym (Karna)

Nja, jag tycker att man bör göra slut om man inte är nöjd med sin partner. Var du inte attraherad av henne hade det ändå inte funkat i längden. 

PS. Folk norr om jättesöderut har oftast ingen aning om vad en fubbik är :) 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Bubblan)

Jag blir oftast tillsammans med 6:or och 7:or för att jag finner dom mycket mer attraktiv än rena snyggingar.. helt enkelt för att det krävs mer än yta att få mig attraherad och kär på riktigt. 
    Den man älskar är alltid vacker..  

• Kirenaj68
    Anonym (Anonym) skrev 2025-07-08 21:36:02 följande:
    Jag dumpade toppen tjej, är jag en fubbick?

Tja, 

Jag var tillsammans med en smart tjej som tog sitt phD inom kemisk engineering vid 26 på KTH. Hon skulle få jobb på CERN.

Hon var rolig och charmig men framför allt mycket kärleksfull. men jag tyckte att hon inte var så snygg som jag hade velat att en tjej skulle vara. Hon var en 6a utseendemässigt. 

Är jag en fubbick som dumpade henne pga utseendet? 

Skulle du varit tillsammans med en 6a?

Jag kan tänka mig betydligt kraftigare ordval än fubbick på folk som som är så ytliga som du..
    Om jag för ett ögonblick sänker mig själv till din nivå kan jag nog säga att min fru är en 6:a, men i övrigt är hon en ängel som jag inbillar mig att solen går upp och ner för varje dag enbart för hennes räkning plus att hon är världens bästa mamma till vår dotter... 
  • Anonym (j)

Kränkt TS ser jag. Lika humorbefriat som tråden för ingen skarp kniv skulle skriva ut alla detaljerna om det vore sant.

• Anonym (Anna)

Bra att du dumpade henne, hon har det bättre utan dig.

• Dr Nail

Tänk att enligt strängteorin så finns det nånstans ett parallellt universum där jag bryr mig. Djupt fascinerande

• Ezmeraldah

Haha, jag tror knappast att en akademiker skulle vara ihop med nån som särskriver men bra försök. Lär dig skriva så kanske du kan träffa nån.

• Fjäril kär

Är det så att du ångrar dig och börjar förstå att du gjorde ett misstag?

Om du var säker på att du gjorde rätt så hade du aldrig ställt frågan utan vandrat vidare som ingenting... 

Svar på tråden Jag dumpade toppen tjej, är jag en fubbick?