• Anonym (TS)

En sann historia

Hon skulle flyga till mig i april-2023. Hon blev häktad vid mellanlandning i 1 år pga souvenirer i bagaget. Deporterad till mellanöstern efter drygt 1 år. På väg till flygplatsen, genom fientligt terrirorium blev hon misshandlad nästan till döds. Jag betalade blodtransfusionerna. Hamnade tillsist i USA där hon genomgick rehab. Utskriven i full snöstorm i rullstol. Hon har blivit mager. Nu, i juli 2025 kan vi förenas. Jag ska ta hand om henne. Hon behöver vila. 

• Svar på tråden En sann historia
  • Anonym (E.a)
    EpicF skrev 2026-01-02 23:38:36 följande:
    Du tror de behöver pengarna. Du tror du är snäll. Du blir lurad. Att du ser det gör det vara ännu tydligare. Punkt. 
    nej.jag ger massor av pengar till folk som jg vet är rånaligor. o dessa är bedragare. och ger pengar till hederliga och ohederliga o jag kan ge dig femsifriga belåppom du slutar förklara deför mig. jag vet de tror delurar mig. det gör det för att bebehöver pengar. spelar ingen roll om de harmiljoner. de tycker de behöver mer. då får de. tycker behöver = behöver mer.
  • felicityporter
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-02 23:42:50 följande:
    nej.jag ger massor av pengar till folk som jg vet är rånaligor. o dessa är bedragare. och ger pengar till hederliga och ohederliga o jag kan ge dig femsifriga belåppom du slutar förklara deför mig. jag vet de tror delurar mig. det gör det för att bebehöver pengar. spelar ingen roll om de harmiljoner. de tycker de behöver mer. då får de. tycker behöver = behöver mer.
    Om du vore min mamma hade jag varit djupt bekymrad och seriöst övervägt att ta ett samtal med din läkare. Jisses!
  • Anonym (E.a)
    felicityporter skrev 2026-01-02 23:44:58 följande:
    Om du vore min mamma hade jag varit djupt bekymrad och seriöst övervägt att ta ett samtal med din läkare. Jisses!
    öm punkt för dig.jag stor jag skriker lite om vad i  helvete och sedan säger att det är en öm punkt för dig.
    varför har du inte pengar att dela ut
  • Anonym (E.a)
    felicityporter skrev 2026-01-02 23:44:58 följande:
    skadu inteförklara för mig igen då.jag vet ju inte hur mitt liv har funkat.
  • EpicF
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-02 23:42:50 följande:
    Precis, du blir lurad. 
  • Anonym (E.a)
    EpicF skrev 2026-01-02 23:53:56 följande:
    Precis, du blir lurad. 
    nej dettror att de lurar mig.jag ger dem pengar för att de är kriminella.
  • Anonym (E.a)
    EpicF skrev 2026-01-02 23:53:56 följande:
    Precis, du blir lurad. 
    hur låter 430 000 förattsluta förklara detför mig.mer?
  • felicityporter
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-02 23:50:30 följande:
    öm punkt för dig.jag stor jag skriker lite om vad i  helvete och sedan säger att det är en öm punkt för dig.
    varför har du inte pengar att dela ut
    Jag förstår inte riktigt ditt svar då det är osammanhängande, men ja, det är en öm punkt för mig när folk utnyttjar svaga äldre människor för deras vinning. Där har du helt rätt, jag mår mycket dåligt av detta.

Varför jag inte har pengar ?att dela ut?, undrar du? Eftersom jag lever på miniminivå av sjukersättning och mina försäkringspengar har gått åt till andra människor som påstod sig älska mig och sa att de ville mitt bästa, trots att detta uppenbarligen inte var sant. Därför ska man aldrig ge bort sina egna surt förvärvade slantar till idioter. Det finns ingen snällhet i detta, det är bara illa dold dumhet!
  • EpicF
    Anonym (E.a) skrev 2026-01-02 23:55:49 följande:
    hur låter 430 000 förattsluta förklara detför mig.mer?
    Varför skulle jag vilja ha 430 000kr från dig? De pengarna behöver du bättre än mig. 
  • Anonym (E.a)
    felicityporter skrev 2026-01-02 23:56:57 följande:
    Jag förstår inte riktigt ditt svar då det är osammanhängande, men ja, det är en öm punkt för mig när folk utnyttjar svaga äldre människor för deras vinning. Där har du helt rätt, jag mår mycket dåligt av detta.

Varför jag inte har pengar ?att dela ut?, undrar du? Eftersom jag lever på miniminivå av sjukersättning och mina försäkringspengar har gått åt till andra människor som påstod sig älska mig och sa att de ville mitt bästa, trots att detta uppenbarligen inte var sant. Därför ska man aldrig ge bort sina egna surt förvärvade slantar till idioter. Det finns ingen snällhet i detta, det är bara illa dold dumhet!
    har inga surt förvävade slantar och är absolut inte äldre harbara mer tillgångar än jag ser slutetpåoch är 37 blir föbannad när du skriver attjag har en öm punkt. jag delar ut. punkt jävla slut.behöver inte en 100del av det här som finns  för att leva bra
Svar på tråden En sann historia