Är detta verkligen okej?
Men varför gjorde hen det? Vad tusan var tanken? Det är en ärlig undran för jag förstår verkligen inte vad exet gjorde där.
Men varför gjorde hen det? Vad tusan var tanken? Det är en ärlig undran för jag förstår verkligen inte vad exet gjorde där.
Barnen är väldigt trygga med mig, så jag tror inte det handlade om det. Jag och min partner brukar ju umgås utan hens ex och det går alltid jättebra. Jag tror bara exet ville följa med. Nyfiken kanske. Men jag tycker det är påträngande och jag tycker min partner borde avstyrt. Eller åtminstone gett mig ett val.
Det är helt klart fel av din partner att ta med sitt ex utan att prata med dig först, och det är också väldigt knasigt att ta med exet vid ett sånt tillfälle. Men det verkar också som att du inte har frågat din partner vad hen tänkte. Det kanske fanns någon god tanke bakom som vi nte kan förstå. Och är det så att din partner bara tog med exet för skojs skull, inte hade en tanke på att kolla om det var ok för dig och inte försöker förstå i efterhand så hade jag allvarligt talat funderat på om det är en person att vara tillsammans med. Är hen normalt omtänksam så kan det hända att man gör en miss ibland, men då brukar man fatta efteråt.