Ljög på intervjun – behöver tips
Vad är det för utbildning ta skulle haft? Har försökt googla men det är rätt luddigt. De jag hittar är från några veckor till ett år.
Vad är det för utbildning ta skulle haft? Har försökt googla men det är rätt luddigt. De jag hittar är från några veckor till ett år.
Fy fan vad lågt att anmäla TS.
Ok men behöver man dom för att kunna inneha tjänsten? Uppenbarligen har ju inte ts behövt visa några utbildningsbevis eller betyg från någon examen så sannolikt behövs inte det.
Antar att ni som hejar på ts inte bryr er om kirurgen som ska operera er (för vad som helst) har korrekt utbildnong för jobbet och erfarenhet. Gör väl inget om de tar in första bästa person från gatan till att utföra operationen.

Det finns ju faktiskt läkare som fejkat till sig jobb också. Om det är till nån tröst så drar jag gränsen långt tidigare än att ljuga mig till ett kirurgjobb.
Än så länge är jag mer orolig för att bli påkommen än att nån skadar sig faktiskt. Det är redan ganska uppstyrt.
Kan inte låta bli att undra varför några personer är så på att avslöja ts. Vad är anledningen? Personligt kränkta eller avundsjuka? Det är ju inte helt enkelt att få ett jobb utan utbildning eller meriter.
Och ja. jag hade gärna varit en fluga på väggen ifall någon mot förmodan skulle göra en polisanmälan. Undrar hur det skulle låta ?Hej! Jag skulle vilja anmäla en person som skrivit anonymt på ett forum på nätet. Han har ljugit på anställningsintervjun och fått ett jobb inom säkerhetsbranschen han inte har utbildning eller kompetent för. Jo det var HR som gallrade ut honom och chefen godkände honom. Nej. jag vet inte vad han heter, på vilken ort han jobbar eller vad företaget heter. Det finns några på forumet som tror han kanske är ett nättroll?.?
Polisen kommer garanterat prioritera fallet.