Inlägg från: klyban |Visa alla inlägg
  • klyban

Råda bot på incels.

Anonym (Ge demchans) skrev 2025-08-07 21:48:06 följande:
    Råda bot på incels.

Vi kan alla se på forum som det här och annorstädes, unga män som inte får knulla. Jag är medvetet lite grov i mun här och jag har ett förslag, främst riktat till kvinnor. Mycket kontroversiellt dock, jag är fullt medveten om det. Kvinnor har makten i detta.

Låt säga att ett antal kvinnor tar sig an dessa incels, lär dem att knulla och att umgås naturligt med en kvinna, mer än de ens kunnat fantisera om. Någon bättre friskvård finns inte, varken för dig som gör det eller honom, acceptera, få saker är så hälsosamt som just att knulla.

Visst, den stackars saten kommer att komma inom fyra sekunder, kanske tom "spotta i skägget", men vänj honom. Runka upp honom igen, sug upp honom å knulla skallen av honom. Om och om igen, under flera dagar. Du som kvinna kommer att må bra och du har sänt honom till himlen, något du också mår bra av. Han kommer ut av det som en helt ny människa, men gör jävligt klart för honom, från början, att det bara var för en god gärning, göra honom till en bättre människa. Visst, det kan hända att ni blir kär och det varar livet ut, det är "risken".

Varför skulle en kvinna vilja ha sex med dessa destruktiva män för?
    De är helt clueless att man får arbeta för sex, det är inget som går och sätter sig i knäet bara så där, men sure, för ett fåtal kanske.

Det som är rätt fascinerande med incells, de sitter i sin grotta, lever helt i den digitalavärlden och visar sig sällan eller aldrig ute.
    Hur kan en sådan människa ens inbilla sig en kvinna skulle närma dom?
    Men ändå gör dom, vad heter det nu igen, desillusionerad är det nog.

Och sen kommer vi till de farliga incellsen, som anser kvinnan är det enda felet i ekvationen.(Se ovan och läs igen vems fel det är, om någon glömde.)

Men jag är väldigt fascinerade ändå över att det finns incells som tror ingen kontakt med kvinnor skulle ge sex, hur kan man inbilla sig något så tokigt?

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (M) skrev 2025-08-10 01:25:59 följande:

Det finns ju olika slags incels. För de som aldrig fått ligga och fastnat på det kan det vara otroligt befriande och stärkande att få "komma till". Men sen finns de som har ett djupt kvinnoförakt och där skulle det knappast hjälpa att de fick ligga en gång.

Frågan i sig förringas ofta då kvinnor inte kan se den andra sidan av myntet. Män får ligga i och anstränga sig för att få en chans medan de flesta kvinnor bara behöver sära på benen för att få ligga. Det är ingen erfarenhet de behöver gå utan och de får i mycket högre grad bekräftelse och uppmärksamhet från det andra könet.

Samtidigt kan naturligtvis inte kvinnor åläggas att behöva ha sex med män som av olika anledningar inte får till det. Det finns ingen riktigt bra lösning på problematiken helt enkelt. Som man får man lägga ett större värde i sina övriga kvaliteter och känns det viktigt med sex får man göra allt man kan för att öka chansen att attrahera kvinnor.

Praktiskt taget alltid så pratar man om de farliga incellsen.
    De normala behöver man inte prata om på detta sätt alls, och de skulle kunna få sex om de hade verkligen viljan till detta.

Och sen utåtagerande dom inte heller, eller anser kvinnor är det värsta som finns på jorden, och komiskt nog ska de ha sex med kvinnor.
    Måste erkänna aldrig fattat detta alls, och pga de säger emot sig själva.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (Blä) skrev 2025-08-11 03:23:27 följande:
    Jo, incels är inte synonymt med män som inte får till det. En viss kvinnosyn är inkluderad

Nja, finns många incells som har en mycket god kvinnosyn, dock pratar vi om de farliga incellsen nu och som tror att kvinnor ska bara svärma dom i deras källare de gömmer sig i.

Eller annars är det till och med okey med våldta kvinnor.

Detta är en del som är så fascinerande att blir blir löjligt, hur kan de hata kvinnor så, och ändå till med våld ha sex med dom.
    För just den är en definition av hyckleri.

• klyban
    Anonym (Blä) skrev 2025-08-11 14:52:03 följande:
    En singelkille som har svårt att få till det kvalificerar inte nödvändigtvis in i incels. Det handlar om en subkultur. Så incels=kvinnoförakt/ hat Någon som har tjej kan t o m kvalificera in sig i incels 

Jag uppfattar det som det är mer än bara kulten.

Oavsett, så handlar incells om de farliga incellsen oavsett vart vi tänker oss vart gränsen är.

Jag och en hel del till ser incells de som inte har sex, där inkludera alla där.
    Om jag ska vara ärlig så är det nog första gången jag hört denna begränsning.
    Men och andra sidan varje gång vi diskuterar detta ämne, så är det just dessa farliga incells vi är fokuserade på.

Oxfords ordbok håller med dig, men det i sig behöver inte hindra att bägge är rätt.
    Och diskussionen handlar just om den gruppen du pratar om.

Varför det blivit så här att vi pratar dom som inte har sex med kvinnor, det är för att de glider in diskussionen jätte ofta, och i olika sammanhang och ofta för ursäkta just incellen den farliga en.

Svar på tråden Råda bot på incels.