• Anonym (kiki)

Hon vaxade för mycket

Jag gjorde en brasiliansk vaxning häromdagen och jag brukar alltid spara en trekant, typ lite större, så man inte ser ut som ett barn. Iaf så var det dags igen och saxaren bara körde på. Sedan sade hon "just det va sade du, du ville ha en trekant kvar eller? Eller var det en remsa?". Jag sade, ja precis, trekant.

Sen när jag kom hem var det typ en sne remsa som är typ som en halv trekant, rak på den ena sidan istället för en likbent triangel om ni fattar.

1. Ser inte bra ut. Det är snett.
    2. Det är knappast en trekant, bara nån sne remsliknande grej. (den sitter alltså inte i mitten).

min fråga: Bryr sig killar om det? Ska på dejt idag och jag kanske är konstig, men jag känner mig snyggare/mer som jag om jag har en (större) trekant kvar (inte skitstor alltså, men inte pytte). Som det ser ut nu kan jag inte helt stå för det. 

Vad tror ni killen tänker? Ska jag säga nåt? "Jag brukar inte ha en snett belägen remsliknande halvtriangel" (kommer såklart inte säga det, men känner mig typ inte het)

• Svar på tråden Hon vaxade för mycket
  • Anonym (Jfr)
    Ezmeraldah skrev 2025-08-16 10:05:44 följande:
    Modereringen sköts automatiskt av ett dataprogram. De inlägg som anmäls tas bort. Det är ingen mänsklig moderator som läser inläggen och avglr om de bryter mot reglerna eller inte.

Personen vars inlägg plockades bort missbrukar systemet och anmäler alla som inte håller med henne. Detta leder till att folk blir avstängda gång på gång utan att ha gjort nåt fel. Några tröttnade och gjorde samma sak mot henne så att hon blev avstängd. 
    Det gör de inte alls för det är inte alltid inlägg tas bort. Varför säger du saker som inte stämmer?
  • Anonym (Adde)

Om du känner att du behöver nämna det är det väl bara berätta om det med ett skratt. Jag hade skrattat gott och inte brytt mig det minsta 😄. 

Gemene man hade knappast brytt sig om du inte nämnt det. Förvånansvärt många föredrar rakat verkar det som men det har jag aldrig fattat. Jag vill ha en kvinna  inte en flicka. 

• Anonym (Jaha)

Inte läst hela tråden men - blir det lite för mycket eller lite eller skevt - so what!
    Raka av och börja om eller låt det bara vara.
    Jag slipper gärna strån i gommen men är verkligen inte den som bangar otrimmad mus.
    Och jag tror nog kvinnor också gärna slipper "hår i maten" faktiskt.
    Att frisera varandra är ett riktigt bra förspel kan jag tycka.
    Och tydligen inte bara jag, hahaha

• Anonym (kiki)
    Anonym (Trevlig) skrev 2025-08-20 15:35:10 följande:

Har svårt att tro att en man som ligger i sängen med dig på väg att ha sex bryr sig om din triangel är lite sned. Jag tror han har ögonen fixerade på den vackra kroppsdelen lite nedanför din triangel Oskyldig

Personligen föredrar jag helrakat. Det är givetvis en smaksak, men jag vet inget vackrare, sexigare och kvinnligare än naken hud hela vägen från ansiktet, ner över brösten, magen och sedan venusberget. 

Om det ojämna håret stör dig så kan du alltid ta bort det, då blir det ingen asymmetri för dig att störa dig på. Lycka till!

Tack! Kanske gör det :) tar bort allt alltså
  • Anonym (kiki)
    Anonym (Jfr) skrev 2025-08-20 16:45:56 följande:
    Hur gick dejten då? Sprang han eller , när den inte var jämn? 
    Nä det gick bra :)

Vi får se hur det utvecklar sig framåt.
  • Anonym (kiki)
    Anonym (Adde) skrev 2025-08-20 20:57:41 följande:

Om du känner att du behöver nämna det är det väl bara berätta om det med ett skratt. Jag hade skrattat gott och inte brytt mig det minsta 😄. 

Gemene man hade knappast brytt sig om du inte nämnt det. Förvånansvärt många föredrar rakat verkar det som men det har jag aldrig fattat. Jag vill ha en kvinna  inte en flicka. 

Tack!

Jag är väl nån mesig mellanväg, vill ha kvar trekanten för att känns mig som en kvinna, men vaxar resten.
  • Anonym (kiki)
    Anonym (Jaha) skrev 2025-08-20 22:02:24 följande:

Inte läst hela tråden men - blir det lite för mycket eller lite eller skevt - so what!
    Raka av och börja om eller låt det bara vara.
    Jag slipper gärna strån i gommen men är verkligen inte den som bangar otrimmad mus.
    Och jag tror nog kvinnor också gärna slipper "hår i maten" faktiskt.
    Att frisera varandra är ett riktigt bra förspel kan jag tycka.
    Och tydligen inte bara jag, hahaha

Tack för pepp!

Frisera som förspel går dock helt bort för mig - speciellt med nån jag ej känner
  • Anonym (Trevlig)
    Anonym (kiki) skrev 2025-08-22 06:46:35 följande:
    Nä det gick bra :)

Vi får se hur det utvecklar sig framåt.
    Lite nyfiken, lät du den vara eller tog du bort allt? Oavsett gissar jag han inte sade något utan uppskattade dig som du är?
  • Anonym (Jfr)
    Anonym (Trevlig) skrev 2025-08-28 17:17:52 följande:
    Lite nyfiken, lät du den vara eller tog du bort allt? Oavsett gissar jag han inte sade något utan uppskattade dig som du är?
    Hon fixade till det
  • Anonym (Jfr)
    Anonym (kiki) skrev 2025-08-22 06:47:47 följande:
    Tack!

Jag är väl nån mesig mellanväg, vill ha kvar trekanten för att känns mig som en kvinna, men vaxar resten.
    En annan har guldigt så det hade inte ens synts ändå. Så tråkigt. 
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (kiki) skrev 2025-08-22 06:49:00 följande:
    Tack för pepp!

Frisera som förspel går dock helt bort för mig - speciellt med nån jag ej känner
    Hahaha, ja man ska nog vara rätt trygg med en person som hanterar en rakhyvel just på det stället på kroppen.
    Men det är enligt mig ett riktigt bra förspel och bygger också på tillit och respekt.
    Har givit och fått intimfrisering med fyra olika kvinnor och aldrig har det gått till blodvite.
  • Anonym (kiki)

Nej precis, han nämnde ingenting och jag nämnde ingenting. Jag fixade till det så det blev mer en landningsbana innan men den är fortf sneplacerad, alltså förskjuten åt ett håll. Mindre snyggt, men har inte orkar göra nåt åt det. 

Vi träffades kort efter igen, sen har han varit bortrest.
    'Troligen rinner detta ut i sanden - synd, för det var en speciell person, vi hade en stark connection, men vad göra. Hade lätt kunnat vara kk med denna person ett tag om det inte blev nåt mer seriöst, vilket jag hoppades mest på. 

Men jag är ändå glad, för killen tillförde massor av roliga perspektiv så jag kommer använda denna erfarenhet som en trampolin till nästa nivå i livet. 😊😊😊😊😊😊😊

• Anonym
    Ezmeraldah skrev 2025-08-13 23:49:14 följande:
    Gick till frissan och bad om en jämn page men hon klippte för mycket så jag fick den här frisyren istället. Men vaaad är problemet, undrar ni väl nu? Och vad har ni för smarta tips? Är det bara att jämna till lite med nån trimmer? Eller en pincett? "Alltså orka liksom"? Ska jag verkligen ligga redan på första dejten? Om jag ska träffa för nån bara för natten så spelar det ju ändå ingen roll? Vilka fantastiska tips ni kommer med!!!
    Enda gången man kan jämföra huvudhår med könshår är om man rakar huvudet eller sparar ut max två cm. 
    Och så ville man ha 4mm men det blev en, som växer ut på några dagar. Eller lite längre om man har fullångt könshår och vill ha samma på huvudet.
  • Anonym

Med det menar jag alltså att om ts, eller vem som helst av oss med längre hår än 2 cm, hade fått halva håret på huvudet bortvaxat så hade det varit en betydligt större deal.

Svar på tråden Hon vaxade för mycket