• Anonym (3 s o m e)

Om ett par raggar på dig..

Om du skulle bli raggad på av en person du tycker är trevlig och attraktiv och det visar sig lite senare att hen är i ett förhållande och att de är ute efter en tredje person i sängen. Skulle du följa med? I detta exempel hade du följt med den person som raggat på dig hem om hen varit "själv" så att säga. Men hur ställer du dig med att få med hens partner på köpet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om ett par raggar på dig..
  • Anonym (Hon)

När det händer så droppar jag den jag var intresserad av. Frågan är ju såklart fri men hade jag velat ha en trekant så hade jag sökt upp det istället. Jag blir faktiskt lite förolämpad och rätt besviken beroende på hur intresserad jag var, jag tänker "jaha, det var en sån" och funderar på om jag kan sålla bort det här folket tidigt. Min tid är dyrbar, jag vill inte slösa den på såna jag inte är intresserad av.

Det är lurigheten jag inte gillar. Har inget problem med att trekantsfolk söker upp varandra.

• Anonym (Man)

De flesta som håller på med sånt tenderar att vara lönnfeta i övre medelåldern (Medelålderskris?) Så jag hade tackat nej. 

Nu när jag tänker på det hade jag nog tackat nej oavsett.

• Anonym (xxx)
    Anonym (Hon) skrev 2025-08-22 08:57:08 följande:

När det händer så droppar jag den jag var intresserad av. Frågan är ju såklart fri men hade jag velat ha en trekant så hade jag sökt upp det istället. Jag blir faktiskt lite förolämpad och rätt besviken beroende på hur intresserad jag var, jag tänker "jaha, det var en sån" och funderar på om jag kan sålla bort det här folket tidigt. Min tid är dyrbar, jag vill inte slösa den på såna jag inte är intresserad av.

Det är lurigheten jag inte gillar. Har inget problem med att trekantsfolk söker upp varandra.

Hur vet man innan man frågar?
  • Anonym (xxx)

Jag hade tackat nej redan i första skedet, så frågan om trekant hade nog aldrig kommit upp. 

• Anonym (Hon)
    Anonym (xxx) skrev 2025-08-22 09:17:04 följande:
    Hur vet man innan man frågar?
    Det står i ts att det visar sig lite senare att det finns både ett förhållande och dom söker en tredje person. Så det har ju funnits tid där emellan.

Har varit med om dom som säger att dom är singlar, sen visar det sig att dom ljugit. Bra start och så kommer det gruppsex sen som extra minus.
  • Anonym (Blää)

Ska man ragga efter trekant så behöver hela paret delta i raggningen så det är tydligt från början och man vet att man har kemi med båda.

men svaret hade i 99% av fallen varit nej, lite flörtande med båda kan vara kul, men är inte superintresserad av trekant och letar verkligen inte efter det. Så det måste verkligen vara något extra (både tillfället och paret) för att jag skulle nappa på en sådan sak.

• Anonym (xxx)
    Anonym (Hon) skrev 2025-08-22 09:23:07 följande:
    Det står i ts att det visar sig lite senare att det finns både ett förhållande och dom söker en tredje person. Så det har ju funnits tid där emellan.

Har varit med om dom som säger att dom är singlar, sen visar det sig att dom ljugit. Bra start och så kommer det gruppsex sen som extra minus.
    OK, du skrev nämligen att du vill själv söka upp, inte bli tillfrågad. Hur vet du vem du ska fråga?
  • Anonym (Hon)
    Anonym (xxx) skrev 2025-08-22 09:26:46 följande:
    OK, du skrev nämligen att du vill själv söka upp, inte bli tillfrågad. Hur vet du vem du ska fråga?
    Nej jag skrev att hade jag velat så hade jag sökt upp, inte att jag vill.

Men hade jag letat efter nåt sånt så ett lite sleazy medelålders par, det hade varit mest troligt. Mkt fillers/botox på henne och "hipp" frisyr på honom, mkt yta liksom men inte jättefräscha, dom brukar följa den mallen. Ett flirtigt par som man känner är på vad dom tycker är spännande safari från sitt svenssonliv.
  • Anonym (Kille 25)

Är jag singel och damen het så tackar jag ja 10av10 förutsatt att jag inte behöver göra nåt sexuellt med hennes kille. MMF är superhett🔥 

komigen nu icels 5 tummar ner på detta inlägg (som nån startade en tråd om)!

• Mandel

Om paret består av 2 bisexuella män hade jag definitivt hängt på!

Är det ett hetro-par beror det helt på hur kvinnan ser ut och är samt vad vi skulle ha för roller i det hela. 
    Ska hon titta på spelar det inte så stor roll hur hon är eller ser ut. Då behöver jag inte känna någon "kemi" till henne eftersom att jag då inte kommer att behöva röra vid henne.

Nej, jag är inte bisexuell.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Om ett par raggar på dig..