-
Nä kanske inte men han kanske blir jätteglad att jag hälsar på honom ? Men det är nog bäst att planera först 😅Krocko skrev 2025-08-27 17:08:09 följande:Du ska nog inte åka ner och överraska, det kan bli jättefel? -
Nej vi inte träffats nån gång än konstigt nog för vi har gemensamma vänner och bekanta och vi är från Uppsala båda två så vi borde ha kunnat träffats för längesen men vi har skrivit fram och tillbaka i några år men det är först nu som vi skriver mera seriöst och som vi har börjat prata om att träffas och dejta dock har vi nog alltid varit intresserade av varandra men ingen av oss som har vågat ta steget förrän nu ☺️🥰 det är nog bäst att planera innan man sesAnonym (.) skrev 2025-08-27 20:15:28 följande:Ja framförallt första gången är det nog dumt att köra så. Han kanske uppskattar det efter ni väl börjar med något. Men om jag förstört rätt så har ni inte haft er dejt än.
Och dessutom om du skulle åka ner så, så behöver du ju boka hotell el liknade eftersom du inte kan veta i förväg varken om det passar för honom att du sover över, eller om du själv kommer känna dig bekväm med det.
Minns du var inne på att han ju i alla fall kunde sova hos sina föräldrar om han åker ?hem?.
Sen vill jag inte burst your bubble, men när man håller på att skriva så så finns det alltid en risk att man bygger luftslott. Jag hoppas såklart att det inte är så för er och att allt bara känns bra, men det tåls att nämna.
Jag har själv haft någon som jag skrivit med länge där allt kändes så jäkla bra och det klaffade både med humor, humor och Personlighet, och vad jag också trodde, personkemi. Men när vi väl träffades så fanns det verkligen noll personkemi. För det blir ju ändå att mycket är som man bygger upp romansen i sitt huvud också. Men innan man väl träffats så är det aldrig säkert att just personkemin finns där.
Men som sagt, jag hoppas verkligen att det inte är så. Att ni får en härlig kärlekssaga 😊
-
Nej jag är en kvinna ☺️.Anonym (?) skrev 2025-08-27 21:34:46 följande:Är du kille ?
Det finns en kille här som skriver då om sina killar som han åker oinbjuden till. Slutar oftast med kaos och han blir sexuellt utnyttjad -
Nej vi har inte pratat om överraskningar och förändringar och så jag tror dock han är mer spontan och lite impulsiv än mig jag behöver planera lite innan annars blir jag stressad och orolig men jag kan vara ganska impulsiv också men inte lika mycketAnonym (.) skrev 2025-08-27 21:20:20 följande:Därmed kanske ännu viktigare att inte överraska så, om det inte är att du vet att han är okej med överrakningar, för där blir det just det, något oväntat, en plötslig förändring. -
Både han och jag är öppen på sociala medier om våra diagnoserAnonym (Mamma) skrev 2025-08-28 06:30:24 följande:Jag vill bara påminna dig om TS, att du har lämnat ut väldigt mycket privat information om dig och killen. Det är enkelt för folk omkring er att förstå vem du och han är. Vill du att era släktingar och kompisar ska veta allt det här om dig, och i synnerhet honom? Är han ok med att tex få sina diagnoser outade på det här viset?
-
Nej jag vet inte om han pratar med andra tjejer men jag tror inte det han verkar vara seriös. Vi har iaf pratat om att dejta seriöst .Anonym (Mamma) skrev 2025-08-28 06:32:43 följande:Vet du om han har kontakt med fler tjejer, eller är det bara dig? Det är ju vanligt numera att skriva med några stycken samtidigt.
-
Ja jag får göra det ☺️🥰vill skicka nåt meddelande nu för jag tänker på honom hehe men han jobbar nog nu så får väl inte mycket svar om jag hör av mig vill retas lite med honom så han tänker på mig när han jobbar hehe 🤭men vad ska man skriva eller skicka ? Jag är på lite bushumör idag ????🤭😏Anonym (?) skrev 2025-08-28 10:49:47 följande:Erbjud dig att komma och besöka honom några dagar. Fråga när det passar
Skriv: "Hej! Vore kul att ses på riktigt, Jag kan komma ner och hälsa på. När passar det?"
-
Jaha och vad spelar det för roll om det är nu är samma person då ?! Har du seriöst inget bättre för dig än att stalka mig på familjeliv ?! Låt mig vara ifred, jag är lycklig för att jag har fått kontakt med den här killen som jag pratar med nu. Du kanske skulle behöva träffa nån som gör dig lycklig med så du slutar vara en sån jävla bitter kärring i mina trådarKrocko skrev 2025-08-29 07:46:24 följande:Jo det är det, hon glömde trycka på anonymknappen i detta inlägg. -
Ja ok då ber jag om ursäkt jag tolkade din kommentar som ironisk.Krocko skrev 2025-08-29 08:48:01 följande:Öh va? Jag önskade ju dig lycka till med den här killen? Jag tyckte uppriktigt synd om dig gällande den andra skitstöveln. Men du har uppenbarligen vaknat på fel sida idag
-
Nä vet inte om vi har pratat om det än men han vet att jag har funktionshinder och han har själv funktionshinder. Tyvärr så får man inte ha sambo på boendet tror jag eller jag vet några personer som bor tillsammans som har funktionshinder som bor på gruppboende men vet inte riktigt reglerna på mitt boende måste prata med chefen och boendesamordnaren först om det. Men det borde nog inte vara några problem om man skulle ansöka om det eftersom han också har diagnoser. Dock är det inte aktuellt just nu vi har inte ens träffat varandra nån gång och jag känner lite att jag vet inte om jag vill vara sambo kanske kan tänka mig att vara särbo. Jag behöver få vara ifred och ha mina intressen ibland och han har ju sina intressen som tar mycket tid också. Kanske är jag som är knäpp men det känns nästan som att man blir besatt av en person när man är förälskad iaf känner jag så men tror det har med min Asperger att göra att det blir som ett specialintresse. Jag är nog väldigt svartvit när jag tänker och har alltid varit. Om jag gillar nåt så gillar jag det jättemycket och om jag inte gillar nåt så gillar jag det inte alls och brukar känna rätt fort om jag gillar nåt/någon eller inte och brukar inte ändra mig.Anonym (Hmm..,,,) skrev 2025-08-29 10:20:10 följande:Vet han om att du bor på ett hem/boende? Kommer du kunna bo med någon/sambo om du skulle träffa någon där tycke uppstår från båda håll eller är detta boende ett "krav" för att du ska klara att sköta ditt liv och hem?
Hoppas ni får möjlighet att träffas på riktigt så snart som möjligt.
Och ingen svartsjuka nu ts
så kommer det nog gå bättre denna gång 
Ja jag hoppas verkligen vi kan ses snart ☺️.