Inlägg från: Anonym (Duger det?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Duger det?)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 17:34:43 följande:
    Helt ärligt så de senaste åren har jag inte gjort så många saker för att träffa någon. Jag har tappat allt hopp. Men det är inte bara det sociala som går emot mig utan det är även utseendet. Har en bekant med asperger men han är jävligt lång och snygg så han får tjejer iallafall, även fast det aldrig håller. Att han har asperger märks efter några sekunder och han fick gå i specialklass för det. Han kompenserar med annat.

Nej jag har tyvärr inte haft någon samtalskontakt, jag skriver av mig på internet istället. Har skrivit av mig på olika forum i över tio års tid. Ja jag vill ha en riktig relation egentligen men jag tror inte det är möjligt :/

Mitt självförtroende är så lågt det kan bli numer. Ful, asperger och världens sämsta självförtroende. Allt detta tillsammans gör att jag aldrig kommer kunna hitta någon.
    Så du har inte gjort något egentligen på flera år för att träffa någon. Du går inte ens i terapi. Istället har du skrivit på forum i tio år. Varför? Genuint nyfiken på hur du resonerar?

Sedan tycker jag att du tänker konstigt om din kompis. Det är som att du VILL tänka att det är utseendet. Men vi har ALLA faktorer som ger oss fördelar och nackdelar. Utseende, längd, vikt, status, yrke, sociala färdigheter, hur bra man är på sport, har smart man är osv. Olika saker spelar in för olika människor. Ja, din kompis har en fördel av att han är snygg. Men det innebär inte att du inte kan få någon pga ditt utseende. För som någon påpekade, så har även mindre attraktiva personer förhållanden.

Jag är helt övertygad om att du kan hitta någon. Men kanske inte den snyggaste, coolaste. Utan någon på din nivå. Duger det? Eller föredrar du att köpa sex?
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 19:58:55 följande:
    Jag har inte varit aktiv, jag har rört mig bland folk och så. Men inte aktivt försökt hitta en dejt. Jag varit aktiv i många, många år och försökte hitta någon men det gick inte. Idag är typ alla man träffar upptagna :/ i min ålder börjar folk stadga sig och skaffa barn.

Alltså, jag är helt övertygad om att utseendet är mitt största problem. Varje gång jag sett mig på en gruppbild eller liknande så ser jag typ alltid sämst ut. Det finns många singelmän i vårt land, jag tillhör inte direkt toppen. Jag kan inte tänka mig att det finns någon kvinna som attraheras av män som mig faktiskt. 

Vart ska jag kunna träffa denna tjej tänker du?
    Du undviker mina frågor, så jag undviker din.
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 21:34:48 följande:
    Jag har en väldigt liten kroppsbyggnad framförallt. Tänk dig: ibb.co/Xrvcyj5Q (och ja det kanske är en LITEN överdrift men det är det närmaste jag kunde hitta). Jag är kort dessutom. Längdoperation finns ju men då måste man såga sönder benen och sitta i rullstol över ett år innan skelettet växer ihop igen.

Hade en enkel operation likt bröstoperation för kvinnor varit möjlig för mig hade jag betalat det direkt. Tyvärr är mitt problem inte så enkelt.
    Ja han var liten. Men det går ju att pumpa upp sig på gymmet. Men det gör du förstås redan? Eftersom du lagt dig under kniven som kvinna, så antar jag att det minsta du gör att träna hårt på gym.
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 22:37:48 följande:
    Vad missade jag?
    Anonym (Duger det?) skrev 2025-08-24 21:55:13 följande:
    Ja han var liten. Men det går ju att pumpa upp sig på gymmet. Men det gör du förstås redan? Eftersom du lagt dig under kniven som kvinna, så antar jag att det minsta du gör att träna hårt på gym.
    Jag försökte göra det men tyvärr gick det inte som förväntat. Så nu försöker jag bara hålla en bra vikt istället vilket går väldigt bra.
    Min poäng och mina frågor.

Fast nu var det ju inte prat om det, utan om att skaffa muskler. Varför gör du inte det? Om det nu hade varit enkelt som kvinna, menar jag. Då måste det ju vara enkelt att pumpa upp sig. Du måste ju ha mycket tid att lägga på det. 16 weeks of hell kanske vore något?
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 22:53:30 följande:
    Ja jag vet att det är många saker jag måste lösa. Men jag tror att självkänsla och självförtroende kommer om man lyckas. Som t.ex den enda tjej jag har haft sex med för 15 år sedan så fick jag självförtroende efter det. Sedan gick det inte igen och då försvann självförtroendet med åren.

Jag höll på med nätdejting från 20-30 års ålder. Alltså i tio år. Varenda svensk dejtingsida har jag testat. Nätdejting har jag verkligen tappat förtroendet för, som de flesta män. 

Det handlar inte bara om jobbet, det har varit så i alla situationer som dom backar direkt. Tjejer vill inte ha med mig på det sättet att göra. Som sagt utseendet är mitt största problem. Jag klandrar inte tjejer att dom nobbar mig, jag är inte attraktiv nog. Hade jag varit tjej hade jag inte heller velat att en kille som mig kom fram och flirtade. Jag försöker med olika längd på tjejer, jag bryr mig personligen inte om längden på tjejer alls. Så länge hon inte är 1.90. Just det där med frisyr är intressant då jag personligen inte hittat något bra att göra med mitt hår, ganska begränsat. Skägget är för tunt men jag behåller alltid lite stubb, för om jag rakar mig helt ser jag typ ut som 16.
    Anonym (!) skrev 2025-08-24 22:40:39 följande:
    Hur menar du att det inte gick som förväntat?
    Jag tredubblade vikten jag kunde lyfta ungefär men det blev ingen synlig skillnad. Därav slutade jag.
    Då har du inte tränat rätt eller länge nog.
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 23:02:01 följande:
    Anonym (Duger det?) skrev 2025-08-24 22:58:45 följande:
    Då har du inte tränat rätt eller länge nog.
    Det är mestadels genetiskt om man kan bygga muskler eller inte. Alla kan inte bli biff.
    Satsa på 16 weeks, så ska du få se. Men det är väl för jobbigt.
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Tanke) skrev 2025-08-25 14:38:34 följande:

Har inte läst tråden men min spontana tanke är hur det är möjligt för en kille att få upp den när han vet att tjejen inte är intresserad av honom utan helst velat slippa men gör det för pengar och kanske är utsatt för trafficking, 

Håller med. Det är sjukt att ens kunna bli kåt i en sådan situation. 
  • Anonym (Duger det?)

Inte 9-10 på snygghetsskalan säger du. Men har du testat 1-2?

• Anonym (Duger det?)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-25 17:23:01 följande:
    Jag har haft kollegor och vänner som också inte kommer någonstans på nätdejtingsidor. Tjejerna har alltid träffat någon. Det finns mycket att se om detta på Youtube där killar som ser bättre ut än medel inte får en enda matchning. 

Jag har funderat lite på speeddating faktiskt... vi får se. Jag försöker mest kolla på tjejer som jag misstänker att jag kan passa ihop med. Jag gillar inte att ranka tjejer i 1-10 i snygghet egentligen utan snarare i två kategorier: Min typ och inte min typ. Men nej jag har kanske inte skrivit till tjejer som ligger 1-4. 

Det tråkiga är att jag tror att om jag väl fick till en dejt/förhållande så tror jag att jag skulle kunna hålla ihop det bra. Men jag får aldrig chansen. Har så mycket kärlek jag vill ha, men också ge.
    Så du föredrar att köpa en prostituerad över att satsa på någon som är 1-4. 
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-25 19:50:03 följande:
    Det kan vara så. Särskilt att eftersom tjejer sminkar sig (som typ inga straight-killar gör). Vill tjejer att vi ska sminka oss så vi ser bättre ut?

Jag vet. Jag måste försöka ändra mitt tankesätt. Men jag är helt ärligt helt slut på energi. Jag har verkligen försökt i så många år att luften har gått ur mig. Därav jag skapade denna tråd med den rubrik som jag gjorde: Jag tror inte att jag kan ändra min situation tyvärr. 
    Så svårt är det inte. Börja swipa ja på fler, även de du inte finner attraktiva. De vill ju också så gärna ge och få kärlek, som du skrev att du ville.
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?