Vad tycker ni om att köpa sex?
Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 17:34:43 följande:
Helt ärligt så de senaste åren har jag inte gjort så många saker för att träffa någon. Jag har tappat allt hopp. Men det är inte bara det sociala som går emot mig utan det är även utseendet. Har en bekant med asperger men han är jävligt lång och snygg så han får tjejer iallafall, även fast det aldrig håller. Att han har asperger märks efter några sekunder och han fick gå i specialklass för det. Han kompenserar med annat.Nej jag har tyvärr inte haft någon samtalskontakt, jag skriver av mig på internet istället. Har skrivit av mig på olika forum i över tio års tid. Ja jag vill ha en riktig relation egentligen men jag tror inte det är möjligt :/
Mitt självförtroende är så lågt det kan bli numer. Ful, asperger och världens sämsta självförtroende. Allt detta tillsammans gör att jag aldrig kommer kunna hitta någon.
Sedan tycker jag att du tänker konstigt om din kompis. Det är som att du VILL tänka att det är utseendet. Men vi har ALLA faktorer som ger oss fördelar och nackdelar. Utseende, längd, vikt, status, yrke, sociala färdigheter, hur bra man är på sport, har smart man är osv. Olika saker spelar in för olika människor. Ja, din kompis har en fördel av att han är snygg. Men det innebär inte att du inte kan få någon pga ditt utseende. För som någon påpekade, så har även mindre attraktiva personer förhållanden.
Jag är helt övertygad om att du kan hitta någon. Men kanske inte den snyggaste, coolaste. Utan någon på din nivå. Duger det? Eller föredrar du att köpa sex?