Inlägg från: Anonym (Duger det?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Duger det?)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Anonym (Pingu) skrev 2025-08-31 23:16:04 följande:
    Det är svårt att avgöra vilka som spelar i samma liga. Skulle vara kul att låta en oberoende part avgöra det. Men som sagt går jag inte efter de snyggaste eller populäraste. Vart gränsen går är svårt att avgöra.
    Anonym (?) skrev 2025-08-31 22:58:05 följande:

Varför köpa sex när ... om man är normalt funtad kan få det gratis på krogen?

De flesta får inte ligga på krogen faktiskt.
    Varför testar du inte med någon som du anser är mindre attraktivt än du?
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (VCC) skrev 2025-09-01 14:29:28 följande:
    Terapi har inte hjälpt de föregående tio åren så vad ska det göra den här gången?

TS behöver inte PRATA mer. TS har pratat i 10-15 år redan utan resultat.  Han behöver AGERA.
    Fast nu har inte ts gått i terapi i 10-15 år. Han har skrivit på nätet i tio år.
  • Anonym (Duger det?)
    molly50 skrev 2025-09-01 15:10:47 följande:
    Att utnyttja kvinnor för att själv må bra lär knappast få honom att må bättre.
    Jag börjar tyvärr tro att en del som skriver här helt saknar empati för andra. 
  • Anonym (Duger det?)
    Kadburmp skrev 2025-09-08 08:39:32 följande:

Så om en tjej vill sälja sin kropp så ska hon få göra det. 

Tror du att de vill sälja sina kroppar? Du tänker att de har en inkomst och trygghet men ändå väljer att sälja sig? Eller kan det vara så att de inte har något annat val?
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (VCC) skrev 2025-09-08 09:10:50 följande:
    Man saknar inte empati för att man inte har delar den syn på sex som något vackert och heligt som du verkar framställa det som.
    Nej, men man saknar empati om man skadar andra för att man själv vill knulla. 
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (VCC) skrev 2025-09-08 09:10:50 följande:
    På vilket sätt "utnyttjar" han kvinnor om han plockar upp Lena 62 på krogen "Sista Chansen"?  Läs gärna hela mitt inlägg som du kommenterar.
    Anonym (Duger det?) skrev 2025-09-01 18:12:55 följande:
    Jag börjar tyvärr tro att en del som skriver här helt saknar empati för andra. 
    Man saknar inte empati för att man inte har delar den syn på sex som något vackert och heligt som du verkar framställa det som.

Ni två tror på terapi, samtal, mer ältande.

Killen har floppat med det 10-15 år nu, men plötsligt så ska mer av detta vara lösningen på hans problem?

Göra samma sak igen och igen men förvänta sig ett annat utfall?

Själv tror jag på ett förändrat beteende.
    Igen och igen? Har har testat en gång, du verkar helt ha missat det. Och nej, hans liv kommer inte att lösa sig automatiskt för att han går i terapi. Men det kommer inte att köpa sex heller att göra.
  • Anonym (Duger det?)
    Tow2Mater skrev 2025-09-08 16:26:04 följande:
    Varför skulle inte de stackars kvinnorna utan val kunna göra som alla män som inte har 'annan försörjning'? Varför skulle kvinnorna ha färre väl än män i samma situation? Ser du dem gnälla över att de inte har annat val och vill att kvinnor ska köpa deras kroppar?
    Sant, du har en poäng. Kvinnor som inte har något val kan förstås också stjäla, råna etc. Eller ta livet av sig. Det brukar väl vara männens lösningar när de inte har något val. 
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Kör) skrev 2025-09-08 17:31:15 följande:

Har så svårt att förstå att sälja "sin kropp" är så otroligt laddat. Vad är egentligen skillnaden mot att sälja sin tid som massör eller liknande? 

Att leva i en ekonomisk relation som sannolikt tusentals personer/kvinnor gör, är ingen man höjer på ögonbrynen för, men om en kvinna vill ha sex mot betalning är det ett allvarligt brott. Snacka om total urspårning i detta land.

Självklart finns det många personer som inte mår bra i detta, men det är definitivt inte en sanning att alla är ett offer så som görs gällande i den allmänna debatten.

Min egen fru arbetade efter gymnasiet som "hora" en smart vacker kvinna som gillar sex och som snabbt ville kunna spara ihop till en egen lägenhet. Inget missbruk, ingen trasslig uppväxt eller psykisk ohälsa.

Beklagar att du har svårt att förstå så grundläggande saker. Du kanske ska läsa på lite? Din fru är en på miljonen.
  • Anonym (Duger det?)
    Tow2Mater skrev 2025-09-08 18:16:08 följande:
    Har man gjort någon undersokning? Hur många män stjäl, rånar eller tar livet av sig for att de inte beviljas socialbidrag eller hittar ett jobb?

Med olagligheter kommer ju gratis husrum och mat etc. Så kvinnorna borde ju få det också - om det blir olagligt att sälja!!
    Ja, män är som bekant överrepresenterade både vad gäller självmord och våldsbrott och annan kriminalitet. Sedan är väl inte marknaden för manliga horor särskilt stor, så ni har ju inte riktigt den möjligheten och det är väl en stor orsak. Men du vill få det att låta som att män hittar bättre lösningar?
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-09-08 18:32:09 följande:
    Jag har inte skrivit i denna tråd på någon vecka snart. Och jag börjar faktiskt erkänna att jag orkar faktiskt inte ge mig ut och försöka träffa en tjej igen. Min energi är slut. Jag har gett upp. Jag kommer aldrig att lyckas iallafall.

Köpsex är det enda tillgängliga för mig.
    Du hade ju inte testat med kvinnor som var längre ned på din utseendeskala. Men sexköp känns mer intressant för dig?
  • Anonym (Duger det?)
    Tow2Mater skrev 2025-09-08 18:46:21 följande:
    Ja jag tror män hittar bättre lösningar, eftersom som du säger de inte har lika stor marknad att salja. Och de får ju alternativt gratis uppehälle om de ger sig in i olagligheter. Samma borde gälla for kvinnor, for att hjälpa dem som inte har annat val.
    Vilka lösningar och vad baserar du din teori på?
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Nej) skrev 2025-09-08 18:56:15 följande:
    Jodå, att sälja sin kropp till andra män är rätt vanligt. Jag menar, det ger ju pengar och för en hetero blir det samma som för en kvinna att sälja sig till män.
    Du har rätt, de kan sälja till män. Helt riktigt.
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Kör) skrev 2025-09-08 19:13:56 följande:
    Vilken litteratur som inte är kraftigt vinklad, finns att studera ?
    Vilken "litteratur" syftar du på? Jag tänkte mest på statistik.
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-09-08 20:54:26 följande:
    Har testat lite blandat. Men bara de som jag på något vis anser är "min typ" ja.
    skygd skrev 2025-09-08 20:32:32 följande:
    då har du ju analyserat situationen och kommit fram till ett svar. det är väl bara du som kan avgöra om du ska agera enligt det eller låta bli.
    Du har rätt. Nu får jag ta ett beslut och bestämma mig hur jag ska göra.

Du har ju själv skrivit att du inte testat med 1-2:or. Det måste väl vara bättre att testa det än att köpa sex? Det finns väl andra värden än utseende. Frågat dig 3-4 gånger nu, men du vill inte svara. Föredrar du att köpa sex över att testa med någon som inte är så snygg?
  • Anonym (Duger det?)
    Tow2Mater skrev 2025-09-10 22:31:17 följande:
    Om det är stor risk att personen inte mår bra av det kan ju personen låta bli. Och skaffa sig ett annat jobb.
    Kan alla "skaffa sig ett jobb"? Sådär bara? 
  • Anonym (Duger det?)
    Tow2Mater skrev 2025-09-11 19:17:57 följande:
    Ja? Menar du att hora är ett acceptabelt alternativ till att inte hitta jobb eller gå på soc?
    Hur går det till då? Du kanske kan sprida det så att arbetslösa och utslagna människor vet hur de gör för att skaffa sig ett jobb lite snabbt och får inte pengar på kontot like snabbt.
    Vad jag menar har jag redan skrivit.
  • Anonym (Duger det?)
    Tow2Mater skrev 2025-09-11 21:51:59 följande:
    Jo du menar att även om den som säljer godtar upplägget så kan den ändå bli skadad av det. Och jag menar då kan man låta bli. Det finns alternativ.
    Vet inte varfor man ska forvänta sig att få in pengar snabbt; pengar tar alltid lite tid att tjäna ihop om det inte sker under obskyra former. Det är liksom känt sedan gammalt.
    Nej, jag menar att folk inte alltid har ett alternativ. Folk har olika förutsättningar.

Du svarade inte på hur man snabbt skaffar ett jobb. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?