Inlägg från: Anonym (Om du gör det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Om du gör det)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Anonym (Pingu) skrev 2025-08-23 13:57:32 följande:
    Vad tycker ni om att köpa sex?

Jag har kommit till en punkt i livet där jag inser att jag aldrig kommer att få ha sex eller hitta en flickvän. Jag har försökt hela livet man har insett att min asperger och utseende gör att det är omöjligt, jag har blivit för långt upp i åren nu också. 

Vad tycker ni om en man som mig som köper sex? Som verkligen försökt vara en bra människa men inte lyckas få till det? Som mår sjukt dåligt av att aldrig få uppleva närhet? Jag vill också känna hur det känns.

Tips. 
    Om du köper sex så gör du det i ett land där det är lagligt. 
    Köp inte sex av någon person som uppenbarligen kommer inte från det landet där du köper sex. Det finns en sannolikhet att kvinnan är utsatt för trafficking.

Gör dig så snygg som möjligt innan du köper sex och duscha så kvinnan inte tycker du är lika oattraktiv. Var trevlig. 

Gör endast vad kvinnan tillåter exempelvis ta inte bort kondomen under sex om kravet var det. 
    Dessutom ha endast vanligt sex exempelvis inte strypsex. 
    Betala mer än vad hon kräver först. 
    Kontrollera att det inte är bluff och du blir lurad på dina pengar. 

Eller ta råd från någon dejtingexpert.
    Satsa på kvinnor med ev liknade problem som du har.
  • Anonym (Om du gör det)

Eller att du börjar med att köpa pussar och kramar från någon kvinna. 
    Det är lagligt att köpa kyssar i Sverige(och kramar) och du börjar träna på det. 

• Anonym (Om du gör det)
    Finlandssvensken skrev 2025-08-23 15:08:24 följande:
    Det är den utsatta partens perspektiv.
    Det handlar mer än om bara det.
    Det är tydligt att det även handlar om hur man vill att sex ska se ut och att det ska anpassas mer efter hur kvinnors sexualitet brukar se ut. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Finlandssvensken skrev 2025-08-23 15:35:42 följande:
    Nej
    Det är tydligt det. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (!) skrev 2025-08-23 16:54:55 följande:

Det du upplever om du köper sex är inte närhet eller intimitet. Du köper dig ett varmt hål, varken mer eller mindre, och personligen tycker jag det är smaklöst att köpa sex.
    Sex eller intimitet är inte någon mänsklig rättighet utan ett privilegium mellan två individer. Det du upplever är inte samma enligt mig, och det for mig faktiskt en smula sorgsen att du tror det är det.

Närhet får man. 
    Precis det är ett privilegium med att få ha bra sex. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (!) skrev 2025-08-23 16:54:55 följande:

Det du upplever om du köper sex är inte närhet eller intimitet. Du köper dig ett varmt hål, varken mer eller mindre, och personligen tycker jag det är smaklöst att köpa sex.
    Sex eller intimitet är inte någon mänsklig rättighet utan ett privilegium mellan två individer. Det du upplever är inte samma enligt mig, och det for mig faktiskt en smula sorgsen att du tror det är det.

Det är då ett privilegium för att få ha sex med honom.
    Det ska handla om utsatta kvinnor som säljer sex men de har samtidigt något privilegium. 

För de flesta personer är sex inget privilegium. 
    Privilegium innebär att det är få personer som får tillgång till något , inte att en utsatt trafficking-offer har privilegium till sex. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Avskyvärt!) skrev 2025-08-24 13:15:03 följande:
    Hur många gånger ska man behöva upprepa för er att sex inte är någon rättighet innan ni fattar?
    Har inte med saken att göra.
    Man snackar inte nu om någon lag som ska ändras. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (.) skrev 2025-08-24 13:33:14 följande:
    Jo, preferenser får man faktiskt lov att ha. Att få träffa någon som stämmer in på ens preferenser är dock ingen rättighet. Och det gäller båda kön. Vad du nu menar att rätt att ha preferenser skulle ha med saken att göra 
    Och då skulle någon kunna påstå att man måste förstå att sex är ingen rättighet när någon vill ha preferenser 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Avskyvärt!) skrev 2025-08-24 13:15:03 följande:
    Hur många gånger ska man behöva upprepa för er att sex inte är någon rättighet innan ni fattar?
    Avsikten är att du vill låtsas som att "sex är ingen rättighet" innebär att man får inte vara missnöjd bland annat.
    Annars vad är du ute efter? 
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?