Vad tycker ni om att köpa sex?
Okej, men då är ju det steg nummer 1 för dig, att leta rätt på en sån samtalskontakt. Men du kan inte enbart prata med denne om dejtande, utan du behöver prata om dig själv och din självkänsla och så också, för det är garanterat ett bidragande problem.
Låter som att du försökt mest ute i livet, stämmer det?
Har du provat nätdejting alls?
Okej, jag kan förstå den känslan. Det är inte ovanligt att en del hamnar ?utanför? när de andra i ens omgivning skaffar hus och familj osv. Jag tillhör den gruppen också, men mina vänner är fortfarande mina vänner, men man får omformatera sin relation. Samt försöka hitta nya vänner
Och tex på jobbet, så är det inte alls konstigt att man inte vill inleda något. Är kan ju bli katastrof om det inte funkar. Kan bli väldigt obekväm.
Sen känns det som att du direkt går till att du är ful och därför vill ingen ha dig. Det visar dels på din dåliga självkänsl, men också att du direkt går dit om du blir avvisad, att det måste vara det.
Har du veta att personen är singel? Heteo? Förälskad i någon annan? Nyseparerade?
Det kan ju finnas massa anledningar som inte har med ditt utseende att göra.
Nu finns det ju faktiskt många tjejer som skiter fullständigt i detta med längd, men om vi nu for arguments sake säger att det är så, har du funderat på att försöka rikta in dig på tjejer där tex längd inte har lika stor påverkan?
Korta tjejer? Tjej i rullstol där längd inte spelar lika stor roll?
Och just när det gäller utseendet, hur mycket har du provat olika sätt du kan påverka ditt utseende så som frisyr eller skägg eller så?
Jag höll på med nätdejting från 20-30 års ålder. Alltså i tio år. Varenda svensk dejtingsida har jag testat. Nätdejting har jag verkligen tappat förtroendet för, som de flesta män.
Det handlar inte bara om jobbet, det har varit så i alla situationer som dom backar direkt. Tjejer vill inte ha med mig på det sättet att göra. Som sagt utseendet är mitt största problem. Jag klandrar inte tjejer att dom nobbar mig, jag är inte attraktiv nog. Hade jag varit tjej hade jag inte heller velat att en kille som mig kom fram och flirtade. Jag försöker med olika längd på tjejer, jag bryr mig personligen inte om längden på tjejer alls. Så länge hon inte är 1.90. Just det där med frisyr är intressant då jag personligen inte hittat något bra att göra med mitt hår, ganska begränsat. Skägget är för tunt men jag behåller alltid lite stubb, för om jag rakar mig helt ser jag typ ut som 16.