Anonym (!) skrev 2025-08-26 11:28:54 följande:
I call bullshit! Som sagt, du är inte skyldig någon hela din erfarenhet eller avsaknad av den. Detta känns som en typisk sån sak som du hört någon säga på något youtube video som du sen har anammat som sanning.
Anonym (Pingu) skrev 2025-08-26 09:15:34 följande:
Nej självklart vill jag inte det. Det är helheten som avgör. Men som sagt: Efter ett helt liv av att misslyckad och bli nobbad tror jag inte på det. Jag har mentalt gett upp att hitta någon. Om jag skulle göra det så skulle jag göra det i ett land där det är lagligt. Alltså nästan hela Europa. Dom som jobbar med att sälja sex bryr sig väl bara om att tjäna pengar? Och ja det lär väl inte bli något genuint alls. Men man kan ju inte veta säkert förrän man testat.
Här har du också intalat dig en lögn. Du säger att du har ett helt liv av misslyckande, men det stämmer inte. Troligen kan du räkna bort allt innan 15 års ålder för där har du nog inte haft så mycket fokus på sånt. Och sen har du ju erkänt att du gett upp för flera år sen.
Du kanske tycker att detta är detaljer men det är det inte. Det du här gör, VARJE gång du tänker den ?sanningen? är att du verkligen misslyckats hela livet. Men det är inte sant. Du hade ju dessutom en sexuell erfarenhe, så du har inte enbart misslyckats. Och som sagt, dina förutsättningar ser annorlunda ut nu.
Och nu kanske jag är lite hård, men jag tror det handlar om att du vill ha enklaste lösningen. Inte den som långsiktigt är bäst, utan det som just nu är lättast.
Du säger ?och ja, det lär väl inte bli något genuint alls. Men man kan ju inte Veta säkert förrän man testat?
Nä, ännu ett sätt du lurar dig själv. Självklart kommer det inte bli något genuin. Det är en 100% säkerhet. Den personen kommer enbart spela den rollen du vill att den ska spela, för att stryka ditt ego, i hopp om att du ska vara så nöjd att du ger lite extra dricks också. Jag vy OM hon får dig att känna det som genuint, ja då har hon spelat den väl nog. Det gör det ändå inte till något genuin.
Du säger också att du mår för dåligt för att försöka igen, men där tror jag också det är något du säger. ..
Du är villig att åka utomlands och planera och boka träff med någon som säljer sex och så, och jag antar att det kommer vara att du kommer vara borta ett tag, för du lär inte lita på att du mår bättre av en gång.
Så du orkar göra allt det, men du orkar inte sätta dig och hitta en psykolog som kunnat hjälpa dig. Och din ursäkt är att för massa år sen träffade du en dålig psykolog som inte fattade ditt problem.
Ursäkter efter ursäkter för att slippa ta ett ansvar att faktiskt försöka göra något åt detta. För tycker faktiskt inte alls du ansträngt dig särskilt mycket enligt vad du berättat.
Om orken är slut så är den. Alla har olika förutsättningar och jag tror faktiskt TS känner det bättre än du hur mycket han har ansträngt sig.