Inlägg från: Anonym (Om du gör det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Om du gör det)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Anonym (Om du gör det) skrev 2025-10-10 23:51:30 följande:
    Nästan alltid används ingen rättighet till sex när det passar vissa personer bra. 
    Exempelvis denna tråd. 
    www.reddit.com/r/TwoXChromosomes/comments/1o3difh/everytime_a_man_cries_about_how_men_have_it_so/

Det ska inte handla om rättighet till sex när kvinnor ska få vara kräsna etc men det ska handla om ingen rättighet till sex när män blir utan sex.
    Att det ska varq något roligt när män tycker det är jobbigt med de höga kraven som kvinnor kan ha. 
    Tillägg. 
    Att man är ledsen över hur svårt det är att ha sex med kvinnor är inte samma sak som det ska handla om rättighet till sex och att kvinnor ska vara slavar. 
    Kvinnor får klaga och ha känslor medan det ska handla om ingen rättighet för män och det ska vara roligt när män har känslor. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Julk) skrev 2025-10-11 00:07:48 följande:
    Tror du verkligen att personen menar detta? Eller feltolkar du medvetet för att du fått svar du inte gillar? Du kan väl seriöst inte inbilla dig att det finns någon som tror att man inte ofrivilligt kan bli utan sex?
    Nu var jag ironisk med tanke på vad den personen troligen skrev. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Julk) skrev 2025-10-11 00:24:49 följande:
    Troligen?
    Jag tror det är personen som skriver under kontot N***a
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Julk) skrev 2025-10-11 00:12:47 följande:
    Var har personen skrivit att man inte FÅR lägga skulden på någon annan? Eller ljuger du och hittar på igen?
    Hen skriver ju det i ett inlägg. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Kimchi) skrev 2025-10-08 17:36:22 följande:

Men herregud! Å ena sidan vill jag säga att ge dig själv cred att du kan träffa en kvinna för ett förhållande. Vad är det som har tagit sådan tid? Att du inte gjort något åt situationen tidigare är märkligt. Ändå bara att acceptera ditt öde. Du har bara dig själv att skylla. Du kan inte lägga problemet hos någon annan än dig själv. Du förtjänar inte sex på det sättet du tror. Det är heller inte en rättighet du har. Det är en ömsesidigt åtagande mellan två människor. På lika villkor. Jag tror att du har en skev bild av att köpa sex för du nämner närhet i samma mening. Du köper ett hål att tömma dig i. Inte en stund av närhet och åtrå. Sedan är det ingen idé att ta diskussionen om sexköp. Vidrig business. 

• Anonym (Om du gör det)
    Var har personen skrivit att man inte FÅR lägga skulden på någon annan? Eller ljuger du och hittar på igen?
    Anonym (Kimchi) skrev 2025-10-08 17:36:22 följande:
    Men herregud! Å ena sidan vill jag säga att ge dig själv cred att du kan träffa en kvinna för ett förhållande. Vad är det som har tagit sådan tid? Att du inte gjort något åt situationen tidigare är märkligt. Ändå bara att acceptera ditt öde. Du har bara dig själv att skylla. Du kan inte lägga problemet hos någon annan än dig själv. Du förtjänar inte sex på det sättet du tror. Det är heller inte en rättighet du har. Det är en ömsesidigt åtagande mellan två människor. På lika villkor. Jag tror att du har en skev bild av att köpa sex för du nämner närhet i samma mening. Du köper ett hål att tömma dig i. Inte en stund av närhet och åtrå. Sedan är det ingen idé att ta diskussionen om sexköp. Vidrig business. 
    Du kan inte lägga problemet hos någon annan än dig själv.

• Anonym (Om du gör det)
    Det kanske inte handlade om att hon säger att man får inte säga det men hen menade att tycker han skulle inte lägga skulden på någon annan än han själv. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Faile skrev 2025-10-10 23:58:11 följande:
    Följt diskussionen och är lite osäker på var du står?

Den enda jag vet som varit utan sex och saknade det är min mamma som bodde på äldreboende i 10 år innan hon gick bort. Vem skulle ställt upp där tycker du? Om det nu var hennes rättighet. 
    Vad var orsaken varför hon inte hade sex?

Hon hade garanterat tidigare använt sin rättighet till att ha samtyckande med andra personer. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Faile skrev 2025-10-10 23:58:11 följande:
    Följt diskussionen och är lite osäker på var du står?

Den enda jag vet som varit utan sex och saknade det är min mamma som bodde på äldreboende i 10 år innan hon gick bort. Vem skulle ställt upp där tycker du? Om det nu var hennes rättighet. 
    Vad tycker du om den tråden på Reddit? 
    Det är ologiskt om män ska ha förståelse för kvinnors önskemål, kvinnors preferenser, kvinnors tankar etc när det inte gäller tvärtom. Kvinnor ska bara göra det för män som de gillar och dessutom accepterar deras krav och lägger bara skulden på sig själv. 
    Att någon är ledsen är inte samma sak som sex skulle vara en rättighet. 
    Hon skriver själv att kvinnor ska exempelvis få vara kräsna. Det är ingen rättighet heller. 
  • Anonym (Om du gör det)
    Anonym (Julk) skrev 2025-10-11 00:57:31 följande:
    Men du tycker väl att sex är en rättighet, eller hur var det? Har du ändrat dig?
    Tycker du inte att kvinnor ska få vara kräsna?
    Varför påpekar du att det att det inte är rättighet att få vara kräsen? Allvarligt, vad menar du?
    Det jag menade är att det är ingen rättighet med kvinnor som har höga krav istället för att ha låga krav och ha sex med män som inte uppnår de höga kraven. 

Det skulle ju handla om ingen rättighet när män är ledsna över hur svårt det är att få ha sex med kvinnor. 

Det handlar uppenbarligen nu om att de vill att kvinnor ska ha det bättre än männen, att om män blir utan sex så ska det handla om ingen rättighet 
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?