• Nandez

Idol 2925

I kväll är det åter dags för Idol, här kan prata om stort och smått om programmet😀

Väl mött😀

• Svar på tråden Idol 2925
  • Nandez

Idol sjunger Temat min hjälte

Tuva RåwallFields of Gold av Sting (Eva Cassidys version). Tuvas hjälte är hennes mamma.

Ingrid EnckellDu måste finnas av Helen Sjöholm (Newkids version). Ingrids hjälte är hennes morfar.

Nicolina-Mercedes Brandström: Bridge over troubled water av Simon & Garfunkel. Nicolinas hjälte är hennes pappa Jonatan.

Love Hedlund Stenmarck: To Build a Home av The Cinematic Orchestra. Loves hjälte är hans morfar.

Jonas Elfqvist: The Dollar av Jamey Johnson. Jonas hjälte är hans mamma Stina.
  • Nandez

Tittarnas val

Nicolina-Mercedes BrandströmYou Broke Me First av Tate McRae.

Love Hedlund Stenmarck: Bruises av Lewis Capaldi.

Jonas ElfqvistLife Is a Highway av Rascal Flatts.

Tuva RåwallSkyfall av Adele.

Ingrid Enckell: Emmylou av First Aid Kit.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-11-28 16:27:15 följande:

Idol sjunger Temat min hjälte

Tuva Råwall: Fields of Gold av Sting (Eva Cassidys version). Tuvas hjälte är hennes mamma.

Ingrid Enckell: Du måste finnas av Helen Sjöholm (Newkids version). Ingrids hjälte är hennes morfar.

Nicolina-Mercedes Brandström: Bridge over troubled water av Simon & Garfunkel. Nicolinas hjälte är hennes pappa Jonatan.

Love Hedlund Stenmarck: To Build a Home av The Cinematic Orchestra. Loves hjälte är hans morfar.

Jonas Elfqvist: The Dollar av Jamey Johnson. Jonas hjälte är hans mamma Stina.
    Nicolinas låt kommer jag att stänga av ljudet på ...Ogillar låten förklarat inte varför.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-11-28 16:29:22 följande:

Tittarnas val

Nicolina-Mercedes Brandström: You Broke Me First av Tate McRae.

Love Hedlund Stenmarck: Bruises av Lewis Capaldi.

Jonas Elfqvist: Life Is a Highway av Rascal Flatts.

Tuva Råwall: Skyfall av Adele.

Ingrid Enckell: Emmylou av First Aid Kit.
    Låten som är vald för Jonas kommer att vara för mesig. Jonas kan bättre och bör få komma fram bättre.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-11-29 01:02:17 följande:
    Nicolinas låt kommer jag att stänga av ljudet på ...Ogillar låten förklarat inte varför.
    Ok, jag gillar Simon och Garfunkel 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-11-29 01:05:00 följande:
    Låten som är vald för Jonas kommer att vara för mesig. Jonas kan bättre och bör få komma fram bättre.
    Känner inte igen låttilteln 
  • molly50

Vi får se om jag hinner vara med ikväll. Är hos svärföräldrarna på middag. Men jag hinner kanske hem till slutet. Men ska försöka se det,i alla fall. 🙂

• Nandez
    molly50 skrev 2025-11-29 18:15:12 följande:

Vi får se om jag hinner vara med ikväll. Är hos svärföräldrarna på middag. Men jag hinner kanske hem till slutet. Men ska försöka se det,i alla fall. 🙂

Hoppas att ni får en trevlig middagGladSkål