• Rumpetrollet

BIM Oktober 2025

Hej! 

Startar en ny tråd för alla oss som försöker bli gravid och har BIM i oktober. Skriv er på listan med beräknat datum för BIM. Hoppas på många plus ❤️

• Svar på tråden BIM Oktober 2025
  • Elisand
    Zozoi skrev 2025-10-07 07:55:01 följande:

Det var verkligen mens? Idag har den kört igång riktigt ordentligt 😭 När ska det vara min tur? 💔

Skickar massa kramar❤️❤️❤️ Det är så tufft!! Hoppas du kan va lite extra snäll mot dig själv idag, det behövs verkligen när allt känns deppigt och känslan av orättvisa och sorg gör sig påmind vid mens. ❤️
  • Babysheep

Det var verkligen mens? Idag har den kört igång riktigt ordentligt 😭 När ska det vara min tur? 💔

Vad ledsamt. Kram. Hjärta
  • Anonym (43)

Tråkigt att höra. Jag tror att när man minst anar det och förväntar sig det, det är då det händer. 🙂

Jag har inga känningar på att mensen ska vara på väg, men vet inte heller om jag ska räkna BIM 10/10 eller 12/10. Är lite sugen att testa innan helgen trots allt och inte 13/10 som jag tänkt.. 😅
  • Anonym (Hoppfull)
    Anonym (43) skrev 2025-10-07 11:50:25 följande:
    Tråkigt att höra. Jag tror att när man minst anar det och förväntar sig det, det är då det händer. 🙂

Jag har inga känningar på att mensen ska vara på väg, men vet inte heller om jag ska räkna BIM 10/10 eller 12/10. Är lite sugen att testa innan helgen trots allt och inte 13/10 som jag tänkt.. 😅
    Jag har bim 12/10, har du några känningar eller symtom nu? 😀😀 håller tummarna för oss. Tog ett test idag dpo 8, lite väl tidigt kanske jag vet haha men kunde inte hålla mig? negativt i alla fall. Får se om jag väntar minst två-tre dagar nu. Ska resa bort över helgen och vore skönt att veta innan helgen i alla fall. 
  • Zozoi

Tack tjejer för alla fina ord Hjärta

Önskar er andra lycka till denna månaden!
    Jag följs gärna åt i en BIM November grupp sen om någon kan tänka sig skapa en. 

• lunyum

Hade troligen ägglossning igår! Vi fick till så mycket bättre timing den här gången, förra månaden tror jag att vi råkade missa fönstret helt och hållet. Hoppas så att det här är månaden som det tar sig. Nu är det bara att vänta ????

• isa94
    lunyum skrev 2025-10-07 16:20:53 följande:

Hade troligen ägglossning igår! Vi fick till så mycket bättre timing den här gången, förra månaden tror jag att vi råkade missa fönstret helt och hållet. Hoppas så att det här är månaden som det tar sig. Nu är det bara att vänta ????

Så spännande!! 
    Jag har förutsedd ägglossning idag dag 15, och vi fick till det i morse, sen dag 13 o 11. 
    Håller tummarna för oss. 

Denna väntan känns så lång. 

• lunyum
    isa94 skrev 2025-10-07 16:35:31 följande:

Så spännande!! 
    Jag har förutsedd ägglossning idag dag 15, och vi fick till det i morse, sen dag 13 o 11. 
    Håller tummarna för oss. 

Denna väntan känns så lång. 

Perfekt timing ju! Vi fick också till exakt samma dagar i relation till ÄL (dag 9, dag 11 och morgonen dag 13). Hoppas att vi får de där plussen snart. 
  • Babysheep

Jag har också troligtvis ägglossning idag, enligt både Clue, Chatgpt och mitt fertila sekret. 🙃

Vi har haft sex i förrgår och igår, och hoppas få till det ännu ikväll. 
    Sen är det bara att hålla tummarna.

• isa94
    lunyum skrev 2025-10-07 17:18:43 följande:

Perfekt timing ju! Vi fick också till exakt samma dagar i relation till ÄL (dag 9, dag 11 och morgonen dag 13). Hoppas att vi får de där plussen snart. 
    Men vad roligt, håller tummarna på att det är ett vinnande koncept! ❤️
    Babysheep skrev 2025-10-07 17:29:58 följande:

Jag har också troligtvis ägglossning idag, enligt både Clue, Chatgpt och mitt fertila sekret. 🙃

Vi har haft sex i förrgår och igår, och hoppas få till det ännu ikväll. 
    Sen är det bara att hålla tummarna.

Så spännande med samma dag. 

Nu håller vi alla tummar och tår att det går vägen denna gång.
    ser att vi har BIM 20,21 o 22. Roligt att följas när det är så nära varandra.  
Svar på tråden BIM Oktober 2025