• Rumpetrollet

BIM Oktober 2025

Hej! 

Startar en ny tråd för alla oss som försöker bli gravid och har BIM i oktober. Skriv er på listan med beräknat datum för BIM. Hoppas på många plus ❤️

• Svar på tråden BIM Oktober 2025
  • isa94
    vintergröna skrev 2025-10-05 10:28:36 följande:

Hej igen, och åter en gång tack ska ni ha för pepp och testtydnings-hjälp igår 🙏❤️

Tänkte bara uppdatera att testet idag är ännu lite tydligare + 🥺😭🙏❤️ 

Så nu håller jag tummarna och tår att det fortsätter bli tydligare, att det blir ett pluss på testdag på tisdag också & fortsätter åt rätt håll. 

Skickar lyckönskningar & positiva vibbar till alla 🙏🙏

Men wow! grattis vad roligt, det där är ju självklart! ❤️ 
    dstrl skrev 2025-10-05 10:46:42 följande:

Ser någon mer den andra linjen? Kvaliteten blir ju kass när man laddar upp men... 

Jag ser inte, men som du säger så är bilden väldigt oskarp och svår att tyda. Hoppas det gömmer sig ett sträck där ❤️ 
  • Grönbär

Ser någon mer den andra linjen? Kvaliteten blir ju kass när man laddar upp men... 

Jo, jag tycker mig skymta en svag linje! Håller tummarna!! 
  • Rumpetrollet
    vintergröna skrev 2025-10-05 10:28:36 följande:

Hej igen, och åter en gång tack ska ni ha för pepp och testtydnings-hjälp igår 🙏❤️

Tänkte bara uppdatera att testet idag är ännu lite tydligare + 🥺😭🙏❤️ 

Så nu håller jag tummarna och tår att det fortsätter bli tydligare, att det blir ett pluss på testdag på tisdag också & fortsätter åt rätt håll. 

Skickar lyckönskningar & positiva vibbar till alla 🙏🙏

Så roligt! Grattis!! ☺️🎉
  • dstrl
    isa94 skrev 2025-10-05 12:40:35 följande:
    Men wow! grattis vad roligt, det där är ju självklart! ❤️ 

Jag ser inte, men som du säger så är bilden väldigt oskarp och svår att tyda. Hoppas det gömmer sig ett sträck där ❤️ 
    Hoppas 🙏
  • Rumpetrollet
    Anonym (Tredje) skrev 2025-10-05 07:55:15 följande:

Hej! Har läst tråden lite på avstånd då vi har försökt sedan april ifjol 1.5 år. Haft två MA och ett kemiskt i februari. Sedan har det stått still. Inget plus sedan den i februari. 

I början av månaden var vi på fertilitetskliniken och kollade upp endel saker och allt såg bra ut. Bara att fortsätta. 

Så plussade jag imorse. 
    Tredje barnet för jag och min man om nu allt går vägen. 
    Första steget är att det ska hålla sig veckan ut  ????

Stort grattis!! Håller verkligen tummarna att det stannar kvar den här gången. 🎉☺️💙
  • dstrl
    Grönbär skrev 2025-10-05 12:55:02 följande:
    Jo, jag tycker mig skymta en svag linje! Håller tummarna!! 
    Tack!! Jag också.. man blir ju knäpp den här perioden, tillslut ser man linjer överallt 😵?💫
  • Anonym (Tredje)
    Rumpetrollet skrev 2025-10-05 13:19:03 följande:
    Stort grattis!! Håller verkligen tummarna att det stannar kvar den här gången. 🎉☺️💙
    Tack! 
    Väntar du att testa till 7? 
  • Zozoi

Jag skymtar också något svagt där! Hoppas det blir tydligare 😊🤞
  • Anonym (Elly)

Har det tagit sig för er som myst till 1 dag innan glad gubbe eller 4 dagar efter glad gubbe? Menar glad gubbe på cb rosa ägglossningstest. Tror
    min ägglossning skedde i lördags. Vi myste till onsdag och söndag.

• dstrl
    Anonym (Elly) skrev 2025-10-05 17:20:45 följande:

Har det tagit sig för er som myst till 1 dag innan glad gubbe eller 4 dagar efter glad gubbe? Menar glad gubbe på cb rosa ägglossningstest. Tror
    min ägglossning skedde i lördags. Vi myste till onsdag och söndag.

Jag hade ägglossning 24e eller 25e och vi hade bara sex ett par dagar innan det denna cykeln. Och nu har jag svaga positiva så det kanske tog sig ?
Svar på tråden BIM Oktober 2025