Ghosta
Hur länge tycker du det är okej att ghosta din partner för att visa att hen betett sig illa?
Hur länge tycker du det är okej att ghosta din partner för att visa att hen betett sig illa?
Är man vuxen så ghostar man inte alls.
Man ghostar inte sin partner. Inte sina ex heller om det inte finns en väldigt bra orsak. Att behöva lite tid ifrån sin partner för att smälta något och kommunicerat detta är inte ghostning.
Att ghosta är för mig att inte svara på sms/samtal utan att höra av sig trots att man sett att per hört av sig. Man försvinner och kommunicerar inte.
Vad är det som gör att vissa ghostar sin partner? Är det något man ska räkna med kommer hända?
Vid vilken ålder slutar man ghosta?
Finns det tillfällen då det är okej? Som att markera att man tycker partnern gjort fel?
Att ghosta är för mig att inte svara på sms/samtal utan att höra av sig trots att man sett att per hört av sig. Man försvinner och kommunicerar inte.
Vad är det som gör att vissa ghostar sin partner? Är det något man ska räkna med kommer hända?
Finns det tillfällen då det är okej? Som att markera att man tycker partnern gjort fel?
Man ghostar inte någon, utan man kommunicerar med varandra. Folk måste kunna ta kritik, kunna vara ärlig och berätta saker. Dejter som ghostar och allt man hör, fega och barnsliga idioter är det! Stå upp rakryggad för f*n!
Frysa ut sin partner är en ganska dålig idé. Det är en krigshandling, och såna brukar leda till ännu mer krig.
Kommer ihåg en rolig historia, om en man som vägrade prata med sin hustru av någon anledning. Han la en lapp bredvid hennes säng en kväll: "Väck mig klockan sju."
Han vaknade klockan åtta följande morgon och hittade en lapp bredvid sin säng: "Upp och hoppa, klockan är sju!"
Så du menar att ghosta är något som sker om man i befinner sig eller bor i samma bostad? Silent treatment kan endast ske mot din partner i hemmet?
Tills han ber om ursäkt
Det är inte ok över huvudet taget.