• EpicF

💔💔💔

Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 23:44:32 följande:
    Uppenbarligen kände hon sig hotad av mig och ville markera att han är hennes..annars borde hon inte ha försvarat sig själv och honom så mycket 
    Om hon ville markera att han var hennes hade hon talat om för dig att han var upptagen. 

Om hon hade känt sig hotade hade hon inte ens svarat och du hade möjligt blivit polisanmäld. 

Hon har inte försvarar något. Hon talat om för dig att du kan ta honom om du är intresserad då han är ledig (dvs dejtar ingen exklusivt). Hon talar också om att han är snäll, men att han ibland kan uppföra sig fel. Inget försvar överhuvudtaget.
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 23:45:58 följande:
    Inte mitt problem att hon lägger ut sitt telefonnummer på instagram och jo hon är svartsjuk och dom dejtar
    Han skrev själv att hennes telefonnummer inte låg på Instagram. 

Nej, det dejtar inte och nej, hon är inte svartsjuk. 

Ta hjälp av personalen för att tyda smset. Du feltolkar och läser in saker som inte finns. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 00:26:33 följande:
    Som sagt den som lever får se jag vet vad jag vet iaf 
    Vilket är ingenting mer än att de är kompisar sedan gymnasietiden, de dejtar inte och att du kan ta honom om du är intresserad (dvs han dejtar ingen exklusivt). Det är det du vet och även det vi vet. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 00:27:25 följande:
    Eh jo. Bevis på att det inte är henne han dejtar tack du som vet allt ?
    Ett bra bevis är hennes svar till dig. 

Hade de dejtat så hade hon inte sagt till dig att du kan ta honom om du är intresserad. Vad med det är det du inte förstår? 
  • EpicF

Hade det varit mig som fått ett sådant sms så hade jag övervägt en anmälan om personen inte slutade. 

• EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 00:54:23 följande:
    När man går in på hennes instagram så står det kontakta och när man trycker på det så står hennes telefonnummer dör inte mitt problem att hon har lagt ut det där 
    På Instagram? 

Var då? Får inte upp något där det står "kontakta"  
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 00:55:13 följande:
    Vad är det som inte du förstår ?
    Att du har svårt att tolka sociala koder, svårt att tolka skriven text och allmänt svårt med känslor. 
  • EpicF
    EpicF skrev 2025-10-04 11:19:57 följande:
    Att du har svårt att tolka sociala koder, svårt att tolka skriven text och allmänt svårt med känslor. 
    Det är det förstår. 
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 00:55:13 följande:
    Vad är det som inte du förstår ?

Finns inget jag inte förstår. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 09:06:17 följande:
    Men omg jag har inte skrivit nåt mer till henne. Och dessutom så hörde han av sig själv till mig igår på messenger och det är inte mitt problem att han hörde av sig 
    Du kan låta bli att svara. Du att det är du som blir sårad och ledsen.
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 12:11:33 följande:
    Ja men jag vill ju prata med honom så jag kommer ha väldigt svårt att inte svara när och om han hör av sig...
    Du väljer att vara runkmaterial. Den ända som mår dåligt och skadas av detta är du. 
Svar på tråden 💔💔💔