• EpicF

💔💔💔

Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:00:34 följande:
    Jag kanske bara förtjänar att bli utnyttjad och bli behandlad som skit och jag antar att jag låter honom göra det för jag tycker om honom en liten liten del av mig hoppas att han kanske ändrar sig och älskar mig på riktigt en dag det är väl därför jag väljer att svara när han hör av sig
    Då kan du inte vara förbannad på honom. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:14:26 följande:
    Jo det kan jag visst vara 
    Det är ditt egna fel eftersom du låter honom behandla dig som skit. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:19:00 följande:
    Nej du lilla gumman han kommer komma krypandes tillbaka till mig som han har gjort flera gånger förut för det är så han är, så fort det inte funkar med nya tjejen när hon lessnar på honom så kommer han söka tröst hos mig precis som han har gjort tidigare 
    För du låter honom utnyttja dig. För att han vet att du alltid svarar och ställer upp. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:29:45 följande:
    Uppenbarligen är ju han besatt av mig också isåfall eftersom han gång på gång väljer att komma tillbaka till mig
    Nej, han är inte besatt. Men han vet att du alltid ställer upp. Han utnyttjar dig. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:28:07 följande:
    Jaha men vad bra att ni är så perfekta då 😘
    Det är ingen som har påstått det. 

Ingen människa är perfekt. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 13:56:16 följande:
    Då kan ju lika gärna kolla porr om han nu är så kåt eller träffa nån annan tjej närmare honom eftersom han ändå säger att vi inte kan träffas så länge han bor där nere
    Var ska han göra det när du ställer upp? 
  • EpicF
    Lynx123 skrev 2025-10-04 14:03:50 följande:
    Men har ni ens träffats?
    De har aldrig det, enligt ts. Men de har planagt att träffas och enligt ts är det nästan samma sak som att dejta. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 14:23:08 följande:
    För att han är kåt ?
    Ja, och finns du som lätta hans besvär genom sexiga sms. 

Han behöver inte porr när han har dig. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 14:56:35 följande:
    Jag har ju redan hittat honom där.. ja det blir nog svårt för honom att förklara.. man borde inte börja ett förhållande ett dejtande med lögner
    Kan mycket väl också vara hans andra namn.
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 15:26:24 följande:
    Nej han heter Lukas och det vet jag helt säkert sen har han ett andranamn och efternamn men han heter Lukas i förnamn och nej han har inte en enäggstvilling som heter Linus hans bror som heter Linus är 2 år yngre än honom!!
    Enäggstvillingar? Vad pratar du om? 

Han mycket heta Linus i andra namn, utan du vet om det. Det är inte ovanligt att man som syskon har samma a dra namn. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 16:01:32 följande:
    Men vad är det du inte begriper?! Han har flera syskon bland annat en lillebror som heter Linus och han själv heter Lukas A***** och sitt efternamn och inget annat!!!!
    Ja, du har sagt att han en lillebror. 

Varför pratade du helt plötsligt om enäggstvillingar? 

Även om har en bror som ex heter Linus så kan man mycket väl också heta Linus i andra eller tredje namn. Inget ovanligt. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 16:53:58 följande:
    Därför att du ifrågasätter om det är han jag har sett på dejtingsidan ?! Jaha men nu heter han INTE Linus överhuvudtaget utan är hans BROR som heter Linus i förnamn
     Nej, det har jag inte ifrågasatt att det inte skulle vara han. Jag skrev att han mycket väl kan heta som sin lillebror i andra eller tredje namn. Dvs, han han heter Lukas Andreas (ett exempel) Linus. Och hans lillebror kan heta Linus Martin Lukas.

Jag:"Kan mycket väl också vara hans andra namn."

Ditt svar: "Nej han heter Lukas och det vet jag helt säkert sen har han ett andranamn och efternamn men han heter Lukas i förnamn och nej han har inte en enäggstvilling som heter Linus hans bror som heter Linus är 2 år yngre än honom!!"

Varpå jag svarade: "Enäggstvillingar? Vad pratar du om? 
    Han mycket heta Linus i andra namn, utan du vet om det. Det är inte ovanligt att man som syskon har samma a dra namn. "

Var ifrågasätter jag att det skulle vara han du såpå dejtingsidan?? 

• Meddelande borttaget
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 17:51:55 följande:
    Nähe men han heter Lukas Anders iaf sen får du tror vad du vill
    Du förstod att Andreas var just ett exempel, för att illustrerad att man kan flera andra namn?
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 17:51:55 följande:
    Nähe men han heter Lukas Anders iaf sen får du tror vad du vill
    Undrar lm han är medveten om att du sitter på familjeliv och berättar detaljer om hans liv och hans namn? 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 20:30:36 följande:
    För att jag vill ?! Varför skulle det vara konstigt ? Och  det är väl inget konstigt att jag vet vad hans bror heter han har själv berättat det för mig. Jag lägger när och om jag vill. Och jag skrev inte att jag hoppades att han skulle ändra sig men jag ville att han skulle veta att han sårade mig. Ja och jag har sagt varför jag gjorde det och jag gjorde det för att jag trodde att dom dejtade och då ville jag vara snäll mot henne och berätta. Sköt ditt så sköter jag mitt tack. Nu stängs denna tråd ner.
    Vi prövar bara att hjälpa dig från att inte utnyttjas ännu mera. 

Du tog kontakt med henne för att du var svartsjuk när du trodde att de dejtade. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 20:32:57 följande:

Dessutom för hundrade gången så är det HAN som har kontaktat mig alla gångerna vi har pratat , det är inte jag som har kontaktat honom.

Nej, du godtar att han kontaktar dig och utnyttjar dig när du i i själva verket kan sätta en stopp för det. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 20:55:54 följande:
    Han har ALDRIG sagt att det ALDRIG kommer bli eller att vi ALDRIG kommer att träffas. Hon kunde ha valt att inte ens svara på meddelandet från första början 🤷 Nej jag letade inte upp honom där han dök upp bland personer men kan swipea på har du aldrig varit inne på en dejtingsida någon gång ? verkar inte så iaf nej han aldrig varit tydlig med nånting 
    Han var ärlig med dig att jan dejtade en annan tjej. Har har hela tiden kommit med undanflykter och ursäkter för att träffas. På typ 10 år så har ni fått till att träffas någon gång. Säger inte dig något?
Svar på tråden 💔💔💔