BF Juni 2026 💕

Jag har BF 18 eller 19 juni, beroende på vilken app man frågar. jag har tidigare fått VUL 6+0 som tidigast så 5+6 är verkligen tidigt.
Det är oerhört stressande när testen inte ökar som man tycker att de borde, jag har haft jättetydlig ökning på mina RFSU men idag tyckte jag inte det var starkare än igår så känner också lite oro för det. Jag tyckte dock att strecket kom fram snabbare än igår och det tyder ju också på en ökning, även om styrkan sedan är densamma. jag har märkt att jag får som starkast test innan lunch, och inte på morgonen.
Jag tror ingen som inte haft ett X kan förstå den nojjan man får av svaga eller opålitliga test efter det, det är ju inte ?bara? ett missfall man är orolig för så jag könner verkligen med dig.
Har du tagit CB med veckoindikator?

Jag tog ett test vid lunch igår som var tydligt ljusare än dagen innan, jätteorolig såklart. Tog sedan ett ett par timmar senare som var klart mörkare än dagen innan.
idag tog jag igen ett test som var ljusare och provade då två stickor i samma urin (doppat i behållare) vid samma tidpunkt, resultatet på bilden nedan! Jag tror dessa test kommer från olika förpackningar då jag tagit ut testen och de ligger blandat, vet inte om det kan vara det men har verkligen tappat förtroendet för rfsu testen nu, tycker alltid de varit konsekventa innan...

Hej alla test-galna i denna tråd (no offence).
Jag har aldrig tidigare omtestat efter att plussat, men har heller aldrig tidigare använt CB m veckoindikator. Så, nu för er att förklara för mig vad allt betyder eftersom jag föll för grupptrycket att kolla progression.
Sista mens 3 sept
Testade positivt, då 1-2v m. CB 3 okt
Omtestat positivt, nu 3+ m. CB idag, 14 okt.
Förstår att det indikerar på att det går åt rätt håll men fattar inte mer än så. Är det normalt att skippa 2-3v under samma tidsspan och vad indikerar det beträffande min ÄL och BF? Är 10 juni enlig BIM fortfarande ok? Ni har fått mig full av frågor!