BIM november 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Välkommen till novembertråden!
Här får och ger vi stöd och pepp till varandra i denna tuffa, spännande, sårbara processen att försöka skaffa barn.
Jag och min man försöker få ett syskon till vårat barn. För oss har det varit en lång och tuff process hittils med tre graviditeter som har gått åt skogen över en period på 2,5 år. Vi fortsätter att försöka men har också börjat fundera på IVF. Men inte i november i alla fall, så vi håller tummarna för att plus som sen vill bli ett barn.
2/11 - Rumpetrollet
Hej! Jag hänger gärna med här inne också ❤️
Har försökt i över 2 år med att bli gravida med syskon, inte ett enda plus under denna tiden. Har gjort fertilitetsundersökning som inte visar något avvikande direkt förutom att jag eventuellt har svag/oregelbunden/utebliven ägglossning. Har därför fått letrozol utskrivet för att stimulera ägglossning, detta är mitt andra försök sedan start av letrozol.
2/11 - Rumpetrollet
4/11 - Zozoi
Hej! Jag hänger gärna med här inne också ❤️
Har försökt i över 2 år med att bli gravida med syskon, inte ett enda plus under denna tiden. Har gjort fertilitetsundersökning som inte visar något avvikande direkt förutom att jag eventuellt har svag/oregelbunden/utebliven ägglossning. Har därför fått letrozol utskrivet för att stimulera ägglossning, detta är mitt andra försök sedan start av letrozol.
2/11 - Rumpetrollet
4/11 - Zozoi
Jag har tyvärr inga som helst tips för att inte tänka på detta varje dag. Jag är i samma sits. Detta tar upp mycket av min tankeverksamhet tyvärr och det tär på en. Fan vad tufft det är. Det är tur ändå att man ändå vissa dagar får upp hoppet igen annars vore ju allt nattsvart.
Jag hoppas verkligen att det är våran tur nu snart! Jag tror på oss 🤞❤️
Hoppar också in här!
2/11 - Rumpetrollet
4/11 - Zozoi
6/11 lavi
Jag har tyvärr inga som helst tips för att inte tänka på detta varje dag. Jag är i samma sits. Detta tar upp mycket av min tankeverksamhet tyvärr och det tär på en. Fan vad tufft det är. Det är tur ändå att man ändå vissa dagar får upp hoppet igen annars vore ju allt nattsvart.
Jag hoppas verkligen att det är våran tur nu snart! Jag tror på oss 🤞❤️
Hoppar in här också, var med i oktober-tråden. Är 37 år, detta blir andra försöket för att få ett tredje barn. Mina cyklar har blivit kortare vilket känns sådär bra? antar det har med åldern att göra.
2/11 - Rumpetrollet
4/11 - Zozoi
6/11 lavi
6/11 Anonym4042
Hallå, hoppar även jag in i den här tråden då mensen kom idag?. De här blir vårt 6:e försök för att få vårt första barn. Känner mig så förtvivlad & uppgiven över att inget har hänt än💔 Men de är bara påt igen
2/11 - Rumpetrollet
4/11 - Zozoi
6/11 lavi
6/11 Anonym4042
11/11 GrynetGry
Här är det 7:e månaden i rad vi försöker suck..3:e barnet pch min sambos första barn. Har PCOS så vet aldrig när ÄL är riktigt. Fått erbjudande om att äta ett gulkroppshormon för att ställa om kroppen för att få mer regelbundna cykler. Ville vänta fram till jul och se om något händer. Annars blir det sådan behandling och man brukar inte kunna bli gravid då därav anledningen att avvakta. Vill även försöka gå ner cirka 10-15 kg å se om det hjälper.
2/11 - Rumpetrollet
3/11 Tjej90sve
4/11 - Zozoi
6/11 lavi
6/11 Anonym4042
11/11 GrynetGry
Hej,
Lägger till mig i listan. Vi har försökt ett tag nu utan ett plus. Har bokat en spolning av äggledarna nu på onsdag. Spännande o se hur de står till där inne.
2/11 - Rumpetrollet
3/11 Tjej90sve
4/11 - Zozoi
6/11 lavi
6/11 Anonym4042
8/11 litentott
11/11 GrynetGry