BIM november 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Hoppas de snart kommer in några plus här i gruppen! Jag väntar olidligt att få testa, blir tidigt test nån gång under mitten av nästa vecka.
Känner inga symtom än så länge. Utöver lite känslig/lättirriterad, men tror de beror på att jag slutat med godis, fika och snacks..inne på 1,5 vecka utan det!
Hur går det för er andra som har BIM i början av november? :)
Hej alla!
Jag tog en liten FL-paus förra månaden men hänger med här i November-tråden igen. Även jag har haft utomkvedshavandeskap och opererat bort min vänstra äggledare. Denna månad är det 8e försöket efter operation och jag känner en sån jäkla stor hopplöshet inför allt. Xet blev till på 2a försöket, och efter operationen kände jag ändå hopp om att det nog skulle gå inom ett halvår. Och nu händer ingenting?
Är verkligen i en ganska mörk svacka just nu och försöker hålla mig flytande varje cykel. Idag har jag bokat in HSSG (spolning äggledare), till om en månad. Så det är vad jag ser fram emot nu 🌟 någon annan som gjort spolning eller vill dela med sig av nåhon solskenshistoria? ❤️
Hej! Detta blir vårt 16e försök för första barnet, kämpar på i väntan på fertilitetsutredning. ❤️
Nu är det slitigt.
Hej! Detta blir vårt 16e försök för första barnet, kämpar på i väntan på fertilitetsutredning. ❤️
Nu är det slitigt.
Välkommen! Känner igen ditt namn från förra tråden, ledsen att det inte gick vägen ❤️
Vi har ett barn sedan innan men har också försökt väldigt länge med ett syskon nu, över 2 år. Vet hur jävla tufft det är minst sagt. Att ständigt slängas mellan hopp och förtvivlan.
Vet du att du har ägglossning? Hur länge har ni väntat på fertilitetsutredning?
Styrkekram!
Välkommen! Känner igen ditt namn från förra tråden, ledsen att det inte gick vägen ❤️
Vi har ett barn sedan innan men har också försökt väldigt länge med ett syskon nu, över 2 år. Vet hur jävla tufft det är minst sagt. Att ständigt slängas mellan hopp och förtvivlan.
Vet du att du har ägglossning? Hur länge har ni väntat på fertilitetsutredning?
Styrkekram!
Mitt namn verkar ha försvunnit så jag lägger till mig i listan igen!