BIM november 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
2/11 - Rumpetrollet
2/11 - Jullan00
3/11 - Tjej90sve
4/11 - Zozoi
4/11 Noranora11
5/11 - Zyprexa
5/11 - Hoppaspånr1
6/11 - lavi
6/11 - Anonym4042
Känner med dig! Vi längtar också så mycket! Tänker också på det verkligen varje dag...
Jag fattar verkligen det! Är IVF ett alternativ för er? Jag vet ju att det är väldigt dyrt.
Jag har också haft en stress att det blir så långt mellan syskonen. Jag hade en bild av att det skulle skilja typ 2-3 år. Men så blev det inte. Men har ändå blivit lite mer tillfreds med just det, bara vi får ett barn till.
Håller verkligen alla tummar för oss båda!
Hej!
Blir alldeles förvirrad av Natural Cycle. jag hade positivt ÄL test lördag 18/10. Sen säger NC att min ÄL varit fredag veckan efter? Någon som haft så? Så nu har den dragit fram beräknad mens till 6/11.
Hej!
Blir alldeles förvirrad av Natural Cycle. jag hade positivt ÄL test lördag 18/10. Sen säger NC att min ÄL varit fredag veckan efter? Någon som haft så? Så nu har den dragit fram beräknad mens till 6/11.
Känner med dig! Vi längtar också så mycket! Tänker också på det verkligen varje dag...
Jag fattar verkligen det! Är IVF ett alternativ för er? Jag vet ju att det är väldigt dyrt.
Jag har också haft en stress att det blir så långt mellan syskonen. Jag hade en bild av att det skulle skilja typ 2-3 år. Men så blev det inte. Men har ändå blivit lite mer tillfreds med just det, bara vi får ett barn till.
Håller verkligen alla tummar för oss båda!
Just NU så är det kanske inte aktuellt. Jag vill lita på att min kropp kan och att vi ska lyckas på egen väg. Jag har letrozol utskrivet så hoppas verkligen att det ska hjälpa oss till ett plus.
Jag har tidigare också haft stress över det men med facit i hand så vet jag inte om jag verkligen hade velat ha för tätt. Det är ingenting som säger att barnen får en närmare relation bara för att det skiljer 2 år istället för 6 år. Jag har också börjat bli mer tillfreds med den tanken.
Håller alla tummar för oss.
Nu är det snart vår tur 🙏❤️
35,97 hade jag dagen ÄL visade positivt och dagen efter gick tempen upp till 36,17 cirka.
Såde var en temp höjning dagen efter.
Den har lagt grafen för temp höjning (coverlåten?) på 36,30. Förra månaden var det även 35,68 och temphöjning 36.13. Om jag tittar när tempen sjunk å sen höjdes.
35,97 hade jag dagen ÄL visade positivt och dagen efter gick tempen upp till 36,17 cirka.
Såde var en temp höjning dagen efter.
Den har lagt grafen för temp höjning (coverlåten?) på 36,30. Förra månaden var det även 35,68 och temphöjning 36.13. Om jag tittar när tempen sjunk å sen höjdes.
JA oktober var inte speciellt givmild med plusen! Jag blev gravid i november förra året med min dotter, det skulle betyda att OM jag blev gravid nu så skulle vi har ungefär samma BF igen, vet inte vad jag hade känt för de egentligen... Men håller ändå tummarna såklart
Tredje försöket med andra barnet. Fick positivt ägglossning test igår på morgon med glad gubbe. Hade mys senare på kvällen. Fick även glad gubbe imorse. Så glad gubbe 2 dagar i rad.
Någon som blivit gravid genom att ha mys första glada gubbe dagen på ägglossnings test c? 🥰
Åh lider med dig Anonym Regnbåge! Att det ska vara så svårt att få hjälp?. Har en vän som skaffade barn på egen hand, och fick komma till gynekolog för att se att allt stod rätt till innan själva inseminationen. Varför kan man inte få den hjälpen??? :( Vet att 85% av alla par som försöker blir gravida inom ett år, men ändå. Börjar tappa allt hopp själv och det känns bara jobbigt med sex runt ägglossning. pendla mellan hopp o förtvivlan. också börjat med en massa kost och livsstilsförändringar, äter mer fiber, ingen alkohol, inget koffein, inget nagellack etc.. och nu sist läste jag och min sambo att glidmedel kan påverka spermiernas simförmåga negativt. Jahopp? hoppas alla förändringar ger något snart :)
nu blev det ett ganska negativt inlägg från min sida :( men hoppas absolut på en massa plus i november ändå <3