BIM november 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november.
Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum.
Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️
Lycka till!
Ju längre tid man försökt desto större chans för ett + om båda parter funkar som dem ska !! Enligt statisk iaf, 80 procent inom ett år
Hej, hoppar in här 🌸
Lägger in mig i tråden. Hade ägglossning 18 eller 19/10, vilket är typ 5 dagar tidigare än när jag brukar få den.. Kommer nog inte vara så aktiv då vi precis har köpt hus och det är mycket kring planering och inköp innan flytt. Hade ju varit mysigt att planera vart barnkammaren ska vara..☺️
2/11 - Jullan00
Positivt med fast gubbe på clearblue lila igår på cykeldag 15 🥺 Nu väntar man in tills man kan börja testa, känns som en evighet tills dess. Denna månad tror jag att jag ska försöka vänta till dagen innan BIM. Om man lyckas hålla sig till det.
Hur går det för alla er andra? ❤️
Hej allesammans!
Plussade för några dagar sen men som senare blev negativt, anar kemiskt missfall..
Hoppar in från oktober tråden, var även med i september tråden.
Kort bakgrund, försökte förra året men med missfall och utomkveds så orkade jag inte försöka mer och satte in en p-stav för att helt släppa att försöka.
Plockade ut p-staven i augusti och nu kör vi med försök nr 3!
Hej, hoppar också in från oktober tråden då mensen kom idag.
Vi är på försök 3 för syskon nummer 3 (hoppas på turen där). Barnen innan är 6 och 4 nu, innan jag plussade med sonen hade även jag ett utomkvedshavandeskap och tog bort vänstra äggledaren, men båda barnen blev ändå till på 1.a och 2.a försöket. så hoppas detta inte ska ta allt för lång tid heller.
Vi var inne på en augusti bebis som vi skulle få välja fritt, så tänker att denna eller nästa cykel håller vi tummarna för lite extra 😉
Kul med nya personer här inne! Här är det lång väntan tills man får ta ett gravtest. Cirka 1 vecka med tidigt test.
Har varit öm i mina bröstvårtor igår, men tror mer det är hormonellt av ÄL och inte ännu möjligt med graviditetssymtom.
Hej, hoppar också in från oktober tråden då mensen kom idag.
Vi är på försök 3 för syskon nummer 3 (hoppas på turen där). Barnen innan är 6 och 4 nu, innan jag plussade med sonen hade även jag ett utomkvedshavandeskap och tog bort vänstra äggledaren, men båda barnen blev ändå till på 1.a och 2.a försöket. så hoppas detta inte ska ta allt för lång tid heller.
Vi var inne på en augusti bebis som vi skulle få välja fritt, så tänker att denna eller nästa cykel håller vi tummarna för lite extra 😉
Hej!
Hoppar in i tråden då mensen kom idag. Var tidigare med i oktober-tråden.
Vi är 36 och 40 år gamla och har sedan innan två barn på 12 och 15. Blev oplanerat gravid runt nyår och vi var så lyckliga när förvåningen lagt sig. Graviditeten slutade tyvärr i ett sent avbrytande pga upptäckter på RUL, trots att NIPT och tidiga ul sett normala ut. Vi känner att längtan efter det där älskade syskonet som bara kändes menat för oss är stor och vi vill försöka igen fast det känns läskigt. Denna månad blir andra försöket men förra gången prickade vi in äl hemskt dåligt så chansen kändes väldigt liten.
Hoppas de snart kommer in några plus här i gruppen! Jag väntar olidligt att få testa, blir tidigt test nån gång under mitten av nästa vecka.
Känner inga symtom än så länge. Utöver lite känslig/lättirriterad, men tror de beror på att jag slutat med godis, fika och snacks..inne på 1,5 vecka utan det!
Hur går det för er andra som har BIM i början av november? :)