• Rumpetrollet

BIM november 2025

Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i november. 

Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan med beräknat BIM-datum. 

Lycka till och håller tummarna för många plus! ❤️

• Svar på tråden BIM november 2025
  • Anonym (längtar innerligt)
    Pandan14 skrev 2025-11-14 18:03:07 följande:

Tog ett till nu för jag har massa hemma *otippat*😂 och JAG SER ETT STRECK MED FÄRG, allt inte ett avdunsningstreck utan det är med färg?? Är i chock? wtf? Testade att lägga ett negativt filter på med och se på fan 😳😳  
    Väldigt tydligt ju! Grattis!

Ägglossning +10 idag. Har aldrig tagit nåt tidigt test förr men funderar på det idag? Ska ha hem vänner vi inte hunnit umgås med på länge på middag och kortspel ikväll och det brukar kunna bli några glas. Har redan missat morgonurinen. Är det ens någon mening att testa tidigt och vilket test är i sånt fall bäst?

Labella9 skrev 2025-11-15 08:08:02 följande:

Äter ni något speciellt tillskott för att öka chanserna? 

Bara folsyra och vitamin D här. Du då?

Åh nej! Riktigt ljusrosa på pappret nu når jag var på toa 😭😭😭 Betyder det att mensen kommer vara tidig? Har också fått lite finnar precis som jag alltid får dagarna innan mens?

Har känt mig kissnödig precis som när man har urinvägsinfektion och inte känns som att man kissar färdigt. 

• isa94
    Labella9 skrev 2025-11-15 08:08:02 följande:

Äter ni något speciellt tillskott för att öka chanserna? 

Jag äter från Hollistic, 
    deras femme Fertil, d vitamin, e vitamin, Q10, sen omega 3 och magnesium. 

• Anonym (Virrpannan)
    Anonym (längtar innerligt) skrev 2025-11-15 08:47:02 följande:

Ägglossning +10 idag. Har aldrig tagit nåt tidigt test förr men funderar på det idag? Ska ha hem vänner vi inte hunnit umgås med på länge på middag och kortspel ikväll och det brukar kunna bli några glas. Har redan missat morgonurinen. Är det ens någon mening att testa tidigt och vilket test är i sånt fall bäst?

Det är ju så individuellt. Jag har alltid fått plus ÄL+9 och tydliga plus ÄL+10, men jag har lite kortare lutealfas och har förstått det som att det ofta fäster tidigt i livmodern då. Skulle du testa kan du absolut få ett plus även om du har längre lutealfas men kan likagärna bli minus även om du är gravid 😊 

• Anonym (Virrpannan)

Jag är på ÄL+8 och min temp stiger lite varje dag, det får den ju gärna fortsätta göra 😄🙏🏻 Har inga känningar annars, kanske extremt svaga spänningar i livmodern, som att det stramar men kan likagärna vara inbillning 😆

Anonym (Virrpannan) skrev 2025-11-15 09:13:15 följande:

Jag är på ÄL+8 och min temp stiger lite varje dag, det får den ju gärna fortsätta göra 😄🙏🏻 Har inga känningar annars, kanske extremt svaga spänningar i livmodern, som att det stramar men kan likagärna vara inbillning 😆

Hoppas att det betyder att denna månad är din månad!

Min cykel brukar vara som en klocka och är exakt varje gång och det betyder ju att mensen inte ska komma förrän på onsdag. Jag har inte haft ljusrosa på pappret nån gång när jag torkat mig innan och nu tänker jag bara på det. Gaaaah vad denna iver och sen förtvivlan gör en knäpp i hjärnan.
  • Anonym (Virrpannan)
    Anonym (längtar innerligt) skrev 2025-11-15 09:35:08 följande:
    Hoppas att det betyder att denna månad är din månad!

Min cykel brukar vara som en klocka och är exakt varje gång och det betyder ju att mensen inte ska komma förrän på onsdag. Jag har inte haft ljusrosa på pappret nån gång när jag torkat mig innan och nu tänker jag bara på det. Gaaaah vad denna iver och sen förtvivlan gör en knäpp i hjärnan.
    Alla dessa tankar och känslor man kan känna 😅 Kan ju vara nåt som försöker boa in sig varav pytteblödningen du har 😏 

Jag har fått pytteblödningar kring BIM när jag varit gravid dom senaste gångerna, då visste jag redan om att jag var gravid och fick panik och tänkte att det var starten på missfall, men i mitt fall var det inte så. Spännande dagar här framöver för dig, håller tummarna 😍🤞🏻
Svar på tråden BIM november 2025