• Anonym (Anna)

Mest oattraktiva egenskapen hos en man

Mest oattraktiva egenskapen hos en man?

• Svar på tråden Mest oattraktiva egenskapen hos en man
  • Anonym (Lathet)
    Anonym (Trtr) skrev 2025-10-09 19:38:01 följande:

Misogyn, främlingsfientlig och livrädd för Greta Thunberg.

Och män som skyller allt på "sossarna" och vänstern.
  • Anonym (Daisy)
    Anonym (Trtr) skrev 2025-10-09 19:38:01 följande:

Misogyn, främlingsfientlig och livrädd för Greta Thunberg.

Existerar det ens en enda individ som är "livrädd" för Greta?
    Eller menar du att de är kritiska mot det hon håller på med?
  • Anonym (Boo)
    Anonym (Lathet) skrev 2025-10-09 19:35:37 följande:
    Fast jag blir hellre tillsammans med en Sigma än en Alfa eller Beta. Självständiga män som tillochmed alfahannar har respekt för är otroligt tändande för mig. De vågar stå upp för sig själva och det som är rätt. På arbetplatser sätter de ofta översittarna på plats.
    Jo visst, fast det är just det där att försöka övertyga resten av världen vilken titel de har. Sigma ska ju vara den mest ovanliga personlighetstypen men var och varannan man/kille verkar ju identifiera sig som sigma, men ingen vill identifiera sig som beta, även om många i allra högsta grad är riktiga betakillar som ständigt ska hävda sig och är livrädda för att deras osäkerhet ska lysa igenom.

Ungefär som småbarn ständigt hävdar att de är stora. När man är stor på riktigt har man inget behov av att tala om det för hela världen.
  • Anonym (Boo)

Om jag får lägga till egenskaper jag glömde skriva:

Otrogen, spanar in andra kvinnor, kommenterar andra kvinnor när han är i förhållande.

Oempatisk. Behandlar djur illa. Allra värst är de som skryter om hur mycket de hatar katter och verkar sätta en ära i det. Eller de som tycker det är höjden av humor att ha kört på ett djur eller skada djur på andra sätt. Jag är jägare och det viktigaste för mig är att inget djur behöver lida i onödan för att vi ska få kött att äta.

Främlingsfientlig, rasistisk, homofob. Okej om han blir obekväm om en kille kommer fram och flirtar med honom, men han kan ändå vara respektfull i sitt avvisande. Allra mest ironiskt är det när killar som pratar om hur "äckligt det är med bögar som flirtar" inte fattar att många kvinnor känner exakt likadant inför oönskade sexuella inviter från heterosexuella män. Väldigt få kvinnor känner att de måste slå ner en kille för att han tittade på dem, men många killar verkar tycka det är berättigat med våld mot män som de uppfattar som homosexuella. Och dessa våldsbrukare vill jag inte ha att göra med.

• Anonym (N)
    Anonym (Boo) skrev 2025-10-09 20:32:58 följande:
    Jo visst, fast det är just det där att försöka övertyga resten av världen vilken titel de har. Sigma ska ju vara den mest ovanliga personlighetstypen men var och varannan man/kille verkar ju identifiera sig som sigma, men ingen vill identifiera sig som beta, även om många i allra högsta grad är riktiga betakillar som ständigt ska hävda sig och är livrädda för att deras osäkerhet ska lysa igenom.

Ungefär som småbarn ständigt hävdar att de är stora. När man är stor på riktigt har man inget behov av att tala om det för hela världen.

Om jag har förstått det här det Sigma rätt så är det ju väldigt o-sigma att hävda att man är det. Om man har den personlighetstypen så är man ju inte intresserad av att hävda sig inför andra eftersom man inte är beroende av bekräftelse på det sättet. 

Jag känner en man som har den personlighetstypen och jag tror inte att han ens vet vad sigma är. Han går verkligen sin egen väg och är exceptionellt intelligent och ja, det är attraktivt men mycket ovanligt. Jag har träffat några få sådana personer genom livet. 

• Anonym (Rak)

Våldsam och kan Skifta snabbt i humöret 
    snål
    ofräsch
    bara har sex med en på sina villkor 
    lat och hjälper inte till, försöker dumpa på andra
    dryg mot omgivningen för att han själv mår dåligt
    är väldigt självsäker men visar sig ha fel eller göra fel
    säger och gör saker så han skämmer ut sig inför andra

• Mayjel

Vill tillägga tröttsamma bråkiga troll till män som bara ska tjafsa om meningslösa ting för sakens skull. Såna är inte värda någon kärlek alls, från något håll överhuvudtaget.

• Anonym (C)

Misogyna, gnällmånsar, mesar, oskulder (om de är över 25), kvinnliga, snåljåpar, egocentrerade, obildade. Vi kan börja där, finns fler egenskaper egentligen. 

• Anonym (Eya)
    Anonym (C) skrev 2025-10-09 22:37:49 följande:

Misogyna, gnällmånsar, mesar, oskulder (om de är över 25), kvinnliga, snåljåpar, egocentrerade, obildade. Vi kan börja där, finns fler egenskaper egentligen. 

Finns massa tråkiga egenskaper och de flesta män som har dem tycks ha fastnat på detta forum, tråkigt nog.
  • Anonym (Oattraktivt)

SNÅL! Ja, snålhet (och skryt) är riktigt avtändande. 

Svar på tråden Mest oattraktiva egenskapen hos en man