Mest oattraktiva egenskapen hos en man
Mest oattraktiva egenskapen hos en man?
Mest oattraktiva egenskapen hos en man?
Misogyn, främlingsfientlig och livrädd för Greta Thunberg.
Misogyn, främlingsfientlig och livrädd för Greta Thunberg.
Om jag får lägga till egenskaper jag glömde skriva:
Otrogen, spanar in andra kvinnor, kommenterar andra kvinnor när han är i förhållande.
Oempatisk. Behandlar djur illa. Allra värst är de som skryter om hur mycket de hatar katter och verkar sätta en ära i det. Eller de som tycker det är höjden av humor att ha kört på ett djur eller skada djur på andra sätt. Jag är jägare och det viktigaste för mig är att inget djur behöver lida i onödan för att vi ska få kött att äta.
Främlingsfientlig, rasistisk, homofob. Okej om han blir obekväm om en kille kommer fram och flirtar med honom, men han kan ändå vara respektfull i sitt avvisande. Allra mest ironiskt är det när killar som pratar om hur "äckligt det är med bögar som flirtar" inte fattar att många kvinnor känner exakt likadant inför oönskade sexuella inviter från heterosexuella män. Väldigt få kvinnor känner att de måste slå ner en kille för att han tittade på dem, men många killar verkar tycka det är berättigat med våld mot män som de uppfattar som homosexuella. Och dessa våldsbrukare vill jag inte ha att göra med.
Om jag har förstått det här det Sigma rätt så är det ju väldigt o-sigma att hävda att man är det. Om man har den personlighetstypen så är man ju inte intresserad av att hävda sig inför andra eftersom man inte är beroende av bekräftelse på det sättet.
Jag känner en man som har den personlighetstypen och jag tror inte att han ens vet vad sigma är. Han går verkligen sin egen väg och är exceptionellt intelligent och ja, det är attraktivt men mycket ovanligt. Jag har träffat några få sådana personer genom livet.
Våldsam och kan Skifta snabbt i humöret
snål
ofräsch
bara har sex med en på sina villkor
lat och hjälper inte till, försöker dumpa på andra
dryg mot omgivningen för att han själv mår dåligt
är väldigt självsäker men visar sig ha fel eller göra fel
säger och gör saker så han skämmer ut sig inför andra
Vill tillägga tröttsamma bråkiga troll till män som bara ska tjafsa om meningslösa ting för sakens skull. Såna är inte värda någon kärlek alls, från något håll överhuvudtaget.
Misogyna, gnällmånsar, mesar, oskulder (om de är över 25), kvinnliga, snåljåpar, egocentrerade, obildade. Vi kan börja där, finns fler egenskaper egentligen.
Misogyna, gnällmånsar, mesar, oskulder (om de är över 25), kvinnliga, snåljåpar, egocentrerade, obildade. Vi kan börja där, finns fler egenskaper egentligen.
SNÅL! Ja, snålhet (och skryt) är riktigt avtändande.