• Anonym (Anna)

Mest oattraktiva egenskapen hos en man

Mest oattraktiva egenskapen hos en man?

• Svar på tråden Mest oattraktiva egenskapen hos en man
  • Anonym (Q)
    Anonym (C) skrev 2025-10-09 22:37:49 följande:

Misogyna, gnällmånsar, mesar, oskulder (om de är över 25), kvinnliga, snåljåpar, egocentrerade, obildade. Vi kan börja där, finns fler egenskaper egentligen. 

Håller med det mesta men har faktiskt svårt att förstå att man väljer bort en man som råkar vara oskuld om allt annat känns rätt.
  • TvillingmammaVästgöte
    Mandel skrev 2025-10-10 13:14:54 följande:
    Skulle nog vilja säga att det är genomgående i omgivningen.
    De flesta kvinnor satsar och lägger tid på relationen, familjen och lite på sig själva medans män oftare lägger tiden på sig själva och sedan får familj och relation minimalt med tid.

Och det spelar ingen roll om männen är företagsledare eller har vanlig anställning 8-17 liksom.

Män som satsar på relationer är inte ute på marknaden?
    De bra männen som satsar på sin relation blir ofta upptagna innan 25. 

• Anonym (Det finns många!!)
    Anonym (Det finns många!!) skrev 2025-10-10 13:43:25 följande:
    Män som bara vill gosa och lyssna på en när de vill ha sex. Skrikandes
    Förlåt!! Det var inte meningen att citera dig!
  • Anonym (Opålitliga)

Otrohet och gå bakom ryggen.

• Anonym (Jag)
    Anonym (Opålitliga) skrev 2025-10-10 16:22:21 följande:

Otrohet och gå bakom ryggen.

Två saker som är oattraktiva, det finns fler.
  • Anonym (Gästen)
    Mandel skrev 2025-10-10 13:14:54 följande:
    Skulle nog vilja säga att det är genomgående i omgivningen.
    De flesta kvinnor satsar och lägger tid på relationen, familjen och lite på sig själva medans män oftare lägger tiden på sig själva och sedan får familj och relation minimalt med tid.

Och det spelar ingen roll om männen är företagsledare eller har vanlig anställning 8-17 liksom.
    hej Mandel, jag har för mig att du bor i en stad som börjar på B, bredvid en annan stad som börjar på F - stämmer det? Om det är så kanske det kan förklara varför kvaliteten på män kanske inte är den bästa.
  • Anonym (Sila)

Dryga, otrevliga, sura personer som ogillar kvinnor, barn, djur eller människor som är utsatta av olika skäl (dvs inte folk som låtsas vara utsatta för att få en fördel utan människor som verkligen har det svårare än andra av ett eller annat giltigt skäl).

• Anonym (Ronneby bruh)
    Anonym (Gästen) skrev 2025-10-10 16:33:04 följande:
    hej Mandel, jag har för mig att du bor i en stad som börjar på B, bredvid en annan stad som börjar på F - stämmer det? Om det är så kanske det kan förklara varför kvaliteten på män kanske inte är den bästa.
    Sluta netstalka, du är helt tappad bakom kiosken nu och inte ens duvorna äter dina pommes.
  • Anonym (Eeva)

Rasism och främlingsfientlighet. Funkofobi. Queerfobi. Fotbollsspelare.

• Anonym (Ccc)
    idealistmakaroner skrev 2025-10-09 19:42:58 följande:

Mörk hud, slätrakat ansikte.

Mörk hud för att?
Svar på tråden Mest oattraktiva egenskapen hos en man