Mest oattraktiva egenskapen hos en man
Mest oattraktiva egenskapen hos en man?
Mest oattraktiva egenskapen hos en man?
Det är nog olika men jag skulle bli tokig på en man som satt klistrad mot mig hela tiden. Mitt ex var lite så. Han ville umgås heeeela tiden men jag har vänner och egna intressen som jag också vill ägna mig åt.
Det handlar väl om att hitta en match där båda har liknande behov av egentid.
Sedan är det ju lite märkligt med en person som inte har några intressen. Man måste ju inte ha en avancerad hobby men någonting mer än en partner som ger livet mening. Annars blir det en väldigt stor börda på partnern,
Vill tillägga tröttsamma bråkiga troll till män som bara ska tjafsa om meningslösa ting för sakens skull. Såna är inte värda någon kärlek alls, från något håll överhuvudtaget.
Ja det är ju fantastiskt att kunna dela en hobby. Det tror jag bara stärker ett par.
Snålhet.
Man blir ju mörkrädd när man läser i denna tråd.
Jag måste haft väldig tur med män.
Men en man som är generös , det tycker jag är attraktivt.
Många män är snåla.
Jag var en gång ute med en man som skulle bjuda mig på glass. Men glassen var för dyr så han lämnade tillbaka den!!!
Det var inget annat fel på den mannen , vad jag kunde se.
Men han hittade aldrig någon kvinna, förståeligt nog,
Osäker, osjälvständig, klängig.
Sen skall man inte dra på för mycket, kanske?
När jag var i tjugoårsåldern studerade jag i ett annat land.
Jag simmade varje vecka på en privat simklubb.
Där lärde jag känna en man som bjöd mig på date.
Ok, sa jag.
Det började med middag på fin restaurang, mat, vin , han betalade allt.
Sen var det konsert med Stevie Wonder , med superplatser längst fram.
Sen ville han köra mig hem, men jag ville ta bussen. Då ropade han in en taxi och följde mig hem med taxi , 20 km, för att sen ta taxi tillbaks till sin bil.
Han var jättetrevlig, och snygg, men denna extrema generositet på en första date skrämde mig så mycket att jag inte svarade när han ringde efter det, jag sa till min värdfamilj att de skulle säga att jag inte var hemma.
Så man kanske inte ska överdriva generositeten på första daten. Det tyckte jag var lite oseriöst.
Undergivna, feminina, bisexuella, stringbärare, spinkiga