Ikväll Knullar vi
Är så sugen på att få till det ikväll, vi längtar båda två. Vi har en plan och tid för oss själva.
några fler som går i samma tankar?
Är så sugen på att få till det ikväll, vi längtar båda två. Vi har en plan och tid för oss själva.
Mmm..låter skönt!
ni får väl göra som de flesta andra gör i motsatt fall.
låta dig få komma först och sedan får hon och eller båda komma.
klart du också ska komma.
jag kommer sällan genom själva samlaget, men brukar bli pullad och eller slickad tills jag kommer först, sedan när jag snabbt återhämtat mig knullar/älskar vi.
eller så smeker jag mig själv samtidigt när vi penetrerar, också skönt.
hon kan väl suga dig tills du kommer först.
så brukar vi också göra, då brukar knullet bli lite längre.
Bra inlägg ,
vi har haft fullt upp med familjeliv men kväll är
barnen på träningar och jag o frun har 2 timmar på oss
När jag kommer hem efter lämningen brukar hon sitta i soffan med en kort kjol o svarta stay ups på sig. Ibland tittar vi på en erotisk film tillsammans medans vi smeker varandra. När jag väl drar upp kjolen och ser hennes håriga, våta fitta kan jag inte vänta längre.
Brukar sluta med att jag tar henne bakifrån i tv soffan tills vi kommer samtidigt i en galen orgasm. Ser fram emot detta ikväll!
Bra inlägg ,
vi har haft fullt upp med familjeliv men kväll är
barnen på träningar och jag o frun har 2 timmar på oss
När jag kommer hem efter lämningen brukar hon sitta i soffan med en kort kjol o svarta stay ups på sig. Ibland tittar vi på en erotisk film tillsammans medans vi smeker varandra. När jag väl drar upp kjolen och ser hennes håriga, våta fitta kan jag inte vänta längre.
Brukar sluta med att jag tar henne bakifrån i tv soffan tills vi kommer samtidigt i en galen orgasm. Ser fram emot detta ikväll!
Jag ska mysa hela helgen hos min 28 åriga äldre kvinna i Solna. Hon är 68 år. När vi ses äter vi god mat, ser komedier, dricker lite vin, knullar på repeat. Sedan kommer jag hem på söndagkvällen, lycklig och redo för en ny vecka :)
Jag ska mysa hela helgen hos min 28 åriga äldre kvinna i Solna. Hon är 68 år. När vi ses äter vi god mat, ser komedier, dricker lite vin, knullar på repeat. Sedan kommer jag hem på söndagkvällen, lycklig och redo för en ny vecka :)
Jag önskar verkligen alla män kunde läsa smut. Så mycket de skulle lära sig om vad kvinnor vill och önskar. Och är det någon som ser det här så, omegaverse böcker. Hett tips, en hel jävla manual om exakt vad kvinnor vill ha, varsågod.
Ha det så jävla härligt ikväll Ts.