• Anonym (Kvinna 52)

Ikväll Knullar vi

Är så sugen på att få till det ikväll, vi längtar båda två. Vi har en plan och tid för oss själva.

några fler som går i samma tankar?

• Svar på tråden Ikväll Knullar vi
  • Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Orti) skrev 2025-10-09 20:29:14 följande:
    Tror jag inte det minsta på. Ingen normal kvinna går in på anonyma onlineforum och basunerar ut sitt sexliv för totala främlingar. Det är bara incels med påhittade alteregon som pysslar med sånt fjanteri. 
    Och då vet du precis ingenting, varken om kvinnor eller folk i genomsnitt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2025-10-09 18:23:19 följande:
    Ikväll Knullar vi

Är så sugen på att få till det ikväll, vi längtar båda två. Vi har en plan och tid för oss själva.

några fler som går i samma tankar?

Ja! Har varit sjuk i några veckor och nu känns det äntligen bättre. Så sugen att gå ner och slicka, fingra kyssa äta henne nu så jag håller på att spricka. Nackdelen är att hon ofta kommer snabbt när vi har sex och att det sedan typ är över - ja ni läste rätt! Omvänt hos oss - hon kommer snabbt och sen är det slut! Haha.. tur för henne att det är hennes orgasm jag vill åt så vi är nöjda båda två som oftast. 
  • Anonym (Kvinna 52)
    Anonym (Man) skrev 2025-10-10 15:52:12 följande:
    Ja! Har varit sjuk i några veckor och nu känns det äntligen bättre. Så sugen att gå ner och slicka, fingra kyssa äta henne nu så jag håller på att spricka. Nackdelen är att hon ofta kommer snabbt när vi har sex och att det sedan typ är över - ja ni läste rätt! Omvänt hos oss - hon kommer snabbt och sen är det slut! Haha.. tur för henne att det är hennes orgasm jag vill åt så vi är nöjda båda två som oftast. 

Mmm..låter skönt!
    ni får väl göra som de flesta andra gör i motsatt fall.
    låta dig få komma först och sedan får hon och eller båda komma.
    klart du också ska komma.

jag kommer sällan genom själva samlaget, men brukar bli pullad och eller slickad tills jag kommer först, sedan när jag snabbt återhämtat mig knullar/älskar vi.

eller så smeker jag mig själv samtidigt när vi penetrerar, också skönt.

hon kan väl suga dig tills du kommer först.
    så brukar vi också göra, då brukar knullet bli lite längre.

• Anonym (Orti)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2025-10-10 07:55:02 följande:
    Och då vet du precis ingenting, varken om kvinnor eller folk i genomsnitt.
    Jo, det är precis vad jag gör. Och jag vet också en hel del om störda incelgubbar som catfishar online som kvinnor. 
  • Anonym (Anonym)

Bra inlägg ,
    vi har haft fullt upp med familjeliv men kväll är 
    barnen på träningar och jag o frun har 2 timmar på oss

När jag kommer hem efter lämningen brukar hon sitta i soffan med en kort kjol o svarta stay ups på sig. Ibland tittar vi på en erotisk film tillsammans medans vi smeker varandra. När jag väl drar upp kjolen och ser hennes håriga, våta fitta kan jag inte vänta längre. 
    Brukar sluta med att jag tar henne bakifrån i tv soffan tills vi kommer samtidigt i en galen orgasm. Ser fram emot detta ikväll!

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Kvinna 52) skrev 2025-10-09 19:49:55 följande:
    Tur att vi är olika☺️
    jag känner mig bara djävligt kåt och upprymd och ville dela med mig till lustfyllda människor som uppskattar det.
    Scrolla vidare om du misstycker.
    Alla är vi olika.
    jo jag är på riktigt
    Uppskattar vad du skriver och du gör även oss kåta. Kan berätta mer om du vill. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-14 13:40:04 följande:

Bra inlägg ,
    vi har haft fullt upp med familjeliv men kväll är 
    barnen på träningar och jag o frun har 2 timmar på oss

När jag kommer hem efter lämningen brukar hon sitta i soffan med en kort kjol o svarta stay ups på sig. Ibland tittar vi på en erotisk film tillsammans medans vi smeker varandra. När jag väl drar upp kjolen och ser hennes håriga, våta fitta kan jag inte vänta längre. 
    Brukar sluta med att jag tar henne bakifrån i tv soffan tills vi kommer samtidigt i en galen orgasm. Ser fram emot detta ikväll!

Hi, hi så härligt med dessa vardagsskildringar av lustfylld sex mellan människor😃 . Låter som om ni hade det riktigt skönt tillsammans 🤪. Väcker även min lust ..
  • Anonym (Ll)

Jag ska mysa hela helgen hos min 28 åriga äldre kvinna i Solna. Hon är 68 år. När vi ses äter vi god mat, ser komedier, dricker lite vin, knullar på repeat. Sedan kommer jag hem på söndagkvällen, lycklig och redo för en ny vecka :)

• Anonym (Ingen går på det)
    Anonym (Ll) skrev 2025-10-17 23:24:16 följande:

Jag ska mysa hela helgen hos min 28 åriga äldre kvinna i Solna. Hon är 68 år. När vi ses äter vi god mat, ser komedier, dricker lite vin, knullar på repeat. Sedan kommer jag hem på söndagkvällen, lycklig och redo för en ny vecka :)

Cool story bro. För det är precis vad det är - påhittade önskedrömmar. Samtliga rövarhistorier i denna fjantiga tråd, startad av en catfish som låtsas vara kvinna. Lika patetiskt som alltid.
  • Anonym (yes)

Jag önskar verkligen alla män kunde läsa smut. Så mycket de skulle lära sig om vad kvinnor vill och önskar. Och är det någon som ser det här så, omegaverse böcker. Hett tips, en hel jävla manual om exakt vad kvinnor vill ha, varsågod. 

Ha det så jävla härligt ikväll Ts. Cool

Svar på tråden Ikväll Knullar vi