Övergrepp eller inte?
Mer sexuellt utnyttjande, än övergrepp. Du kan anmäla det till polisen om du vill och orkar. Inte säkert det leder någonstans.
Mer sexuellt utnyttjande, än övergrepp. Du kan anmäla det till polisen om du vill och orkar. Inte säkert det leder någonstans.
Tillägg till tidigare: Hämndmetoder kan vara förlöjligande eller undanhållande av information. Om TS har några kvinnlig kollega som hon vet är skvallrig, kan hon ju säga till henne: "Du får inget säga, men akta dig för X, han är en otäck typ." Garanterat sprids då ryktet.
I så fall har mer än halva befolkningen blivit utsatta för övergrepp, män som kvinnor. One night stands är väldigt populära på helgens krogrunda, bara så att du vet.
Påstår du att fulla kvinnor inte får ha sex? Förbjuder du påverkade kvinnor att ha sex? Vill du införa lag på det?
Låter inte ens som att TS var så packad att hon inte kunde ha sagt nej, eller bytt plats i soffan. Hon var medveten nog att hon hade druckit sin sista drink och ville hem, samt kommer ihåg allt från början till slut. Så nej, hon var inte ens i närheten av att ha vart black out drängfull. Hon var rund under fötterna och kände sig smickrad av uppskattningen av kollegan, så pass att hon tyckte det var en bra idé att låta han få komma in i hemmet.
I så fall har mer än halva befolkningen blivit utsatta för övergrepp, män som kvinnor. One night stands är väldigt populära på helgens krogrunda, bara så att du vet.
Påstår du att fulla kvinnor inte får ha sex? Förbjuder du påverkade kvinnor att ha sex? Vill du införa lag på det?
Låter inte ens som att TS var så packad att hon inte kunde ha sagt nej, eller bytt plats i soffan. Hon var medveten nog att hon hade druckit sin sista drink och ville hem, samt kommer ihåg allt från början till slut. Så nej, hon var inte ens i närheten av att ha vart black out drängfull. Hon var rund under fötterna och kände sig smickrad av uppskattningen av kollegan, så pass att hon tyckte det var en bra idé att låta han få komma in i hemmet.
Så skrev hon inte alls i sin TS, hon skrev att hon sa att det behövs inte, inte att hon sa nej. Hon lät han komma hela vägen in i sovrummet, ner i sängen. Hon var kåt, han var kåt, de hade sex, han drog hem, hon vaknade med bakfylleågren. Båda två kände sig nog jävligt skämsiga på måndagsmorgon på jobbet. Fy fan, det är därför jag har alltid uppfört mig på jobbfester, aldrig druckit för mycket. Jag skulle inte palla med att gå tillbaka på jobbet om jag gjort bort mig på fyllan.
Som sagt, hon var klar nog i skallen att minnas hela förloppet. Hade hon sagt att nej, jag åker hem själv, du får inte följa med, så hade han inte följt med. Men hon lät han. Hon lät han få komma hela vägen under hennes lakan. Det här skulle aldrig hålla i rätten.
Hon känner sig slutty, hon vill projicera det på att han begick övergrepp istället för att inse att hon gjorde ett pinsamt misstag, lära sig från det och gå vidare och göra bättre nästa gång.
Inte en enda gång skrev hon heller att han höll fast henne, slet av hennes kläder och våldtog henne. Hade det vart fallet hade det hänt på soffan, inte i sängen. Kanske tom i hallen. Nej, de fortsatte först sin flörtiga eskapad i soffan där de pratade. När man tillåter någon hoppa in i sängen med en så vet man vart det leder, man vet vad man vill ha. Det kan inte bli en klarare signal än så. Han var säkert också full, hur fan ska han kunna veta bättre än hon när hon bokstavligen leder han in till sin säng efter en hel kväll av flörtande? Jag kan garantera att de redan grovhånglat på soffan långt innan de hamnade i sängen. Jag kan garantera att de flesta kläder redan låg på golvet.
Ts , glöm detta . Har ingenting att göra med övergrepp. Ni hade sex , en grej ni skulle ha inte gjort men ja det hände och ni var båda i överens mer eller mindre men fortsatt ändån . Det är ok att göra fel och ångra sen men skyll inte på honom bara :)