Övergrepp eller inte?
Jag tror absolut att det var uträknat (om inte han också var jättefull) och det var svinigt gjort men ?tjatsex? är ju inte riktigt samma sak som våldtäkt (även om det inte heller är ok egentligen). Om det är så att han gjorde det fast hon sa nej eller visade att hon inte ville eller var helt utslagen så att hon inte kunde säga eller visa om hon ville eller inte.. eller var rädd för honom för att han hade betett sig hotfullt.. då var det ju våldtäkt. Men TS har inte skrivit något om ifall det var så eller inte.
Skriver det för att jag själv har blivit våldtagen (längesen) och det känns inte så bra när massa människor i tråden likställer något som kan ha varit ett fylleligg som en eller båda ångrar med något så fruktansvärt som en våldtäkt. Våldtäkt betyder ju liksom ingenting längre om allt är våldtäkt. Hur ska våldtagna kvinnor få upprättelse då?
Man kan ju säga att det var fult och vidrigt gjort av honom men det är oklart om det var olagligt, man behöver veta mer för att kunna säga det.
Men ta det vidare på jobbet kan hon nog göra ändå om hon vill.
Det ts varit med om är inte "bara ett fylleligg". Har du ens läst vad ts har skrivit?
Btw, så jag har också blivit våldtagen. Men både det du och ja var utsatt för är helt irrelevant för ts.