Ok eller inte beror ju helt på relationen, sen vad spelar det för roll för andra, så länge de är lyckliga och mår bra så är det väl bra för dem. Jag har en granne som är 44, hon är gift med en "man" (pojke i mina ögon) som är 22, vad de kan ha gemensamt har jag ingen aning om men de verkar trivas så det är inte mitt problem.
Vem är du i situationen, mannen, kvinnan? Iså fall är det bara att skita i vad andra tycker så länge ni båda trivs i relationen, är du förälder till den yngre kvinnan så hade jag absolut varit lyhörd, hon är fri att träffa vem hon vill men det kan vara bra att vara lite extra vaksam utan att döma, är du en nära vän så samma där, var lyhörd ifall det kommer några varningssignaler men annars låter du dem ha sin relation, man är liksom inte lastgammal bara för att man är över 40 och människor i den åldern (är själv där) har väldigt olika mognadsgrad har jag märkt så om det är en mogen 25åring så är det inte extremt, att han har barn sen tidigare kan ställa till det oavsett ålder men det barnet kanske kan tycka att det är lite jobbigt så pappan bör ju ha en ordentlig konversation och förklara lite djupare än sexualkunskapen i skolan liksom.
Är du någon bekant, kollega etc så ska du bara skita i det helt