• Anonym (Love)

Trång kvinna

Sex med trång kvinna..

Har börjat träffa en kvinna som är väldigt trång, vilket är helt tvärtemot mitt ex jag levt med i många år.

Sexet är som natt & dag. Bra på båda sätt, men finns lite andra grejer att jobba med nu.

En del positioner är helt fantastiska medan vissa är svårare, då hon är för tight.

Vilka positioner tycker ni är skönast med en kvinna som är trängre än dom flesta andra kvinnor?

• Svar på tråden Trång kvinna
  • Anonym (Love)
    Lynx123 skrev 2025-10-16 06:56:48 följande:
    Därför att det är helt skilda saker.
    Förklara gärna skillnaden om snacket mellan en trång fiffi och en brödkavel i kalsongen? Båda är ju ofta önskvärda av det motsatta könet.
  • Anonym (Love)
    Anonym (Kånkel-Pär) skrev 2025-10-16 13:47:52 följande:

Du vet väl om att slidan slappnar av när kvinnan är upphetsad? Om hon känns trång har du nog inte gjort nåt vidare bra jobb.

Precis.. och om drulen inte är tillräckligt hård, så är det kvinnans fel?
  • Anonym (Rakad Smurf)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-16 19:25:30 följande:
    Precis.. och om drulen inte är tillräckligt hård, så är det kvinnans fel?
    Just i ditt fall skulle det bero på att du är en nolla.
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Rakad Smurf) skrev 2025-10-16 19:30:51 följande:
    ..med multipla trollkonton. 
  • Anonym (Love)
    Anonym (Rakad Smurf) skrev 2025-10-16 19:30:51 följande:
    Anonym (Lol) skrev 2025-10-16 19:35:57 följande:
    ..med multipla trollkonton. 

Här svingar vi vilt. Bra försök. Det visar bara hur känslig denna fråga är.
  • Anonym (Trött på tvärtomtrådar)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-16 03:12:04 följande:
    Det finns en stor skillnad på dessa trådar. När en kvinna pratar om att ha träffat en välutrustad man, så tar alla det på allvar. När en man träffat en trång kvinna hånas det istället.

Hur kan det komma sig?
    För att du kopierat en annan tråd och gjort en tvärtomtråd?
  • Anonym (Love)
    Anonym (Trött på tvärtomtrådar) skrev 2025-10-16 20:17:55 följande:
    För att du kopierat en annan tråd och gjort en tvärtomtråd?
    Det finns alltså inget bra skäl? Anledningen till tvärt-om-trådar är ju att det är skillnad på hur folk reagerar om det är kvinnor eller män det handlar om.
  • Anonym (Trött på tvärtomtrådar)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-16 20:21:06 följande:
    Det finns alltså inget bra skäl? Anledningen till tvärt-om-trådar är ju att det är skillnad på hur folk reagerar om det är kvinnor eller män det handlar om.
    Det är även skillnad på hur folk reagerar när det uppenbart är en tvärtomtråd. Varför ens trolla för att bevisa din "poäng" som ingen kommer att köpa ändå?
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-15 21:17:42 följande:
    Trång kvinna Sex med trång kvinna..

Har börjat träffa en kvinna som är väldigt trång, vilket är helt tvärtemot mitt ex jag levt med i många år.

Sexet är som natt & dag. Bra på båda sätt, men finns lite andra grejer att jobba med nu.

En del positioner är helt fantastiska medan vissa är svårare, då hon är för tight.

Vilka positioner tycker ni är skönast med en kvinna som är trängre än dom flesta andra kvinnor?

Jag tycker detta är ett intressant ämne, synd att det bara blir pajkastning i tråden.
    Det kan faktiskt vara ett verkligt problem när en trång kvinna möter en välhängd man.
    Jag har själv upplevt det fler gånger.
  • Anonym (bb)
    Anonym (JJ) skrev 2025-10-16 20:39:50 följande:
    Jag tycker detta är ett intressant ämne, synd att det bara blir pajkastning i tråden.
    Det kan faktiskt vara ett verkligt problem när en trång kvinna möter en välhängd man.
    Jag har själv upplevt det fler gånger.
    Ett seriöst ämne är bara seriöst om trådstarten är det. Det du skriver om är inte meningen att vi ska diskutera i denna tvärtomtråd.
Svar på tråden Trång kvinna