• Anonym (Love)

Trång kvinna

Sex med trång kvinna..

Har börjat träffa en kvinna som är väldigt trång, vilket är helt tvärtemot mitt ex jag levt med i många år.

Sexet är som natt & dag. Bra på båda sätt, men finns lite andra grejer att jobba med nu.

En del positioner är helt fantastiska medan vissa är svårare, då hon är för tight.

Vilka positioner tycker ni är skönast med en kvinna som är trängre än dom flesta andra kvinnor?

• Svar på tråden Trång kvinna
  • Anonym (Grattis till er båda)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-17 23:01:56 följande:

Så ingen hade ett vettigt argument varför det är ok att diskutera en mans stora penis, men inte en kvinnas trånga fiffi?

Båda är fullständigt ointressanta och tråkiga att diskutera. Och alldeles för uttjatat.
  • Lynx123
    Anonym (Love) skrev 2025-10-18 07:26:22 följande:
    Varför är storleken på kvinnans kön eller mannens kön så olika? Varför går det att diskutera det ena, men inte det andra?
    Därför att det ena handlar om ett potentiellt medicinsk problem eller brist på lust medan den andra handlar om anatomi.
  • Anonym (Love)
    Anonym (Grattis till er båda) skrev 2025-10-18 08:59:45 följande:
    Båda är fullständigt ointressanta och tråkiga att diskutera. Och alldeles för uttjatat.

Så du diskuterar ett ämne som är ointressant, tråkigt och uttjatat? Det är ett hyfsat subjektivt perspektiv och utgår bara från vad du tycker. Men man kan ju fråga sig varför du fortsätter att diskutera ämnet om det är så trist.

• Anonym (Love)
    Lynx123 skrev 2025-10-18 09:58:48 följande:
    Därför att det ena handlar om ett potentiellt medicinsk problem eller brist på lust medan den andra handlar om anatomi.
    Du menar att alla kvinnors fiffi är precis lika stora om man bortser från sjukdomar och medicinska problem?
    Anonym (Love) skrev 2025-10-18 11:54:14 följande:

Så du diskuterar ett ämne som är ointressant, tråkigt och uttjatat? Det är ett hyfsat subjektivt perspektiv och utgår bara från vad du tycker. Men man kan ju fråga sig varför du fortsätter att diskutera ämnet om det är så trist.

Jag diskuterar inte, jag länkade till den andra tråden du också skapat. 
  • Anonym (Love)
    Anonym (Grattis till er båda) skrev 2025-10-18 12:16:33 följande:
    Jag diskuterar inte, jag länkade till den andra tråden du också skapat. 
    Menar du att jag skapat snopptråden?
    Anonym (Love) skrev 2025-10-18 12:22:38 följande:
    Menar du att jag skapat snopptråden?
    Det vet jag iof inte. Du kanske bara skapade en liknande tråd som den personen.
  • Anonym (Love)
    Anonym (Grattis till er båda) skrev 2025-10-18 12:29:54 följande:
    Det vet jag iof inte. Du kanske bara skapade en liknande tråd som den personen.
    Jag skapade inte snopptråden, utan denna tråd som visar det uppenbara att det är skillnad på hur man pratar om män respektive kvinnor på Familjeliv.
  • Tom Araya
    Lynx123 skrev 2025-10-18 06:40:32 följande:
    Nej, för som alla vuxna människor med erfarenhet vet så är det två helt skilda frågor. Fråga en läkare om du inte förstår skillnaden.
    Jag vet skillnaden på en vagina och penis, men vilken skillnad menar du motiverar att det ena kan diskuteras och det andra inte?
  • Lynx123
    Anonym (Love) skrev 2025-10-18 11:55:24 följande:
    Du menar att alla kvinnors fiffi är precis lika stora om man bortser från sjukdomar och medicinska problem?
    Du vet hur bebisar kommer ut, eller hur?
  • Anonym (Love)
    Lynx123 skrev 2025-10-19 08:08:52 följande:
    Du vet hur bebisar kommer ut, eller hur?

Det kan ta något år, med träning, tills man är återställd. Jag har haft sex med kvinnor som har barn, men även sedan tidigare kvinnor som inte fött några än.

Men, om vi nu ponerar att man blev större permanent därnere, så har man helt enkelt nya förutsättningar. Då är man mindre trång och frågan går ändå att diskutera. 

Om man är stark som ung, men svag som gammal, så innebär det ju inte att man inte kan diskutera styrka eller?

• Anonym (Love)

Det är alltså ingen som vill eller kan svara på inlägg #49?

• Anonym (Haha)
    Anonym (Lol) skrev 2025-10-18 04:56:48 följande:
    Kvinnor har inga problem med könet eftersom de är elastiska därnere och dessutom kan göra knipövningar för att stärka och göra musklerna i underlivet mer spänstiga. 
    Haha, ok - hittills i tråden har du bara varit barnslig och totalt oförmögen att föra någon form av vettigt resonemang, men nu ... Nu börjar du komma med "fakta" i bästa Trump-klass 😆
  • Anonym (Love)
    Anonym (Haha) skrev 2025-10-19 15:39:49 följande:
    Haha, ok - hittills i tråden har du bara varit barnslig och totalt oförmögen att föra någon form av vettigt resonemang, men nu ... Nu börjar du komma med "fakta" i bästa Trump-klass 😆
    Det du har gjort är att försöka underminera eller vara dryg. Svara gärna sakligt på inlägg #49. Ja just det, logiken slår alltså känslan? Logiskt går det att diskutera båda, men det känns inte bra för dig.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-19 15:46:57 följande:
    Det du har gjort är att försöka underminera eller vara dryg. Svara gärna sakligt på inlägg #49. Ja just det, logiken slår alltså känslan? Logiskt går det att diskutera båda, men det känns inte bra för dig.
    Eh ... va? Jag har inte öht skrivit nåt i tråden förrän nu? Jag bara läste igenom tråden och konstaterade att där är några som beter sig och "resonerar" väldigt barnsligt, och när en av dessa (nämligen LOL) då dessutom började komma med helt vansinniga "fakta" kunde jag inte låta bli att kommentera.  Jag har inte sagt ett ljud om dig, ts - tvärtom tycker jag att du har gett ett resonerande och sakligt intryck genom hela tråden, trots många mer lr mindre bisarra påhopp.
  • Anonym (Love)
    Anonym (Haha) skrev 2025-10-19 15:58:41 följande:
    Eh ... va? Jag har inte öht skrivit nåt i tråden förrän nu? Jag bara läste igenom tråden och konstaterade att där är några som beter sig och "resonerar" väldigt barnsligt, och när en av dessa (nämligen LOL) då dessutom började komma med helt vansinniga "fakta" kunde jag inte låta bli att kommentera.  Jag har inte sagt ett ljud om dig, ts - tvärtom tycker jag att du har gett ett resonerande och sakligt intryck genom hela tråden, trots många mer lr mindre bisarra påhopp.
    Ok, då får vi vänta och se om vi får något vettigt svar av någon som hävdar att det går att diskutera mäns, men inte kvinnors kön =)
  • Anonym (Man över 50)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-19 16:03:03 följande:
    Ok, då får vi vänta och se om vi får något vettigt svar av någon som hävdar att det går att diskutera mäns, men inte kvinnors kön =)
    Jag ser vad du försöker göra här och jag kan också tycka att det är intressant att spegelvända en diskussion som finns i en annan tråd och se hur den utvecklar sig när det gäller omvänt mellan könen. Men dessa trådar kommer alltid att mistänkliggöras och fultolkas. Det spelar ingen roll hur saklig du är här som kommer du alltid att fultolkas. Tyvärr
  • Anonym (Love)
    Anonym (Man över 50) skrev 2025-10-20 09:29:22 följande:
    Jag ser vad du försöker göra här och jag kan också tycka att det är intressant att spegelvända en diskussion som finns i en annan tråd och se hur den utvecklar sig när det gäller omvänt mellan könen. Men dessa trådar kommer alltid att mistänkliggöras och fultolkas. Det spelar ingen roll hur saklig du är här som kommer du alltid att fultolkas. Tyvärr
    Dom flesta ser nog vad jag försöker göra med att spegla en tråd. Oavsett hur mycket man tar till sig av detta, så kan jag tycka att det är bra att bli påmind ibland. Ingen har något bra svar, utan det kommer ett och annat plumpt påhopp.

Det säger något i sig.
Svar på tråden Trång kvinna