• Anonym (Love)

Trång kvinna

Sex med trång kvinna..

Har börjat träffa en kvinna som är väldigt trång, vilket är helt tvärtemot mitt ex jag levt med i många år.

Sexet är som natt & dag. Bra på båda sätt, men finns lite andra grejer att jobba med nu.

En del positioner är helt fantastiska medan vissa är svårare, då hon är för tight.

Vilka positioner tycker ni är skönast med en kvinna som är trängre än dom flesta andra kvinnor?

• Svar på tråden Trång kvinna
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-16 21:22:18 följande:
    Jag försöker övertyga om att det är en känslig fråga och det har du varit med och bevisat på ett bra sätt. Tack.
    Nej, det har jag inte gjort någonstans. Det är bara du som enfaldigt försöker applicera din egen känslighet på andra.
  • Anonym (Love)
    Anonym (Lol) skrev 2025-10-16 21:41:43 följande:
    Nej, det har jag inte gjort någonstans. Det är bara du som enfaldigt försöker applicera din egen känslighet på andra.
    Det anmärkningsvärda ligger i att du inte förstår det själv.
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-16 22:18:19 följande:
    Det anmärkningsvärda ligger i att du inte förstår det själv.
    Nej. Det enda anmärkningsvärda här är din totala oförmåga att se något annat perspektiv än ditt eget (inskränkta). 
  • Anonym (Love)
    Anonym (Lol) skrev 2025-10-16 22:54:49 följande:
    Nej. Det enda anmärkningsvärda här är din totala oförmåga att se något annat perspektiv än ditt eget (inskränkta). 
    Jag har förmågan att se din oförmåga till att förstå diskussionen.
  • Anonym (Love)

Så ingen hade ett vettigt argument varför det är ok att diskutera en mans stora penis, men inte en kvinnas trånga fiffi?

• Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-17 17:01:40 följande:
    Jag har förmågan att se din oförmåga till att förstå diskussionen.
    Nej. Den enda förmåga du har är den tröttsamt korkade förmågan att projicera dina egna inbillningar på andra medlemmar. 
  • Anonym (Love)
    Anonym (Lol) skrev 2025-10-17 23:24:58 följande:
    Nej. Den enda förmåga du har är den tröttsamt korkade förmågan att projicera dina egna inbillningar på andra medlemmar. 
    Så några vettiga argument om varför det blir en vanlig diskussion när det handlar om män, men inte när det handlar om kvinnor har du inte?
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-18 04:14:44 följande:
    Så några vettiga argument om varför det blir en vanlig diskussion när det handlar om män, men inte när det handlar om kvinnor har du inte?
    Det är du som inga vettiga argument har.

Kvinnor har inga problem med könet eftersom de är elastiska därnere och dessutom kan göra knipövningar för att stärka och göra musklerna i underlivet mer spänstiga. Medan många töntiga incelpojkar alltid ska tjafsa om sina ointressanta minikorvar. Tröttsamt det med. Ingen bryr sig om era ynkliga pinnar, oavsett storlek på dem.  
  • Lynx123
    Anonym (Love) skrev 2025-10-17 23:01:56 följande:

Så ingen hade ett vettigt argument varför det är ok att diskutera en mans stora penis, men inte en kvinnas trånga fiffi?

Nej, för som alla vuxna människor med erfarenhet vet så är det två helt skilda frågor. Fråga en läkare om du inte förstår skillnaden.
  • Anonym (Love)
    Lynx123 skrev 2025-10-18 06:40:32 följande:
    Nej, för som alla vuxna människor med erfarenhet vet så är det två helt skilda frågor. Fråga en läkare om du inte förstår skillnaden.
    Varför är storleken på kvinnans kön eller mannens kön så olika? Varför går det att diskutera det ena, men inte det andra?
Svar på tråden Trång kvinna