Ruvardag 4, någon mer?
Gjorde insättning av ett 5 dagars embryo i torsdags och är nu på ruvardag 4. Inga symptom än så länge. Det är nu de tuffaste dagarna väntar. Någon mer i samma sits? :)
Gjorde insättning av ett 5 dagars embryo i torsdags och är nu på ruvardag 4. Inga symptom än så länge. Det är nu de tuffaste dagarna väntar. Någon mer i samma sits? :)
RD7 för mig idag. Tilltagande ömma bröst är mitt tydligaste symptom och jag tänker att visst borde väl inte bieffekterna a progesteronet öka? Jag har ju tagit de ända sedan 5dagar innan transfer... Eller kan hormonet liksom byggas upp och där med göra att symptom blir tydligare? (Jag veeeeet att folk säger att det är för tidigt för riktiga symptom. Men men.)
Har också varit väldigt trött idag, speciellt på eftermiddagen. Men helt ärligt. Det kan vara sviterna av ett bröllop i helgen 😂😂 Gick och la mig 3 och var sen klarvaken kl. 7. Tror inte jag sovit igen det.
Så ja. Dagens inlägg från en crazy-person. I'll be back!
. Jobbigt med flytningarna, kan det vara så att det förhoppningsvis inte påverkar det som händer i livmodern där de sätter in embryot? Att det är mer lokalt liksom. Jobbigt ändå såklart..
. Jobbigt med flytningarna, kan det vara så att det förhoppningsvis inte påverkar det som händer i livmodern där de sätter in embryot? Att det är mer lokalt liksom. Jobbigt ändå såklart.. Åh vad störigt Maddie!
Visst känns det som altt allt möjligt eller omöjligt som skulle kunna hända.. fan i mig händer. Jag har tex haft vätska (?) i livmodern, behövt stå i kö till massa extra undersökningar (visade inget), en remiss kom bort i posten !?!? Ja herregud. Jag tror att de flesta av oss känner det samma. Det som inte gör denna resan, kan inte fatta alla hinder och prövningar vi går igenom.
På tal om det. Ruvar dag 9 här och medicinerna (4*cyclogest +progynon) kickar min butt!! Jag är så trött. Mildt illamående halva dagen, eller liksom "blä känsla" och ville bara gå hem och lägga mig. Hoppas såklart att det är något annat än bara medicinerna.. Men jag har blivit lurad förr, så jag vågar inte ta ut något. Bara hoppas.
Hur mår ni andra idag? ❤️
Åh vad störigt Maddie!
Visst känns det som altt allt möjligt eller omöjligt som skulle kunna hända.. fan i mig händer. Jag har tex haft vätska (?) i livmodern, behövt stå i kö till massa extra undersökningar (visade inget), en remiss kom bort i posten !?!? Ja herregud. Jag tror att de flesta av oss känner det samma. Det som inte gör denna resan, kan inte fatta alla hinder och prövningar vi går igenom.
På tal om det. Ruvar dag 9 här och medicinerna (4*cyclogest +progynon) kickar min butt!! Jag är så trött. Mildt illamående halva dagen, eller liksom "blä känsla" och ville bara gå hem och lägga mig. Hoppas såklart att det är något annat än bara medicinerna.. Men jag har blivit lurad förr, så jag vågar inte ta ut något. Bara hoppas.
Hur gamla är ni andra? Har ni barn sedan innan?
Jag är 39 år och har en 10-årig dotter. Gör nu IVF för att min man är steriliserad.
Åh vad störigt Maddie!
Hur gamla är ni andra? Har ni barn sedan innan?
Jag är 39 år och har en 10-årig dotter. Gör nu IVF för att min man är steriliserad.