• mi99

Nära relation kollega

Jag jobbar ihop med en man som jag har kommit väldigt nära. Han har sambo, jag är nyseparerad. När vi jobbar så har vi ständig kontakt, antingen genom att vi är på samma ställe eller annars pratar vi konstant i telefonen. Alltså så pass mycket att det blir 3-4 timmar i telefonen om dagen. När arbetsdagen är slut så är kontakten i stort sett noll då han är med sin sambo såklart. Jag blir bara inte klok på vad vi har för relation. Någon som varit med om samma? 

• Svar på tråden Nära relation kollega
  • Anonym (Hmm..,,,)
    Lynx123 skrev 2025-10-25 09:41:19 följande:

Låter som en enkel jobbrelation.

Om du uppfattar att han stöter på dig så får du vara tydlig med hur olämpligt det är.

De allra flesta (hoppas jag?) hade gjort så som du skriver. Men det låter som att ts hoppas på nåt annat, bli älskarinna kanske?
  • Nordinni

Varför vill du ha en relation med en man som verkar gå bakom ryggen på sin sambo?

• Anonym (Sofe)

Alla gillar uppmärksamhet! Låt killen vara! Tänk om nån jagade din kille! Förstår du inte tänker så nu men nästa gång är det din tur! 

• Anonym (Anonym)
    mi99 skrev 2025-10-24 19:16:32 följande:
    Nära relation kollega

Jag jobbar ihop med en man som jag har kommit väldigt nära. Han har sambo, jag är nyseparerad. När vi jobbar så har vi ständig kontakt, antingen genom att vi är på samma ställe eller annars pratar vi konstant i telefonen. Alltså så pass mycket att det blir 3-4 timmar i telefonen om dagen. När arbetsdagen är slut så är kontakten i stort sett noll då han är med sin sambo såklart. Jag blir bara inte klok på vad vi har för relation. Någon som varit med om samma? 

Finns det några känslor inblandade från din sida? Jag har haft jobb där jag kunnat prata med kollegor och typ jobba samtidigt. Det va då i butik där vi ambulerande runt liksom. Det fanns en person jag pratade mycket med, kanske tom flörtigt ibland men det stannade där. Det beror ju ens personlighet, din kollega och du är troligtvis glada, sociala, pratsamma men det behöver ju inte betyda något beroende på hur era samtal går och vad de innehåller!
  • Anonym (Wayne Davidsson)

Flera timmars privatsnack varje dag på betald arbetstid?
    Jobbar ni på myndighet?

• Anonym (GD)
    Anonym (Wayne Davidsson) skrev 2025-10-26 19:09:42 följande:

Flera timmars privatsnack varje dag på betald arbetstid?
    Jobbar ni på myndighet?

Det förutsatte jag. Del av kompensationen för de lägre lönerna.
    Anonym (GD) skrev 2025-10-26 20:53:46 följande:
    "Arbetade" statligt för 15 år sedan. Gjorde inte mycket. Privatsurfade 50 % av arbetstiden.
    Var också på den tiden man kunde söka information om folk man var nyfiken på utan att det fick konsekvenser. Så även mycket privatsök. Fick reda på så mycket intressant som jag inte visste.
  • mi99
    Anonym (GD) skrev 2025-10-26 20:53:46 följande:
    Vi kör lastbil så vi kan prata medan vi kör. Så det är väl inget konstigt. Då jobbar vi samtidigt som vi pratar. Svårt att förstå det??
  • Anonym (Oscar)

Jaha, dags för dessa trådar igen.

Ät du psykiskt sjuk eller instabil på något sätt? Inga friska människors springer efter upptagna människor. Vare sig kvinnor eller män. Då är det något fundamentalt fel.

Sagor, åter sagor.

Skicka en utmanande bild och se vad som händer. Bara en bild, ingen text.

Svar på tråden Nära relation kollega