våldtog mitt ex mig?
Ja, självklart var set en våldtäkt och bör omgående anmäla honom.
Ja, självklart var set en våldtäkt och bör omgående anmäla honom.
Jag samtyckte inte till att bli penetrerad analt utan uppvärmning. Jag var med på att ha sex först, men var inte beredd på att han skulle göra som han gjorde. Han har aldrig gjort det tidigare, och jag har aldrig bett om det så jag vet inte varför han trodde att jag helt plötsligt ville det.
Man har rätt att när som helst under ett sexuellt skede säga nej och dra sig tillbaka. Då tar man tillbaka sitt tidigare samtycke.
TS, kvinnor binder sig mer till sin partner för att i bildar mer av bindningshorminet oxyticin. Så du verkade ha varit känslomässigt bunden till honom, trots att han inte var bra för dig!
Men trots att det är smärtsamt för dig, så är det bra att ni inte är tillsammans längre.
Man har rätt att när som helst under ett sexuellt skede säga nej och dra sig tillbaka. Då tar man tillbaka sitt tidigare samtycke.
TS, kvinnor binder sig mer till sin partner för att i bildar mer av bindningshorminet oxyticin. Så du verkade ha varit känslomässigt bunden till honom, trots att han inte var bra för dig!
Men trots att det är smärtsamt för dig, så är det bra att ni inte är tillsammans längre.